Jump to content

oe300

  • הודעות

    459
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oe300

  1. גם אם היא התחמקה ממכשול, אין שום הצדקה להגיע כל כך עמוק לתוך הנתיב ועוד כאשר יש מולך קו הפרדה ולפני פניה בה אין לך שדה ראיה. תסלחו לי, אבל אם היא הייתה יוצאת לנתיב שלה כמו שצריך (מבחינתי זה אומר להמתין לזמן הנכון ולא לצאת ולתקן אח"כ כי אתה אמור לתכנן בכביש ולא להגיב) כל הסרטון הזה לא היה. וייתכן ומאור היה עכשיו כותב בפורום אופנועים זה או אחר על איזה טיול נהדר היה לו בשבת האחרונה. יהי זיכרו ברוך.
  2. אגב, טיפ- מבחינתי יש לפסים הללו שימוש נוסף וזה לאמוד את המרחק או קצב ההתקרבות של הרכב אשר מאחוריך. שימושי בעיניי, נסו גם אתם.
  3. oe300

    תמונות ממפגשון Fiesta ST

    אז ככה- היה מפגשון פורה, היה כיף ותענוג גדול לצלם. מקווה שתהיו מבסוטים מהתמונות וכמו כן מהעיבודים- צולם ב70D עובד ונערך באתר FOTOR. שלכם, עומרי
  4. במקום לעשות הבדלה בין אחד לשני אולי אם אנשים כמוכך יתחילו להתייחס לכולם כשווים אנשים יתנהגו פחות כמו ח*רות ואימהות של שופטי כדורגל על הכביש. תחשוב על זה ככה, כל פעם שמישהו מתנהג ככה וזה לא משנה מאיזה כיוון זה מגיע אם אתה זה שמנסה להשתלב או זה שלא נותן להשתלב. זה רק מדרדר את החומר האנושי על הכביש. מחשבה משנה מציאות.
  5. יש לי רק משהו אחד לומר על זה- לפעמים עדיף להיות חכם מאשר צודק.
  6. הקפצה לכבוד החגים.
  7. ברוך הבא, מקווים לראותך כמה שיותר.
  8. מאזור המרכז, נא ליצור קשר בפרטי/ בטל' -0525971975 עומרי.
  9. מאזור המרכז- 0525971975 ישבה כחצי שנה על לאון 1.8. עומרי.
  10. oe300

    מעוניין שאוטו לא יניע

    תעשה מנוי לקאר טו גו/ תשכיר רכב וסגור עניין. היה לי עניין דומה עם אחותי זה לא נגמר טוב חודשיים לא דיברנו.
  11. לאיזה רכב?
  12. יועיל רק אם תשקיע בקיט יניקה. הפילטר זה מה שעושה פחות את העבודה, מה שמשנה זה כמה אוויר נכנס ומאיפה (איפה= כלומר ממקום שבו יקלט אוויר בטמפ' קרה יותר האוויר יהיה צפוף יותר ויכנס יותר אוויר).
  13. oe300

