Jump to content

GV27

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי GV27

  1. אם אתה מתכוון למפצלים שיש להם שני חריצי פיוזים ושמים בהם את הפיוז המקורי ואחד חדש למצלמה - לא צריך להגדיל את הפיוז. המפצל עושה בדיוק מה שהשם שלו אומר - הכניסה לפיוז מתפצלת לשני פיוזים. הפיוז המקורי מחובר רק למעגל המקורי ובדיוק אותו זרם עובר בו. הזרם למצלמה עוקף את הפיוז הראשון ועובר רק דרך החדש. וידאתי את זה השבוע עם מולטימטר כשהתקנתי את המצלמה באוטו. צריך לוודא ששמים את הפיוז המקורי בחריץ הנכון. אצלי התחתון הוביל למעגל המקורי והעליון למצלמה.
  2. ראיתי בשרשור השני שהלכת על חבילה של 10 ג׳יגה לחודש. מהנסיון שלך עם המצלמה, האם זה מספיק או שעדיף לקחת חבילה יותר גדולה?
  3. סקירה מצויינת. הזמנתי את אותו דגם אתמול. די יקר אבל זו האופציה היחידה שמצאתי שעובדת טוב עם ענן במצב חנייה.
×
×
  • תוכן חדש...