Jump to content

פריג'י

  • הודעות

    4,437
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

פריג'י שיחק אותה בתאריך אוגוסט 27 2022

התכנים של פריג'י היו האהובים ביותר!

1 עוקב

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    הצפון
  • איזה רכב יש לך?
    Niro PHEV
  • מקצוע
    מהנדס

צפיות אחרונות בפרופיל

4,669 צפו בפרופיל

הנקודות של פריג'י

פורמוהוליק

פורמוהוליק (9/14)

1.3 אלף

מוניטין

3

תכנים שנפתרו

  1. פריג'י

    אתר להורדת office.

    התקנתי את 2016 עכשיו... עובד מעולה! לא ייאמן שב-80 שקל עם עודף מקבלים אופיס חוקי, מאוקטב, מהאתר של מיקרוסופט, וההתקנה והורדה לוקחות דקות ספורות. אלוף.
  2. חלק מהמחבלים יכולים למות ממחלה, תאונת דרכים, התרסקות מטוס, כדור שנפלט, עצם של עוף או כבש שנתקעה בזויית לא משהו בגרון, חתך לא סימפטי בגילוח וכו'. לא צריך תמיד להתנהג בברוטליות מוומטמת שתביא עלינו סנקציות. אפשר גם תחכום. בתחבולות תעשה לך מלחמה. באין תחבולות ייפול עם ותשובה ברוב יועץ.
  3. אל תיפול לבור הזה. הוא רוצה שתכתוב שאתה רוצה להקת בבונים כי אז יוכל להאשים אותך בבוגדנות ושנאת ישראל שמעדיף בבונים אנטי ציונים על פני הביבינים שבשלטון שהם ימין מלא. לא. זו לא האלטרנטיבה. האלטרנטיבה מורכבת מקבוצה של אנשים ראויים, יותר או פחות, אבל ממש לא בבונים. יש להם חיסרון אחד, הם לא מספיק תאווי שלטון, ולפעמים גם מתפלקות להם אמירות אמת במקום פוליטיקה.
  4. אתה משווה את התנהלות האופוזיציה ה"שמאלנית" להתנהלות של האופוזיציה הביביסטית המונהגת בזמן הממשלה הקודמת? להתנהגות ביום הזיכרון? לאי ביצוע חפיפה לראש ממשלה? "לחבל במדינה ובאזרחיה"? בגלל ראיון עם משה רדמן שמייצג את... משה רדמן? בחיאת, אין לכם שום עכבות ושום מודעות עצמית, נכון?.
  5. ביבי 1, המדינה 0. גועל. ניצחון פוליטי, אבל גועל. וכל השותפים שרואים את החיוך הדוחה ושמחים בו, אחרי אסון של לוחמים שנהרגו בבית הממולכד ברפיח, וואו. איזה ניתוק. לפחות שלא יחייך החלאה. אין מילים. https://www.ynet.co.il/news/article/rkb11s2sr0
  6. יש מכוניות שרואים אותן מהצד ויש תחושה של "זה רכב ראוי, סבבה". זו בדיוק התחושה שהייתה לי, ואז קראתי את הכתבה שלך ובאמת הכל התחבר. אה, ואפשר לקבל אותו בצבע China blue (הם קוראים לזה כחול פלורידה)
  7. ממש לא חרא, הרבה מאוד אוטו בשביל הכסף, והוא גם מוצלח ולטעמי האישי נראה מצוין. אבל צריך להבדיל, בין אוטו שהוא טוב, לבין לחיות איתו ביום יום. אני לא יודע לומר איך תהיה האמינות של הרכב, כמה המוסכים מכירים ומקצועיים, עלות חלפים וזמינות שלהם (כי הוא רכב דיי נדיר כאן). בשביל זה תצטרך לשבת על פורומים באנגליה (ווקסהול אינסיגניה) וארה"ב (שברולט מאליבו), להצליב מידע ולהזמין.
  8. אמנם אשתי פולניה אבל נשבע לך שלא זו הסיבה שאני לא צריך תרגום... זה דיי ברור. ואגב אני מזהה כאן 9 תוכניות שימושיות מתוך 13 ועוד 2 מנהלתיות (ריקון מים וסחיטה).
  9. לא. מה זה אומר מיטוט? זה בניין שאתה יכול לקבוע הנדסית שהתמוטט? יש פרמטרים? עד שהחמאס לא "ממוטט" מה יש במקומו? וואקום? אנחנו בחלל? הדרישה שלך לדוגמאות שהן בדיוק כמו המצב בעזה היא כמו במערכון של הישראלים בלשכת העבודה. הנה דרוש מאלף אריות אפריקאים, אה, לא... אני מאלף אריות אפריקאים לבקנים.
