שלום לכל חברי הפורום.
עלתה בי שאלה מאוד מעניינת ורציתי לשתף אתכם.
איזה יחידת ראש נחשבת ליחידת הראש הטובה ביותר מבין הבאות,איזו הכי משתלמת לרוכש,מתי הכי נכון לקנות אותם כאשר עובדים פאסיבי? אקטיבי? ואם זה אומר שכאשר רוכשים יחידת ראש כזו האם כל הרכיבים אמורים להיות גם באותה הרמה או שאפשר רכיבים נחותים יותר.
pioner p90rs vs pioneer ODR RS-D7xIII vs pioneer p99rs vs pioneer RS-D7RII vs pioneer DEH-80PRS
אם יש למשהו דגם נוסף שנראה לו נכון להכניס להשוואה זה יהיה מעולה.
תודה.