Jump to content

solo-fr

  • הודעות

    310
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי solo-fr

  1. 55 במקור? זה לא כתוב ברישיון (חלק תחתון)?
  2. ron215: מבלי להכנס ל-bickering על האם מבחינה לשונית שנתיים וחצי יכול להיחשב כ-"כמה שנים, כמדומני", אני רק אשאל מה הוא מקור המידע שלך לגבי 160 כ"ס במקום 156 כ"ס?
  3. תלוי באיזה טורבו מדובר. את ה-1.6 140hp THP הם מציעים כבר כמה שנים, כמדומני, אבל עם תיבת AL4... אבל ממש לאחרונה לובינסקי התחילו להציע גם 1.6 156hp THP לכאורה עם תיבת AT6. היא עוד לא מופיעה במפרטים, אבל כבר מופיעה במחירון: 157k.
  4. זה לא רכב דיזל, במקרה?
  5. קבל תיקון: בלאון FR החדשה (Mk2 לאחר מתיחת פנים) המנוע הוא כמו של GTI Mk6. וגם ה-XDS. מאידך גיסא, למי שיש לו בעיות בגב, הייתי ממליץ לחשוב פעמיים לפני רכישת איביזה/לאון FR/קופרה, ובוודאי לבצעה נסיעת מבחן ארוכה, כולל בכביש משובש, ולהקשיב טוב טוב לגב במקום לאגזוז.
  6. אני תוהה לאיזה תגובה אתה מצפה לטענה שכזו... אני מסתכל על התמונות ורואה סתם עוד תאונת דרכים שבה נהג של בלנו נכנס במהירות די גבוהה (יחסית למשאית שלפניו) מאחורה במשאית. זה לא ממש משנה אם המשאית עצרה עקב הוראות השוטרים, כי נהג המשאית הפיל סיגריה בוערת הישר על איבריו הרגישים או, כמו ש-maier אמר, כי איזה ילד קפץ לכביש. ללא קשר לידיעה הקודמת, יצא לי להיות עד לכך ששוטרי תנועה סיכנו חייהם וחיי נהגים אחרים על הכביש בצורה חסרת אחריות, והכל במטרה לרשום עוד דוח.
  7. האם אתה מדבר על הציטוט הבא מהכתבה שהזכרת?
  8. כאן או כאן לא מצאת תשובות?
  9. לא ירדתי לסוף דעתך. איך עצם העובדה שחילקת 10,000 ש"ח ב-1825 מחזקת את דבריך? אני טוען שכסף שבעל רכב חוסך בהוצאות דלק ניתן לנתב לטובת רכישת דגם עדיף אך יותר יקר, תוך שמירה על אותו סדר גודל של השקעה כללית. מה אתה טוען? אגב, שני הלהיטים שציינת הם להיטי ליסינג.
  10. השיבו לך כבר (אומנם בצורה יותר כללית) שהפרש "מינורי" (נאמר של 1-2 ק"מ/ל) יכול בקלות לעלות 6,000-10,000 ש"ח ל-3-5 שנים. בטווחי מחירים של קטנות או משפחטומתיות משמעות של 6-10k יכולה להיות שדרוג לדגם אחר שעדיף לפי כל אחד מהקריטריונים הקטנוניים שלעיל בו זמנית.
  11. ושאנשים אחרים מסוגלים פה להרוג על כרית אוויר נוספים, או כוכב בטיחות נוסף, או 50 ליטר נוספים בתא מטען, או מקום ISOFIX נוסף במושב אחורי, או 10 ס"מ נוספים לגובה במושב אחורי, וכו'. ולפעמים אדם אובססיבי אחד מסוגל להרוג על יותר מקריטריון קטנוני אחד שכזה, או אפילו על כולם בו זמנית... אולי האנשים האובססיביים האלה פשוט לא חובבי רכב. אולי הם פשוט אנשים?
  12. אכן, קוראים לזה היפרבולה: הגזמה לצרכי המחשה. אני לא רואה סיבה מדוע נציג מכירות שמוציא את תיסכוליו על לקוח נתפס כמצב נורמלי, גם אם הוא מקבל שכר מינימום. ואם מחר הנציג הזה יתנדב לעבוד בחינם באולם תצוגה של לובינסקי בתמורה למתן רשות להרביץ ללקוחות שלא מוצאים חן בעיניו? גם נתבקש לקבל את זה בהבנה? "הרביצו לי היום באולם תצוגה, אבל זה בסדר כי הבחור עשה זאת בחינם"? מאידך, אני מסכים איתך כי אין טעם להאשים רק/בעיקר את הנציגים עצמם. כדי להיות נציג מכירות טוב, דרושים מוטיבציה וסט מסויים של כישורים. זה ממש לא תפקיד שמתאים לכולם.
  13. "שלום, רציתי לברר האם..." "אמך פרוצה, הלוואי ותמות, כלב שכמותך!" "מה?!? מה עשיתי לך? אני רק התקשרתי לברר..." "שום דבר, הלקוח שלפניך היה מאוד מעצבן. אז איך אני יכול לעזור לך היום?" "הא, אז זה בסדר, אין דבר, באמת אף פעם לא חיבבתי את אימי. ובכן, רציתי לברר..."
  14. כן, אבל במחיר כזה שלא תחפוץ בכך, וזה די פוסל את הרעיון. הבדלים במחירי ליסינג בין שני רכבים שעולים בערך אותו דבר בקניה מיבואן יכולים להיות מפתיעים ביותר!
  15. להזכירכם, פותח השרשור מתעניין ברכב ליסינג.
  16. solo-fr

