שים לב גם שישנם פריטים מהאיבי שלא יכניסו אותם לארץ ותאורה לרכב זה אחד הדברים האלו׳ כל מה שקשור בתאורה חיצונית של הרכב אל תתעסק בכלל המכס יוציא לך את המיץ
כן תלך למוסך שמטפל בך או לאיפה שאתה שוטף את הרכב שם ינקו לך את הפנס ויחזירו אותו למצב שבו הוא יהיה כחדש כל ההמצאות של משחות שיניים נוזלים למיניהם וחומוס בטעמים לא באמת עובד!
כי כביכול אומרים שכל הלכלוך שוקעה ואז מרבע טנק בערך המשאבה מתחילה לשאוב לכלוך, אבל זה חרתה כי גם ככה המשאבה ממוקמת בתחתית הטנק אז מה זה משנה כמה יש לך וחוץ מזה יש לדלק עוד סינון בפילטרים! כך שלכלוך לא מגיע למנוע!
לא יודע מי אתה ומה הידע שלך, לגבי השפה שלך אני מבין שמדובר בילד, אנשים כמוך שמזלזלים באנשים אחרים ומרימים את האף שלהם כל כך גבוה הורסים את הפורום הזה חבל זה אחלה מקום! תתחיל לכבד קצת! ולגבי מור באמת שיש לך מה ללמוד ממנו!
הכי טוב בשבילך זה להגיע למפגש ולשמוע מערכות אתה תקבל פה בפורום הרבה המלצות למערכות אבל כל עוד האוזנים שלך לא שמעו אין שום טעם ללכת לסגור דברים שמיעה זה דבר אינדבידואלי לכל אדם. אל תתלהב משמות מפוצצים וממותגים קודם תשמע ואז תבחר לך.
הי יש לך תקציב יפה. אל תשלול יד שניה יש פה בפורום הרבה חלקים יד שניה במחירים מעולים מאנשים ששומרים על הציוד.
לפי דעתי רד מהבזוקה אני אישת לא אהבתי אותו . ןלגבי האלפיין אתה צריך לבחור לך את הדגם אם אתה מתכוון לעבוד 3 why אז 9887 יהיה לך מצויין
מה שמגיע מארה"ב מגיע עם 00 בסוף לא משנה אם זה מגרמניה הונגריה או פולין היצור הוא אמריקאי זה לא יקלוט לך רדיו בארץ אלה אם כן תעשה כיול.
מה שמגיע עם מס' ו 0 זאת אומרת נגיד 4450 2550 מספרים כאלו מגיעים מאירופה ושם כן יקלוט לך תדרי רדיו סיומת bt בסוף זה בלוטוס!
לא התכוונתי לפגוע בך אין לך מה לכעוס עלי.
ושוב אמרתי בהודעה הקודמת שלי שלטעמי המוצרים האלו לא כאלו איכותיים. וחוץ מזה הבחור בעצמו ציין שמוות מפוצצים של hu אז נתתי לו מחירים. ולגבי ההתקנה לפי דעתי אתה חייב איטום ברכב אפילו המינמאלי ביותר כדי לסנן רעשים ולקבל תמורה יותר טובה מהרמקולים מה שמקפיץ את המחיר מעל 500!
הוא מחפש איכות בשביל איכות הוא צריך מוצרים איכותיים מעבר ומעל ל cz302a משהו כמה 9887 יעלה לו 2600 הג'נסיס חדש עולה 2400 ויד שניה בערך1500-1200 ! אתה הלכת בתמחור של החלקים הכי פחות האיכותיים שיש(לפי דעתי כמובן) !ואתה אומר שהרכבה היה 500 ? מה עם איטום כבלי rca אם הוא יבחר בקיט חיווט יקר של חברה גדולה או מותג? גם אם יקנה הכל ביד 2 עדיין יצטרך למתוח עוד קצת!
עכשיו שמתי לב שאין לו בעיה עם יד שניה יותר טוב בשבילו
אני מבין שממש יש לך נסיון מר עם יד שניה
ואיך בדיוק התקציב שהוא נתן שם יספיק לכל החלקים אם הוא קונה הכל חדש ??