Jump to content

Celestra

  • הודעות

    254
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Celestra

  1. הי מקווה שזה המקום המתאים לרשום את זה.. ברשותי שברולט אימפלה מודל 2005 ואני צריך להחליף שתי פנסי חזית ימין ושמאל רציתי לדעת אם יש אפשרות דרך האיבי ואם לא עושים עם זה בעיות בארץ.. http://m.ebay.com/itm/390713373431?nav=SEARCH ואם זה יתאים לי לרכב.. לפי דעתי אימפלה זה אותו דבר בכל העולם לא נראה לי שיש שינוי בדגמים.. ( הרצתי חיפוש ולא מצאתי משהו שיענה לי) תודה רבה לעוזרים
  2. סרול תודה על התשובה. שאלתי כדי להרחיב את הידע אין כוונה לרכוש כרגע מכשיר כזה
  3. אם אני עובד פסיבי לקנות מוצר כמו p99rs זה יהיה בזבוז? זאת אומרת זה יהיה לקנות מכשיר שלא לצורך?
  4. אני שואל כי זה מעניין אותי מה באמת ההבדלים בין המכשירים ברמות האלו. אם יש לי כוונה לקנות או לא נחייה ונראה! וכאשר אני שואל על שידוך של אותם מוצרים לרכיבים בינוניים "כביכול" לעומתם אז אני מדבר על סדרות נמוכות של קומפוננטים נניח כמו הרץ הי אנרגי או כל מיני רוקפורטים למיניהם.
  5. שלום לכל חברי הפורום. עלתה בי שאלה מאוד מעניינת ורציתי לשתף אתכם. איזה יחידת ראש נחשבת ליחידת הראש הטובה ביותר מבין הבאות,איזו הכי משתלמת לרוכש,מתי הכי נכון לקנות אותם כאשר עובדים פאסיבי? אקטיבי? ואם זה אומר שכאשר רוכשים יחידת ראש כזו האם כל הרכיבים אמורים להיות גם באותה הרמה או שאפשר רכיבים נחותים יותר. pioner p90rs vs pioneer ODR RS-D7xIII vs pioneer p99rs vs pioneer RS-D7RII vs pioneer DEH-80PRS אם יש למשהו דגם נוסף שנראה לו נכון להכניס להשוואה זה יהיה מעולה. תודה.
  6. חברה אתם סוטים מהנושא, בכל חברה יש מוצרים איכותיים יותר ופחות, בבקשה תחזרו לנושא העיקרי!
  7. כמה בסוף הוא עלה לך?
  8. את האמת זה מה שגם עלה לי בראש.. עכשייו הבהרת לי את זה.!
  9. השאלה שלי לא הגיע סתם. נראה לי מאוד מיותר להכניס לתוך רכב ולא משנה סוגו מהו 8 ו 10 ו 12 רמקולים.. בפרט בחלק האחורי של הרכב. הרי את הסאונד אנחנו צריכים לקבל מקדימה( הבמה כביכול). מעניין מי ממליץ להם איזה מערכות להתקין איך כמה ולמה.?
  10. האם ביצרניות רכבי היוקרה יש מהנדסי סאונד? או אננשים שעברו הכשרות מקצועיות? האם יושבים וחושבים לעומק על תכנון מערכת הסאונד ברכב?
  11. הקישור למערכת לא תקין
  12. מור מה שאתה אומר זה שאם חברות הרכבים היו משתמשים ברכיבים של חברות כמו ג׳נסיס אודיסון הרטס פוקאל.. אז המערוכת היו הרבה יותר איכותיות?
  13. מישהו פה מכיר? שמע? יודע לתת חוות דעת? האם מדובר בשמות מפוצצים או מערכות שבאמת שוות כל שקל?
  14. לגבי המולטימדיה אני ממליץ על pioneer avh 5550 bt ולגבי קומפוננט תגיע למפגשים תראה למה אתה מתחבר...
  15. סוף סוף שרשור עם קצת בשר ... חברה תודה רבה לכולכם על התגובות...
  16. עוד הפעם מלחמות בין אשיות ורגשי נחיתות?? מה יהיה איתכם אנשים? מה שאלתי מה אתם עונים לי.. שאלתי על שני דגמים מסוימים לשידוך עם קומפוננט ספציפי לא צריך לגלוש עכשיו למקומות אחרים.. מי שיכול לענות על זה שיענה בבקשה...
  17. אני מבין שפחות או יותר כולם מסכימים ששני המגברים הללו איכותיים מאוד רק יש כאלו שנותים יוצר לסלסטרה ויש כאלו לאודיסון...
  18. השימוש במגבר הולך להיות על סט קומפוננט של אודיסון ווצה
  19. יש הבדל משמעותי בינהם?
  20. מה זה משנה מה השימוש? שואל לגבי איכות..לא לגבי עוצמה כי התשובה ידועה כבר.. וחוץ מזה מה זאת אומרת להעז להשוות בניהם?
  21. במי הייתם בוחרים ולמה?
  22. עדיין 2000 שקל זה מעט מידי אפילו ליד 2 תנסה למתוח עוד..
×
×
  • תוכן חדש...