Jump to content

Celestra

  • הודעות

    254
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Celestra

  1. אני יפנה עם שני הדגמים האלו לסוכן ומה שהו יגיד שיש אני יכך תודה לשניכם
  2. תודה נשמה מצפה בקוצר רוח למפגש הבא
  3. יש המלצה למגבר? וכמה בערך עולה הקומפוננט הזה חדש?
  4. איזה מגבר אתה ממליץ לי עם הaudison voce av k6
  5. אלמוג למה מכרת את הסט קומפוננט הקודם שלך לא היית מרוצה?? אתה ממליץ עליו?
  6. מה חושבים על הסט הזה?? ומה אפשר לשדך לו שתהיה את איכות השמיע הטובה ביותר עד 6000 ש"ח כולל הקומפוננט?
  7. חברה משהו?? המלצות על הקינג?
  8. audison voce AV K6 הכנסתי גם את זה כאפשרות לקומפוננט מה אומרים?
  9. תודה על התשובה המפורטת. אני נעול על הטויו מכיוון שיש לי הנחות עליהם וכשאני אומר הנחה אני מתכוון ל 350 שח לצמיג כולל הרכבה ואיזון
  10. קודם כל תודה על התשובה יש לי עוד שאלה. אני צריך קומפוננט מגבר סאב ודיוידי אשאלה האם ללכת הכל על אותה חברה או לעשות מיקס כזה משהו של פוקל משהו של קיקר אודיסון ובו.. או ללכת על סט שלם של אודיסון למשל שיתאים אחד לשני?
  11. הם יותר איכותיים מ Hertz hi-energy או focal 165v30?. אני רוצה להבין כאשר אדם אומר אודיסון זה כאילו הוא מדבר על מרצדס או פיאט פונטו מה ההשוואה?
  12. איך האודיסון נהנת מהם ? אם משווים אותם ל Hertz hi-energy או focal 165v30 מה היית ממליץ?
  13. איזה יופי אני מקווה שיהיה באיור ממש רוצה להגיע!! דרך אגב משהו פה זרק משהו על אודיסון,הם ממש טובים הם נחשבים איכותיים?
  14. ניסאן מקסימה אני לא נוסע הרבה בין 5000 ל 7000 קילומטר בשנה זה טלוי בקריזות שלי פעם מהר פעם ברגוע אני רוצה חווית נהיגה שקטה ואחיזה טובה מאוד מידת הצמיג היא205\65\15 זה כל מה שאני יודע להגיד לא מכיר סוגי צמיגים של טויו מקווה שימליצו לי פה
  15. אני ממש רוצה להגיע למפגשים האלו אבל הכל במרכז אין כלום בצפון
  16. מתוך סקרנות אתם יודעים אולי איזה מערכות יושבות ברכבים החדשים קומפוננטים וכאלו ?
  17. אני יודע שהטויו מגיע מיפן לכן גם יש לי משיכה אליהם את האמת אני לא מת על דברים שמיוצרים בסין או דברים קוריאנים
  18. חחח נכון משפחה זה משפחה
  19. המחיר זול מאוד בגלל שהמוסך של משפחה אותי מעניין איכות הצמיגים. אז גם אתם ממליצים על toyo
  20. אני לא מבין מדגמים מה נראה לך שאני צריך?
  21. אהלן אני רוצה לרכוש לי מערכת לרכב קומפוננט מגבר סאב ודיוידי נשלף אני כבר מאוד מבולבל מכל ההצעות שיש בפניי ולא יודע מה הכי טוב בשבילי אם יש משהו באיזור טבריה שיש לו כבר מערכת באוטו מורכבת אשמח להגיע אליו לשמוע ולהתרשם זה מאוד יעזור תודה!
  22. יש לי ניסאן מקסימה אני צריך שני קידמיים חדשים דחוף ההמלצות של חברים וגם של הפנצריה העו על הטויו 350 לאחד כולל הרכבה ואיזון לאחד
  23. לא שמעתי אחי אבל יש עליהם המון המלצות ומאוד מעניין אותי מי יותר כדאי אני רוצה לרכוש לעצמי גם
  24. מה יותר כדאי לקנות ומה המחירים של שניהם?
×
×
  • תוכן חדש...