    הורדת מחיר ב-VW

    אתה מערבב פה בשר ופרווה, ידידי. הגולף היא גולף 6, הג'טה היא מדגם יוצא. הגולף היא ברמת גימור "Highline" (כולל "פסי כרום משולבים בפגוש ובגריל הקדמי" המקוריים), הג'טה היא ברמת גימור "Comfortline" בלבד (עם פסי כרום אחרים לגמרי, ואני לא רוצה אפילו להתחיל לדבר על גוון הדיפונים!). ובחזרה לנושא ה-GTI, באמת היה במחירון צ'מפיון דגם של GTI Mk6 ב-240k+ לפני כחודשיים, נאמר?
  17. solo-fr

    הורדת מחיר ב-VW

    לא בדקתי זמן מה, אבל 243k על דגם ה-DSG הכי מפואר נשמע לי כמו העלאה... או שלא היה בעבר חבילת "פרמיום" בכלל? לאיזה דגם התכוונת?
  18. נשמע קצת יקר, למרות הפחד של חברות ביטוח מפני רכבים עם ריח של שימוש פרוע ("SC" ). תשקיע חצי יום, תבקש הצעות נוספות מכמה שיותר חברות וסוכנויות (למשל 5 עד 7). יהיו כאלה שיתנו הצעות מופרזות לגמרי, יהיו כאלה שיתנו הצעות יותר אטרקטיביות מאלייד. תדרוש את אלה האחרונות בפקס, ותתמקח כמו מטורף עם כל אחת מהסוכנויות האלה ואלייד על מחיר ותנאים, תוך כדי זה שאתה טוען "אבל הנה, תראה, במנורה דרך חיימוביץ עשו לי גם בלי השתתפות עצמית בירידת ערך וגם יותר זול!". יש מצב לא רע שאלייד יתנו מחיר דומה להצעה [אמיתית] הכי טובה שתביא, עם תנאים קצת יותר טובים.
  19. כלומר הצבע פשוט התקלף לו סתם כך ללא שום סיבה? או שלגרד עמוד בטון כבר לא נחשב תאונה? 9 אלף ש"ח זה עדיין כסף. היקף הנזקים ניתן יהיה לברר בבדיקת קניה. יש להתחשב בכך ש: * הקונה שיקנה מכם את הרכב בבוא היום יעשה את אותו הדבר וידרוש להוריד מחיר בהתאם. * ל-"יד" מיותרת גם תהיה השפעה מסוימת על מחיר וסחירות הרכב, במיוחד אם תרצו למכור אותו בשלושת השנים הראשונות לחייו. בסך הכל, לקבל רכב בן 3 חודשים בהנחה של 15k (בערך 10.5%) יחסית למחיר מחירון רכב חדש - יכולה להיות עסקה לא רעה. במיוחד אם שוקלים למכור אותו בתום תקופת האחריות וליבואן אין נטייה לעשות מבצעים כל שני וחמישי. אבל הכל תלוי בתוצאות בדיקת קניה מדוקדקת.
  20. המלצתי היא עדיין לבצע נסיעת מבחן, לפחות על ה-1.6, ולא להסתמך על העדפות אישיות של אנשים אחרים. הרי מי שישלם את ה-500 ש"ח בערך זה לא האנשים האחרים. ולראיה, פורד פוקוס 1.6, מאזדה 3 1.6 ורנו מגאן 1.6 הם הלהיטים המוטוריים במדינה, למרות יכולות דינמיות הירודות ביותר בעיני. אולי ג'טה 1.6 עם תיבת DSG דווקא תענה על צרכיך?
