קודם כל תודה על התשובה יש לי עוד שאלה.
אני צריך קומפוננט מגבר סאב ודיוידי אשאלה האם ללכת הכל על אותה חברה או לעשות מיקס כזה משהו של פוקל משהו של קיקר אודיסון ובו.. או ללכת על סט שלם של אודיסון למשל שיתאים אחד לשני?
ניסאן מקסימה אני לא נוסע הרבה בין 5000 ל 7000 קילומטר בשנה זה טלוי בקריזות שלי פעם מהר פעם ברגוע אני רוצה חווית נהיגה שקטה ואחיזה טובה מאוד מידת הצמיג היא205\65\15 זה כל מה שאני יודע להגיד לא מכיר סוגי צמיגים של טויו מקווה שימליצו לי פה
אהלן אני רוצה לרכוש לי מערכת לרכב קומפוננט מגבר סאב ודיוידי נשלף אני כבר מאוד מבולבל מכל ההצעות שיש בפניי ולא יודע מה הכי טוב בשבילי אם יש משהו באיזור טבריה שיש לו כבר מערכת באוטו מורכבת אשמח להגיע אליו לשמוע ולהתרשם זה מאוד יעזור תודה!