Jump to content

solo-fr

  • הודעות

    310
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי solo-fr

  1. ת'כלס, הרוסים בנו רכבי פורד עוד בשנות ה-30 (מודל-A), אבל במפעל אחר לגמרי. המפעל שליד סנט-פטרסבורג נפתח ב-2002. לפני מספר שנים היו דיבורים על פתיחת מפעל נוסף, אך לא זכור לי ששמעתי על כך שזה קרה בפועל (משבר עולמי, וכו'). יתכן וב-2011 הוא בכל זאת יפתח.
  2. מאזדה 3 2L - מזגן מתנתק בעומס
  3. מה היה לך קודם?
  4. התוכל לומר מדוע אתה ממשיך להתעקש כי ב-A5 יש בדיוק את אותה תיבת הילוכים? לא כל דבר שניתן לתאר כ-"רובוטית, מצמד כפול 7 היל'" הוא DQ250 שמותקנת באיביזה. גם פרארי, פורשה, מרצדס, ובמוו מוכרים מכוניות עם תיבה "רובוטית, מצמד כפול 7 היל'", אז מה? ללא שום קשר לשמות מסחריים, מבנה של תיבת DL501 המותקנת בחלק מדגמי A5 שונה מהותית מזה של התיבה שבאיביזה. פשוט דגם אחר שמסוגל להעביר מומנט הרבה יותר גבוה מזה ש-DQ250 מסוגלת להעביר (רלוונטי למנועים אורכיים החזקים שבאודי). בין אם אתה מאמין בכך, ובין אם לא. היתכן שהתיבה שב-A5 משמיעה רעשים כלשהם בעת פעולתה? קרוב לוודאי שכן, כל תיבת הילוכים משמיעה רעשים כלשהם בעת פעולתה.
  5. במספרים אבסולוטיים - לא יותר מקורולות, I30-ים, B3-ים, וכו'. השאלה היותר מעניינת היא אחוז הרכבים למכירה מתוך סך הרכבים מאותו דגם שנמכרו בשנתונים הנ"ל. בל נשכח גם את אוכלוסיית היעד של האיביזות בארץ: נוער. יתכן וגם לזה יש השפעה.
  6. לא אמרתי שאמרת. רק המחשתי שכמויות ה-FUD ומידע כוזב מסביב לסוגייה גבוהות למדי. יש כאלה שמוכנים לשמוע את הרעשים הנ"ל גם בתיבות שבכלל לא קשורות, יש כאלה שלא שומעים רעשים מיוחדים גם ב-DSG7.
  7. תופעה פסיכולוגית מעניינת. אני מפרש ריקול (במובן של בקשה פומבית מבעלי רכבים מדגם מסויים להתייצב במוסכי יבואן לטובת ביצוע תיקון ספציפי) כבגרות של היצרן והיבואן, כדאגה לשלומם וכיסם של לקוחותיהם, ומוכנות לקחת אחריות על מוצריהם. אבל אני בטוח שיהיו כאלה שיפרשו הסתרת פגמי ייצור ע"י יצרנים/יבואנים שאף פעם לא מכריזים על ריקולים פומביים כסימן לאיכות ייצור יותר גבוהה.
  8. לא רק, RX מיוצרת גם בקיושו, יפן.
  9. solo-fr

    אופל מותג שקם לתחייה

    הוא פשוט הסתכל סביבו. ולראיה, משרשור סמוך בפורום: יש סיבות פסיכולוגיות "מצויינות" לכך שאנשים ירצו להפגין "עליונותם" (עבור הגדרה כלשהיא של מונח זה) על פני אנשים אחרים, וישתמשו בחפצים, כגון ביגוד, דיור, כלי רכב וכו', כדי לעשות זאת. אנחנו יכולים לאהוב או לשנוא את המציאות העגומה שסביבנו, אך מזה שנעצום עיניים ונעמיד פנים שכל האנשים הגונים והגיוניים - זה לא יקרה. ...People are people
  10. מעבר לאבזור פנים, רכבי הדגמה מצויידים לעיתים (ובדגמים שזה רלוונטי בהם - לעיתים קרובות!) בצמיגים בחתך נמוך יותר ממה שתקבל בפועל, מורכבים על חישוקים "נוצצים". זה משפר את המראה "הקרבי" של האוטו, אבל לרוב משלה מבחינת נוחות נסיעה והתנהגות כביש (בכיוונים שונים בד"כ ).
  11. האם תתעקש שאמצא ואצטט טענות מנוגדות בשרשור זה ואחרים בפורום? (הבהרה: אני אישית לא שמעתי רעשים מיוחדים גם ב-DSG7).
  12. שזה דווקא מבדר בפני עצמו. כי תיבת 7 הילוכים S-tronic שב-A5 (אורכית, מצמדים "רטובים", DL501) שונה לגמרי מהתיבה שבאיביזה (רוחבית, מצמדים "יבשים", DQ200, הידועה גם בכינוי הלא פורמלי DSG7) או מזאת שהייתה מורכבת בגולפים בעבר ועדיין מותקנת ב-GTI (רוחבית, מצמדים "רטובים", DQ250, הידועה גם בכינוי הלא פורמלי DSG6). ואילו תיבת 8 הילוכים שב-A8 היא בכלל לא DSG, אלה ZF 8HP (של ZF, כמובן): תיבת הילוכים פלנטרית אוטומטית עם ממיר מומנט (עקרונית כמו "האוטומט" שבסובארו פשע). אם יש בדיוק את אותו הרעש בארבעת סוגי התיבות הללו, אז כנראה שהרעש הוא לא בתיבת ההילוכים...
  13. מה שהאב כנראה לא טרח לעשות 15 שנים, הוא מקווה לעשות ב-15 דקות שלוקח להגיש תלונה במשרה: לחנך את בתו. חוששני שלא כך זה עובד. אם התאונה לא תלמד את הקטינה כלום, תיק פלילי בטח לא יעזור כאן. מה שכן, הוא יסגור לפניה המון דלתות בחיים. שלא לדבר על דלת ביתו של אביה... לטובת האב והבת, אני מקווה שהוא יבטל את התלונה.
  14. יש סיבה להתעקש דווקא על האוטו הזה ולהסתכן וקניית רכב גנוב או מסוחר ששופץ לאחר תאונה קשה? לא חסר רכבים בשוק, ולמציאות בו יש נטייה לאכזב. בלי קשר, אין שום צורך בצילום/פקס של רישיון רכב כדי לקבל הצעת מחיר לביטוח, גם לא במס' רישוי. לכן כנימוק לבקשתך להסגיר ערמה של פרטים אישיים (המופיעים ברישיון) לאדם זר, זה נשמע חשוד בפני עצמו. כבדהו וחשדהו תקף בשני הכיוונים.
  15. solo-fr

