אם אתה מתכוון למפצלים שיש להם שני חריצי פיוזים ושמים בהם את הפיוז המקורי ואחד חדש למצלמה - לא צריך להגדיל את הפיוז. המפצל עושה בדיוק מה שהשם שלו אומר - הכניסה לפיוז מתפצלת לשני פיוזים. הפיוז המקורי מחובר רק למעגל המקורי ובדיוק אותו זרם עובר בו. הזרם למצלמה עוקף את הפיוז הראשון ועובר רק דרך החדש. וידאתי את זה השבוע עם מולטימטר כשהתקנתי את המצלמה באוטו. צריך לוודא ששמים את הפיוז המקורי בחריץ הנכון. אצלי התחתון הוביל למעגל המקורי והעליון למצלמה.