שזה דווקא מבדר בפני עצמו.
כי תיבת 7 הילוכים S-tronic שב-A5 (אורכית, מצמדים "רטובים", DL501) שונה לגמרי מהתיבה שבאיביזה (רוחבית, מצמדים "יבשים", DQ200, הידועה גם בכינוי הלא פורמלי DSG7) או מזאת שהייתה מורכבת בגולפים בעבר ועדיין מותקנת ב-GTI (רוחבית, מצמדים "רטובים", DQ250, הידועה גם בכינוי הלא פורמלי DSG6). ואילו תיבת 8 הילוכים שב-A8 היא בכלל לא DSG, אלה ZF 8HP (של ZF, כמובן): תיבת הילוכים פלנטרית אוטומטית עם ממיר מומנט (עקרונית כמו "האוטומט" שבסובארו פשע).
אם יש בדיוק את אותו הרעש בארבעת סוגי התיבות הללו, אז כנראה שהרעש הוא לא בתיבת ההילוכים...