    דייט ראשון עם Audi S1

  14. oe300

    דייט ראשון עם Audi S1

    בוקר טוב לכולם, גם בחלקי שפר מזלי והתמזל לי לנהוג על הS1 במהלך הסופ"ש האחרון, ביקורתי הינה דעתי האישית ולא חוות דעת מקצועית אתם מוזמנים לקחת את זה לאיזה כיוון שיראה לכם לנכון. האמת? באתי עם מעט מאוד ציפיות, אמרתי לעצמי בתחילה "בוא ניתן לזה ניסיון מה יש להפסיד?" בתור מישהו שלא חובב המותג במיוחד. כך היה כאשר ישבתי לי בנחת בתחנת פז והמתנתי הגיח חברי גל ולאחר דקה דקותיים הגיחה לה לצליל ניצוח אגזוזים של חברי הטוב איש המערות. ברגע שנעצרה, העלתה בי חיוך משהו בייחודיות שלה מהA1 פשוט נאה לעין יחד עם שילוב הצהוב העשיר הזה. מדהים מה שחבילת הקווטרו החיצונית עושה לה (בנינו? הייתי מסתפק בספויילר בלבד). נכנס פנימה יושב ומכוון, מערכת שליטה בקונסולה סמוך לידית ההילוכים שמזכירה במעט את מערכת הI DRIVE של BMW, רק במיקום וגודל שונה במעט, הצג נשלף ידנית, שזה לא משהו שמפריע יותר מידי ועל מערכת הסאונד לא אכביר כי לא טרחתי לבדוק אותה כי לא לשם זה אנחנו פה . בתחושה כללית כשאתה יושב בפנים יש את התחושה של משהו יוקרתי, גימורי העור, פתחי המזגן, רמת התפירה של ההגה, אפילו הפידבק של הכפתורים מרגיש כיפי גם הוא. הדבר היחידי שהפריע לי בעין זה הגיר, טיפה פשוט למראה, אך- עושה מלאכתו יותר מנאמנה, לא מכניס את ההילוך בכוח בלי מאבקים- בקיצור, מכונה משומנת למדי. בסרק המצערת עושה קצת אבל לאגזוז, אך אל לכם לתת לה לשטות בכם לכאשר תתחילו בנסיעה. התחלתי בנסיעה, התריאו לי מראש שיש לרכב הרבה כוח יותר ממה שאני רגיל ברכבי שלי. לא תיארתי לעצמי כמה כוח וכמה שהוא זמין בכמעט כל זמן נתון, עיקר רצות הכוח מגיעה ב2750 סל"ד ועד סוף הסקאלה, אתם יכולים לשער בעצמכם כמה מהר היא מגיע ל2750 הללו. הרכב עצמו נוקשה קצת עם חישוקי 18 גם אני מניסיוני חושב שעם 17 תיפתר ה"בעיה" הזו, לי אישית אין בעיה עם נוקשות מסוג זה. מתחילים לעלות- חבריי מסמנים לי לעוט קדימה, אני מדביק לאיטי את הדוושה והS1 מטפסת לה במהירות אני מצאתי עצמי לוקח פניות מהר יותר ובקלות יותר, הביטחון העצמי שהרכב משרה בך מאוד גבוה יחסית, מאוד כיף וקל לנהוג בה. אישית, לא חשתי בתחושת ניתוק מסויימת. אך כן הרגשתי, שהודות לרוחב הצמיגים שלה ולמערכת הקוואטרו שלה (מע' ההנעה כפולה של אאודי), יכולתי והייתי צריך לקחת פניות מסויימת מהר יותר משחשבתי אפילו. הזנב אומנם יוצא או "מקשקש" פחות מאצלי (APE) אבל זה לא משהו שגורע לדעתי מההתנהגות של הרכב. מתעורר בך רצון עז מילי' אלפית השנייה אחרי האפקס לפתוח את המצערת עד הסוף, וזה קורה והיא פשוט נעלמת לה מהפנייה ברחשי אגזוזים נעימים. ובכמה מילים לסיום: רכב מיני פרמיום ספורטיבי שרק רוצה שתתדחוף אותו לקצה גבול היכולת וצמא אח"כ לעוד. תודה רבה, לצ'מפיון, ולקובי נציגם. תודה רבה לחבריי יבגני גל וגדעון. *תמונות בקרוב. עומרי.
  15. לי יש APE ואני לא מבין מה הם עשו לרכב פה. בוא נגיד שלא הייתי מצפה שתהיה לו גירסאת אבארת.. גם האיבו וגם הברנגה היו יפות, ולי כרגע לא חסר משהו בתא נוסעים או במנוע. אבל מה עבר להם בראש כשהם עשו את הדגם הזה, אני לא יודע.
  16. תעשה איתה כיף כמו שהיא. יש אתר אסייתי כלשהו שבקושי מצליח לזוז... שיש בו טורבו קיטים וערכות מתלים וכל שיפור שרק תירצה בערך לפיקנטו אבל זה ניראה לי רק לדור הקודם. יאמר לזכותם שהוא לא אתר יקר יחסית לתחום. אבל שוב... זה עדיין פיקנטו. ככה שאומנם תצליח להגיע למקסימום (סתם זורק 125-130 כס) אבל גם המשקל יעלה. אם הייתי משוגע מספיק לעשות משהו כזה הייתי עושה זאת בגירסא 3 ד' הידנית שהיא גם קלה יותר מלכתחילה.
  17. מקפיץ.
  18. 1400T מולטי אייר. 55000 ק"מ. עלייה לכביש נובמבר 2011. מטופלת במרכזי. אבארט פונטו איבו לוסו השחורה היחידה בארץ ברמת אבזור הנ"ל. חישוקים 18' מאושר ברישיון. טיפולים בזמן. תימכר לאחר טיפול גדול.ללא תאונות, לאחר דיטיילינג, חיישני רוורס קוברה, הכנה ל-ולנטיין 1 דיבורית לרכב, משענת יד, חופה ללוח שעונים + שק ידית הילוכים מעור, גג פנורמי כפול נפתח. ערכת בלימה מקורית של ברמבו כולל קליפרים. קיט של חברת TMC MOTORSPORT- Abarth Evo TMC Upgrade Package 1 " TMC Upgrade Package 1 TMC Motorsport package 1 upgrade for Abarth Evo models, this is an alternative conversion to the SS. You can have these items installed by any reputable workshop or we can arrange installation. Package includes: TMC Tuning Kit to circa 200bhp. Bilstein B14 PSS Suspension Kit. Brembo cross drilled discs front and rear and uprated Brembo sports brake pads front and rear. Team Dynamics Pro Race 1.2 alloy wheels 18" in either black, white , graphite or silver with new tyres. Steel Braided Brake Lines (6) Race Spec Brake Fluid. TMC cat back system exhaust 2.5" stainless steel. BMC Sports. " נא ליצור קשר ב- 0525971975. באם אני לא זמין נא להשאיר הודעה או לשלוח לפרטי.
  19. תעלה בהזדמנות סרטון שנוכל להתרשם.
  20. כי להגיד DSG FART זה משתמע מכך כאילו רק רכבי אותו הקונצרן בעלי תיבת DSG מסוגלים להפיק DSG FART. (מה שלא ממש נכון). על כן זה לא שם ג'ינרי.
  21. איזה הגדרה מדוייקת ממש ז'רגון מקצועי. אני חושב שהמינוח שהוא מחפש הוא בעצם 'afterflow'?
  22. K110 או אצלי צמיגי מוריס בבית עובד או אצל צמיגי טיפטופ בתל אביב ליד פרונט התחיה. לי יש סט אצלי, ואני מבסוט. אבל אני כן מרגיש שאני אצטרך לשדרג את הרמה. לצערי במידה שלי יש רק את זה את הפירלי ZERO NEO או פוטנזה. סה"כ ההנקוק עושים עבודה לא רעה בכלל אבל להגיד שהם קרובים ל1 מהשניים האחרים שציינתי זה יהיה שקר גס.
×
×
  • תוכן חדש...