Jump to content

Or05230

  • הודעות

    2,719
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Miata NC

צפיות אחרונות בפרופיל

6,122 צפו בפרופיל

הנקודות של Or05230

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

255

מוניטין

  1. היי, כמה הנחות לפני שאתם מציעים: 1.הייתי ברוב האיזורים האלו באירופה, אז אני מכיר+- את מה שקורה שם (מצלמות,אגרה) ואת היכולות שלי מבחינת גמיעת מרחקים 2.הטיול מפוקס נהיגה, כבישים יפים ונופים, לצד עצירות קלות בכמה ערים (עצירות קלות = כמה שעות עד חצי יום) 3. בהקשר של 1, אין לי בעיה לנסוע גם 1000 קמ ליום, אבל אני לא מתכנן לעשות את זה אם אין צורך כמובן 4. המסלול מתחיל במינכן, יום אחד לפני הסוף אהיה ברינג, ומסתיים בפרנקפורט למחרת. ככה שהוא יוצא ממינכן לכיוון איטליה, אלפים וכו׳ ועולה חזרה לפרנקפוקרט https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1lgs4IeeGqU_KUG33diH1acgv3kN91jU&usp=sharing אני משתף את המסלול שלי שמבוסס על מסלול קצר יותר שהסתובב פה בפורום, ומוסיף עוד כמה כבישי נהיגה באזורים אחרים, אז זה יהיה לרשות הכלל ומקווה שיעזור לאחרים. המסלול מפוזר ומבולגן עדיין, בחלק מה ״ימים״ תראו מרחקים עצומים שכמובן לא נועדו לגמיעה ביום אחד, אז אל תבהלו. כמובן חסרים דיי הרבה ימים. אשמח לכל טיפ לגבי כבישים טובים, מעברי הרים, אטרקציות מעניינות מעולם הרכב (אהיה במוזיאון פרארי+אלפא והייתי כבר במוזיאונים המרכזיים בגרמניה) האם להמשיך לכיוון איטליה פנימה או אולי צרפת, או שלפרסס באזור בולוניה ולעלות חזרה תודה!
  2. מחפש לוח אם סוקט 1151 ddr4. מוכן לשלם או למסור הלאה/חזרה במידת הצורך, לשם בדיקה האם יש תקלה בלוח האם. אזור המרכז.
  3. Or05230

    נהיגה וחניות במיאמי

    אם כמות הנסיעות גדולה עדיף רכב. זה מאוד זול. אם הנסיעות מעטות יש uber ו lyft. לגבי חניה - אין בעיה למצוא, וכמובן שיש חניונים ( לא יקרים במיוחד )
  4. ה ps4 אוחזים יותר מהיוקו לפי דעתי. זה צמיג שאוחז כשאתה יודע לנהוג איתו. אבל יכול גם לעקוץ
  5. 1. התלונה שלך על מריחות מוצדקת, אבל מה שמפתיע אותי זה ש ps4 גם נמרחים, כלומר הדופן רכה. לא ברור ממה סבלת ב ps5. 2. אני מצטער אבל יש בעיה בנהיגה שלך כמו שרמזו מעליי. אתה מעביר משקל לא נכון, אתה "קורע את הרכב" אבל לא נוהג נכון, לא ייתכן שאתה סובל מהצמיג הזה ולא יתכן שאתה מחסל צמיגים ככה עם רכב כזה. גם אם אתה שומאכר או ורסטאפן, כן. אתה יכול לעלות קצב משמעותית כנראה אם תדע איך אתה נכנס ויוצא מפניה כמו שצריך. עכשיו ה cup2 מעולים, זה מפלצת אחיזה, אבל: א.אם אתה באמת לא פונה כמו שצריך לפי ההשערה שלי, זה רק יחמיר את המצב. ואז כשהצמיגים ימותו ללא התרעה (וזה המחלה של הקאפ), אז לא תשים לב ותתרסק. ב. אתה תהנה פחות מהרכב, הוא יהיה רכבת יותר מאשר רכב כיפי לנהיגה. אתה צריך לשחק ולהיות על גבולות האחיזה ולהנות, וגם להרגיש את הרכב. שורה תחתונה: yoko ad08, nankang ns2r, מדובר בסוג של אקסטרים/סמי מצד אחד אבל מצד שני לא עם טונות של אחיזה וגם לא נמרחים, בדיוק לפי דרישותיך. תסלח לי על הביקורת אגב. זה לטובתך ולא כדי שתוריד קצב אלא להיפך כדי שתעלה קצב ותהנה יותר
  6. יש לנו במשפחה שיצו לא מסורס בן 6, הכלב הכי רגוע בעולם. אמה-מה, בטיול משתין מעט כל פעם (סימון אגרסיבי), ותוקפני כלפי זכרים אחרים. בנוסף יש את הסיכון לסרטן אצל כולם. עכשיו מה החסרונות בסירוס? אין כלום, הכל מיתוסים, מניסיון, יש את הסיכון בניתוח, אבל זה ניתוח דיי פשוט. כל אלו שמנסים להציג חסרונות מבססים את זה על מיתוסים שנוצרו. הדבר היחיד שהשתנה אצל הכלב שלי זה שפעם היה משתין בחלקים ועכשיו את הרוב עושה בפעם אחת והטיולים הפכו לפשוטים יותר בעקבות זה.
  7. Or05230