  21. תבדוק את נושא הזמינות של IX35. דיברו כאן בפורום על הגעה בסוף אביב - תחילת קיץ 2011 ורשימות המתנה...
  22. 500 ש"ח נטו זה המון כסף. לדעתי, הדרך הכי טובה להחליט אם לך ולמשפחתך שווה לוותר על סכום כזה מדי חודש בחודשו היא על סמך נסיעות מבחן על שתי הגרסאות. אני מכיר מישהו שבחר בזמנו באוקטביה 1.6 על פני TSI 1.2 משיקולים דומים, ומקלל את היום בו קיבל את ההחלטה הזאת בכל פעם שהוא לוחץ על הדוושה הימנית. מאידך, למיטב ידיעתי מצבה של ג'טה 1.6 יותר טוב משל אוקטביה 1.6 במובן זה (בגלל תיבת ההילוכים).
  23. לא היה בכוונתי "לתקוף" אותך אישית, ידידי. אם פירשת כך את דברי - אני מתנצל בפניך. עם זאת, אל תהיה מופתע אם אני או חברים אחרים נחלוק על חלק מהדעות שתשמיע כאן בפורום.
  24. לשירות הזה קוראים "שירות דוב", לא "שירות נפלא". מתי לאחרונה בדקת את תנאי פוליסת ביטוח שלך? אם תעשה זאת, תמצא שם סעיף "תנאי לכיסוי", ובו, קרוב לוודאי, מספר משפטים המדברים על דרישות להפעלת המיגון, סגירת רכב, אי השארת מפתחות ללא השגחה או ברכב לא מאויש, ועוד רשימה ארוכה של סייגים. במידה והרכב נגנב בלילה מתוך אזור תעשיה חשוך כשהמפתח הושאר "בקפיץ", הדבר הראשון שחברת ביטוח ישראלית "שמכבדת את עצמה" עלולה לעשות, זה לדחות את טענות המבוטח לפיצוי, תוך כדי נפנוף הסעיף הנ"ל בפרצופו. מכאן, דרכו היחידה של המבוטח אל כספו עוברת דרך משרדי עורכי דין, בית משפט שלום ותחקירים נגדיים של מומחי חברת ביטוח. אז נכון, יש תקדימים של פסיקות לטובת המבוטח, בתנאים מקלים כאלה או אחרים. אבל למי יש את הכסף, הזמן והכוח לחודשים עד שנים של מאבק משפטי בחברת ביטוח? והכל בשביל גחמתו של הגרריסט או בעלי הגרר או מזכירתו המשועממת? אני חושב שרוח הדברים של הציטוט הזה משקפת היטב את תעשיית השירות בישראל, כולל נימת הזלזול של המשפט הראשון ("למה מה תעשה לי?"). וכן, זכותם הקדושה של שי, MeenyDoe, ceyal ואחרים להתקומם נגד יחס כזה.
  25. בזמנו עשו לי תרגיל דומה בצ'מפיון, רק על סכום של 5000 ש"ח. "אין השבוע ת'רכב לנסיעת מבחן! תעשה הזמנה, תשלם מקדמה [מופרזת לגמרי], שבוע בא תעשה נסיעת מבחן. לא תאהב - תבטל ת'הזמנה." גם לובינסקי התלהבו מהרעיון לאחרונה.
×
×
  • תוכן חדש...