  10. מה לא הבנת? רוסיה סיפחה את קרים, ראתה שהעולם סבבה, הייתה קורונה, אז פוטין יצא מנקודת מוצא שוואלה זה יהיה walk in the park. אז לא. טעות. ואז, כשצהוב השיער היה בבית הלבן, זה שונה מהקדנציה של ביידן. עוד טעות שפוטין לא הבין, שלפעמים. ה"שמאל" יותר נחוש צבאית מול עריצים אימפריאליסטים. מה הקשר? האסטרטגיה של ישראל דאז הייתה לנסות לשלוט בסיני, בנפט, התנחלויות והגדלת גבולות הארץ. זה שהיום אנחנו נותנים פרספקטיבה אחרת לא אומר שזה מה שהיה אז. אז השלטון התנגד להסכם. אל תנסה לסובב את זה לסיפורי מעשיות. לא! הדרך לניצחון אסטרטגי עוברת דרך קביעת יעדים אסטרטגיים ברי מימוש וקביעה של מהלכים טקטיים, דיפלומטיים ועוד- בכדי להגיע להשגת היעדים האסטרטגיים! לישראל אין בעזה שום אסטרטגיה.
  11. באוקראינה עם כיבוש קרים ועצירה, עבדה יפה מאוד. בפולין אם סיום הבליצקריג של הנאצים היה נגמר בקביעת גבול, וואלה סיכוי סביר שהמערב היה נותן לזה לקרות. בששת הימים? הצלחנו לצערי קצת יותר מדי, אבל זו הרוח. ומהתגובות שלך פשוט נראה שאתה מפרש את המהות הטקטית של המלחמה כאסטרטגיה. והיא לא. טקטית ישראל ניצחה ביום הכיפורים 73. אסטרטגית? המצרים הם אלו שיצאו מהמלחמה יותר טוב. קיבלו את סיני, קיבלו סיוע מהמערב. את זה אחרי שהם תקפו מדינה דמוקרטית ריבונית!. טקטית ברור שישראל מובילה על חמאס. אסטרטגית? סינוואר מוכן להקריב 2 מיליון עזתים בתמורה לישראל מרוסקת מבפנים. חסרת סולידריות, עניה ושהיא לא חלק מהמערב. חד וחלק.
  12. קראתי את 3 העמודים האחרונים. מה אגיד? אם הייתי מהנדס בטיחות היום בישראל הייתי עושה הסבת מקצוע. זה מטוס שהרג לא רק את המסכנים שהתרסקו בו, אלא גם את הבחור שניסה להתריע שנים, ובואינג הרסו לו את החיים עד שהתאבד. תאגיד פח. https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=by8zs00zej https://edition.cnn.com/2024/05/17/business/boeing-whistleblower-suicide-police-investigation/index.html
  13. 7 חודשים לפאקינג רפיח זה בעברית דשדוש ועבודה עם ידיים קשורות, שתעלה בהמון הרוגים. בשביל מה? אתה מוכן להסביר למה לעזאזל אתה מוכן לקבל את זה שהמלחמה תיארך עוד ועוד ועוד? אתה באמת רואה בסוף המנהרה הזו אור? כי אני רואה רכבת. רכבת של בידוד בינלאומי, אמברגו נשק, סגירת חברות והפסקת השקעות. ישראל נלחמת מלחמה מטומטמת בניגוד לכל דוקטרינה מודרנית ששואפת למקסימום כוח במינימום זמן ואז מאמץ דיפלומטי.
  14. מי אמר? ממשלת האשפה הזו מביאה אותנו למצב של עד כאן. אמר כבר מישהו שלא ישלח את ילדיו אלא יוציא אותם מהארץ. הוא לא היחיד. כמה חילונים או מסורתיים ליברלים יהיו מוכנים להתגייס בשביל להגן על מדינת הלכה עניה ומפגרת שמבטלת את הפרדת הרשויות ורוצה שלטון לפי ההלכה, רק שהלכה למעשה החרדים ההלכתיים פטורים משירות באותו צבא?
  15. כל כך מרגיז. גם הגזל הנוראי של לגנוב 6100 שקל (אחרי הנחה. בטח) על החלפת מיכל כשהבעיה היא בכרטיס מסכן, וגם זה שאנשים הופכים את הרכבים המודרניים שלהם לטרקטורים מזהמים ומסרטנים על ידי אנשים רעים שמציעים "שירות" על חשבון הבריאות של כולנו.
×
×
  • תוכן חדש...