    למה לa3 החדשה יש מעט כ"ס

    בסוף כל אדם ממוצע שיעלה על הרכב יתרשם לטובה מהכח שלו, בעיקר בגלל המומנט שמגיע יחסית מהר בזכות הטורבו, כל מי שיקח לנסיעת מבחן ולא הגיע מרקע של רכבי ביצועים יתרשם ויחשוב שמדובר בטיל על גלגלים, אז לטעמי 116 זה די והותר.
  8. המנוע הזה הוא אחד המנועים האמינים של פיאט שהולך איתם עשרות שנים, רכשתי בעבר פנדה מחבר פורום מוכר ברבע מהמחיר, שההבדל כמובן הוא בשנתון בלבד (הפנדה וה 500 הם עם בסיס משותף), הרכב היה אמין בצורה מופלאה (נמכר לצערי עקב חוסר שימוש). מלבד התנהגות כביש טובה הרכב מאוד קל לטיפול עצמי (והחלפים מחו״ל זולים מאוד) וצריכת הדלק מעולה. תתחדש ותהנה.
  9. שואב שוטף רובוטי שואב שוטף ברמה בסיסית, לא מדובר בדגמים עם החיישנים הפשוטים ומצד שני לא ldar, ממוקם באמצע, מיפוי מעולה של הבית. אפשרות דרך האפליקציה לשלוח אותו לחדר מסויים או מיקום מסויים. לגבי השטיפה, זה כמו להעביר מגבון, הטריק הוא לשים מים חמים ואז הוא גם ממיס לכלוכים, אם הבית עבר ניקיון הוא ישמור עליו נקי. לגבי השאיבה, השאיבה שלו מדהימה גם מפינות, יש 4 תוכניות, silent-turbo (הראשון והאחרון) וגם אם הבית נקי אחרי שאיבה ושטיפה הוא ימצא כמויות של אבק. מתאים לכל גודל של בית, אם נגמרת הסוללה הוא חוזר להטען וממשיך איפה שעצר. אבל יכסה בערך 100 מ'ר על סוללה במצב שאיבה normal. ניתן לקרוא עוד בחיפוש xiaomi mi mop (לא לייט ולא essential) מצב מעולה ונקי. איסוף מחולון ואני זמין בה"פ. דורש 400 ש"ח.
  10. בסוף ישראל צוברת חוב שהולך ותופח. לשר האוצר 2 אופציות 1.לדחות את החוב לדורות הבאים - כלומר החוב ימשיך לתפוח כמובן ומישהו יצטרך לשלם את זה בהמשך, אם לא אתה אז צאצאיך. 2.לגלגל את זה לציבור - כלומר העלאת מיסים בכל האספקטים. מה יקרה הלאה? האם משק הבית הישראלי הממוצע יקרוס כתוצאה מהעלייה הקשה במיסים? לא בטוח - כבר המחירים עלו משמעותית בזמן האחרון ואנחנו לא באיזה תרחיש אימים. היום בעידן הגלובליזציה כשמקורות ההכנסה שלנו לא בהכרח ממקורות ישראלים לא בטוח שתהיה השפעה קשה. אבל אף אחד לא נביא. בסוף מה שיקרה זה כנראה איזה סלט, תהיה עליה במיסים שהוא ינסה לסבסד כמה שיותר כדי שנרגיש את זה כמה שפחות, אבל בסוף נרגיש את זה מצד אחד ומצד שני מדינת ישראל לא באמת תקזז את החוב שלה, זה מה שעשו עד עכשיו וכנראה זה מה שיקרה בהמשך...
