כנראה שכן, כנראה רק באבזור. למשל, לפי מיטב ידיעתי, הרדיו דיסק הסטנדרטי קצת שונה: יותר מרובע ועם מסך LCD עם תאורת רקע במקום המסך "האדום" שאנו רגילים עליו. לא יודע לומר אם בכל דגמי לאון או לא.
לצערי, גם (לפחות חלק מ-) הנציגים באולמות סיאט מאוד מבולבלים לגבי האבזור של הרכבים שבמשלוח נובמבר.