Jump to content

Celestra

  • הודעות

    254
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Celestra

  1. הי חברים אני צריך המלצות לערכת שטיפה שתהיה אצלי קבוע ברכב אני מדבר על משהו כמו גילדה סמרתותים וקס מיוחד לא יודע מה בדיוק, אשמח לקבל גם קישור לאתר שאפשר להזמין דרכו הכל! אני יודע שדובר פה על ג׳ילדה מעור צבי או משהו כזה וגם על מטליות מיקרו פיבר אשמח לקבל קישור גם אליהם פלוס הסבר איך עובדים איתם מה לפני ומה אחרי! תודה רבה לעוזרים
  2. אסיף הכל בסדר? מה ההתפרצות הזו? אחי בסך הכל רעיון נחמד תנשום קצת גבר מקווה לראות אותך שם אני יסביר לך על מה אני מדבר!
  3. אוקי הכל טוב ויפה אתה קיבלת!! מה איתנו ? יש עוד חברי פורום שרוצים?
  4. לפי מה שהבנתי יש מדברות של הפורום אני מדבר איתך על משהו מ 2008 נראה לי שיצאו מאז ועד היום לא מצליחים למצוא כאלו עוד חשבתי אולי משהו יודע אם קיימים כאלו עוד ואם לא אז כדי לעשות לא?
  5. וגם יד שניה שאין לי מוסגג מה עבר עליו? אבל זאת רק דעתי האישית! לא יודע מה יש לכם מיד שניה מה כל כך מלהיב אתכם מיד שניה חברה זה משומש! בכל אופן אני גם יודע שאין מי שיטפל לי ב eclipse בארץ כך שזה עוד חיסרון תקנו אותי אם אני טועה?
  6. אז איפה אני יכול לרכוש אותו שכן יהיה לי רדיו? זה דיי חשוב לי?
  7. כדי לדעת בדיוק! למה מפריע לך??
  8. השרשור כדי לקבל יותר חוות דעת! ונרה לי ש 1800 זה מוגזם אחי נראה לי יותר בכיוון ה 1600 גג
  9. זה נחמד הקטע של החשמלי אחי מה לא תסכים איתי ?? דרך אגב יקחו עליו עוד תשלום במכס אם אני מזמין דרך האיבי?
  10. יש לך קישור מדוייק להזמנה מאמזון? או שזה אותו קישור שהבחור הנחמד ממקודם נתן לי?
  11. חברה עזרהההההה לא יודע במה לבחור? ה eclipse משומש עולה בין 1600 ל 2400 כל אחד והתמחור שלו, ואילו הפיוניר חדש עולה כ 1300 חדש הזמנה מארה"ב מה כדאי מי יותר טוב תמורה לעומת מחיר??
  12. חח מה הפרצוף הזה אומר?? ועכשיו אני לא יודע מה אני רוצה את ה eclipse או את ה pioneer תן איזה חוות דעת קטנה? ודרך אגב המשלוח זה 50 דולר???? :shock:
  13. רק עכשיו ראיתי שהפנל לא יוצא חשמלי בכלל איזה בעסה!! יש אותו דגם רק עם פאנל חשמלי?
  14. מאיפה אני מזמין את זה אחי יש לך קישור?? לא מסוכן להזמין מחו"ל
  15. והוא באמת ברמתו של eclipse 7200?
  16. ובארץ?
  17. כמה עולה עולה היום pioneer prs 80 חדש??
  18. תודה רבה חבר׳ה
  19. הי, עדיין מייצרים את הhu הזה? אם לא מה אפשר להביא ברמה שלו ? ומה יותר טוב ה 7200 אוו7100?
  20. חברה אולי אפשר לדאוג למדבקות של הפורום להביא למפגש הזה?
  21. הי משהו יודע איפה אפשר להביא פנס ערפל שלם כולל בית המנורה והזכוכית מיד שניה לניסאן מקסימה שנת 2000
  22. משהו שיש לו חלקי אודיסון מתכוון להגיע לשם מגבר קומפוננט משהו מורכב כמובן אני ממש רוצה להתרשם?!
×
×
  • תוכן חדש...