    מה זו האנטנה הזו?

    אני חושב שזאת המיני-צ'קלקה, לא אנטנה. יצא לי לראות כאלה בעבר.
  16. solo-fr

    ביטוח חובה

    בגדול, הדבר היחיד שביטוח חובה מכסה, זה רק נזקי "גוף ונפש" של המעורבים.
  17. מינרל מיוחד אשר פולט קרינה המחלישה את המנועים האטמוספריים של רכבי מאזדה 3 שנמצאים בקרבת מקום.
  18. bagira: אם שאלתך היא מדוע סאן רוף בהתקנה מקומית זה חסרון, אז כבעלים לשעבר (מאוד) של רכב עם סאן רוף בהתקנה מקומית תשובתי הוא: חלודה. ברכבי, ובמרבית הרכבים מאותו דגם ואותו בציר, שבכולם הותקן אז סאן רוף מקומי. לא, זה לא חייב להיות כך, אבל כן, זה נוטה להיות כך: איכות ההתקנות בארץ נמוכה מהרצוי, בממוצע.
  19. כנראה כי כך קבעה ועדת הכלכלה בכנסת. לרוב תקנות וחוקים לא חלים בצורה רטרואקטיבית. מה שכן, כשאתה מוכר רכב "מודל 2005" (בשנות כלב המקובלות בארץ) שעלה לכביש ממש בסוף שנת דגם, זכותך הקדושה לדרוש מעל מחירון, שהוא בסך הכל המלצה בלבד. וכשאתה קונה רכב שעלה ממש בתחילת שנת דגם, זכותך הקדושה לנסות להוריד מחיר למוכר. "לוי יצחק" הוא לא תורה מהר סיני. מי ששנת דגם יותר חשובה לו ממצב הרכב בקניית אוטו ישן - שיהיה לו בהצלחה.
  20. יופי! לא מספיק שהם החליפו את השמשה, הם גם טעו כשהכתיבו לך את מספר שילדה/רישוי במקור! (בצחוק, בצחוק) דווקא נשמע לי מאוד הגיוני שבן אדם ששילם על כלי רכב חדש - יקבל כלי רכב חדש, ללא תיקונים. דין פרוטה כדין מאה. זה לא שהיבואן מחליף כאן פריט באחריות, או משהו. רשלנות של עובדי היבואן או מי מטעמו בטרם נמסר הרכב לבעליו הינה בעיה פנימית של היבואן. שיטרטר את עובדיו להרצאות של אחראי לבטיחות וגיהות עד שיבכו. זה שחלק מהיבואנים בארץ מעזים לדחוף לקונים רכבים עם "פגם שולי" כחדשים, בעיניי זה עוות בתרבות הצריכה. ומה אם בעוד 5 שנים יתחיל להחליד הרכב באזור השמשה הנ"ל? מסופקני שהיבואן היה חותם על מכתב אחריות מורחבת לכל החיים או ל-20 שנה, ולא כולם מחליפים רכב כל 3 שנים.
  21. יש כמה קישורים רלוונטיים בשרשור הזה.
  22. מותר לשאול מי הוא היבואן?
  23. איני טוען כי עכוזך עשה זאת. בסך הכל הזכרתי מקור אפשרי לבלאי הנ"ל, ותהיה בטוח שצ'מפיון יזכירו אפשרות זאת בכתב ההגנה גם כן. כך או כך, איני אופטימי מדי לגבי סיכוייך לזכות בבמת"ק.
  24. 1. תנסה למצוא גרפים של מומנט/כוח של שני סוגי המנועים הנ"ל, תשווה את עקומת מומנט במנועי TSI עם זאת של מנועים אטמוספריים של מאזדה. "הפיקים" שיצרנים אוהבים לצטט משלים. 2. את DSG כבר הזכירו. ואכן 6-7 הילוכים שמתחלפים במהירות רבה מאפשרים לשמור את המנוע ברצועת כוח שלו (אבל ראה גם לעיל), בניגוד לגיר אוטומטי קלאסי עם 4 הילוכים בלבד. 3. VAG מוסיפים קריפטונייט לראשי מנוע.
  25. חוששני כי אתה תתקשה לשכנעה שופט, ידידי. כי בערך כך נראה בלאי טבעי של חצי שנה של כניסות ויציאות ממושב נהג עם חפץ קשיח מחובר לחגורה, במיוחד אם היו הרבה מחזורים כאלה ביום. ויש תפקידים רבים בהם אנשים נכנסים/יוצאים מרכבם עשרות פעמים ביום. חבל שדחית פניתך לצ'מפיון כ"כ הרבה זמן.
×
×
  • תוכן חדש...