Jump to content

BRAVO30

  • הודעות

    932
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

2,215 צפו בפרופיל

הנקודות של BRAVO30

משקיען

משקיען (5/14)

184

מוניטין

  1. מכיר כמה חבר'ה ששיפרו אנטירולים וכולם אמרו שגם התחושה בהיגוי משתנה. יותר רגיש וחד עם פחות דיליי סביב המרכז. הם כולם גם היו אבל עם בולמים קפיצים משופרים/קוילאוברים אבל הדיווח על השיפור הנוסף (נוסף כי מן הסתם גם אחרי השיפור בבולמים/קפיצים, התחושה כבר לא כמו סטוק) בהיגוי הגיע אחרי הרכבת האנטירולים.
  2. מצחיק..עזבתי את חיפה לפני 13, 14 שנה בערך ולא עברתי בכביש הזה מאז. כמה כאלה הייתי רואה בדיוק בנקודה הזו, בצומת הזה ובכיוון הזה. #דברים שלא משתנים בחיפה#.
  3. למה לבעלי ליאון FR עם מנוע זהה מותר ולגולף אסור? למה לשירוקו עם מנוע 1.4 מותר ולכל מיני אלפות עם מנוע כזה (שלא לדבר על אבארת) ואפשר להמשיך את הרשימה עוד ועוד. אם זה מה שעושה לו טוב, שיילך על זה וישים דוד ספורטיבי. כל אחד וההנאה שלו.
  4. אסימטריק 6, 5 לא מצאת? אני יודע שיש בצמיגי מוריס בבית עובד, תבדוק איתם.
  5. איזה נקסן היו לך, sur4g? בסרטון אתה בלי בקרה? ה- csr עושים עבודה טובה, הזנב לא נזרק טיפה אפילו.
  6. הגנבים עושים את זה במקומך. בגלל זה לוקחים מחיר יקר גם על כל העמלות זיבי.
  7. לפי ביקורות, פרימיום קונטקט 6 קרוב מאד בביצועים לספורט קונטקט 6, ההבדל ביניהם לא משמעותי בכלל. ככה שאם יש במידה שלך, זה אמור לתת שיפור משמעותי באחיזה.
  8. לא ייעצר במכס, תשלם רק משלוח ומסביב, הכול בסדר. חבר הזמין גם וגם אני מתעתד להזמין.
  9. BRAVO30

    סיטרואן BX GTi בנס הרים

    אחלה סיקור ואחלה סרטון, כיף לראות רכב צרפתי מזדקן כזה שעדיין כוחו במותניו ונותן בראש בכבישים כאלה. לא אגיד מה חושב על נהג הטויוטה ועוד יותר על רוכבי האופניים שיוצרים סיטואציות כאלה.
  10. הוא לא סמי, זה צמיג בקטגוריה של הפיילוט ספורט 5 אבל הרבה יותר מוצלח ממנו, גם לפי ביקורות באתרים השונים וגם מחוות דעת של אנשים שהתנסו איתו, אנשים שיודעים לנהוג. הדופן קשיחה יותר מהפיילוט, אתה לא נמרח איתו. זה צמיג שנותן לך פידבק מההיגוי (עד כמה שאפשר לקבל בימינו) ומדגיש/ מחייה את התנהגות הכביש של הרכב. אגב, יצא לי לדבר גם עם בחור שנוהג בפולו gti מהשנתונים האחרונים, התנסה בכמה צמיגים, ביניהם הפיילוט 5, קאפ 2, ספורט קונטקט 7 (צמיג מטורף) וגם האסימטריק 6 ואמר לי חד משמעית שנהנה איתם יותר מהשאר ושהם הכי מתאימים לו לרכב לטענתו. אם אתה ממש נעול על סמי, אז פשוט תשים Ar-1 או Csr של ננקאנג. ה- csr יחסית חדש ומוצלח מאד מאד לפי חוות דעת של אנשים. דורש הרבה פחות חימום מ- ar1 ומחזיק גם יותר זמן ומרעיש פחות.
  11. לדעתי אתה מפספס צמיג מצויין שמתעלה על פיילוט ספורט 4 והשם שלו זה גודייר אסימטריק 6 שיש אותו למידות שלך (וגם אסימטריק 5 שאין ביניהם הבדל מטורף). תקרא ביקורות עליו. זה צמיג שייתן לך יותר פידבק מהרכב לעומת הפיילוט ספורט 4.
  12. BRAVO30

    קושי במכירת רכב ידני

    כפי שרשמו, הבעיה כלל לא הגיר הידני אלא השכרה וק"מ גבוה. תתפלא שיש אחלה ביקוש ל- i10 ידנית חדשה.
  13. ברחוב ביכורים או בכביש גישה הזה מאחורה דרך עירוני ה'?
×
×
  • תוכן חדש...