Jump to content

solo-fr

  • הודעות

    310
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי solo-fr

  1. כנראה שכן, כנראה רק באבזור. למשל, לפי מיטב ידיעתי, הרדיו דיסק הסטנדרטי קצת שונה: יותר מרובע ועם מסך LCD עם תאורת רקע במקום המסך "האדום" שאנו רגילים עליו. לא יודע לומר אם בכל דגמי לאון או לא. לצערי, גם (לפחות חלק מ-) הנציגים באולמות סיאט מאוד מבולבלים לגבי האבזור של הרכבים שבמשלוח נובמבר.
  2. על פי וולטר, "היותר טוב הוא האויב של הטוב" (במקור "Le mieux est l'ennemi du bien"). אז מי שקנה ללא מבצע - לא עשה שיעורי בית. caveat emptor!
  3. הם כבר עשו זאת: במבצע "72 שעות" האחרון.
×
×
  • תוכן חדש...