  11. אני חושב שאין תחליף לניסיון של מוסכים מומחים, לא בגלל מקצועיות, הם פשוט נתקלו בהמון תקלות ספציפיות לדגם, תקח את מוסך רון למשל... קפוץ לפייסבוק שלו ותראה את התקלות שהוא נתקל בהם שלמוסכים אחרים אין מושג, המון שטיקים שיש בואג ואין ביפניות וכו'. גם בחו"ל הרטוריקה של ללכת לספיישליסט מוכרת מאוד, ויש כאלו שישלחו את הרכב ל coast השני על נגרר רק בשביל טיפול שהוא מעבר להחלפת שמן. לגבי סוג הטיפול- אז נכון שברוב הרכבים החלפת שמן ופילטר כל מוסך יכול לבצע, אבל לפעמים מוסך מומחה יעלה על חלק בלוי שעומד ליצור תקלה משמעותית טרום התקלה וככה יחסוך לך כסף רב. אנחנו קצת בכיינים, כל העולם נוסע שעות בשביל טיפול ואצלנו המקסימום זה שעתיים (לצאת לפני הפקקים כמובן). אגב, אין כמו לטפל לבד רק מציע.
  12. כמו שנאמר הסיפור by far הכי הרפתקאני שהיה פה. תענוג. החוויה של להגיע למפעל ולקבל רכב כזה נראה לי בלתי נשכחת. גם אני עם מיאטה והחלום זה gt4, ואז קראתי בקבוצות של המיאטות קצת על השוואות של בעלי פורש ומיאטה, שרושמים שאין ספק שהמיאטה הרבה יותר פאן. ואז נהגתי על gt4 במסלול בוגאס, אמנם לא נותן מספיק אינדיקציה אבל לא הרגשתי קליק. הרכב כן מתנהג מעולה וחזק מאוד, אין ספק. Anyway, אני מקווה שאוכל להגיע ליום שאקנה gt4, אבל זה לא אומר שאמכור את המיאטה...
  13. סתם הערה לך או למי שיקח את זה ייתכן מאוד וצריך לתת קצת פוש למשאבה, להכניס צינור עם מים זורמים לפתח היניקה תוך כדי שהגרניק פועל, המים הזורמים בלחץ יפתחו אותה.
  14. אני מתחיל בלשטוף כמה שניות תחת ברז ואז עם מים חמים כ 5 שניות לטעמי פאקסקרין עוזר מאוד. וכבר לאנס דיבר על זה והוכיח שיש איזו השפעה (גם אם מינורית) מים חמים- אני משתמש בקיטור ולא במים חמים בכלל, הקיטור מוציא מיליליטרים בודדים, אז חיי. בקפלאש זה דווקא הליך של 3 דקות... גירוז- אפשר להתווכח
×
×
  • תוכן חדש...