Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. פה זה העניין, אתה יכול למצוא אחת שהיא לא שמורה, ומחירה זול מאוד, ובמשך כמה ימים להעביר את כל הרכב שלך, לרכב השני, ומה שברכב שתקנה תקין, אז את אותם חלקים תשאיר למקרה ו...
  2. פרק מהרכב כל חלק טוב (מנוע/גיר/ציריות/דש בורד/פלסטיקה/וכו') את השאר (השלדה בעצם) זרוק לברזל (אתה צריך חדר של 10 מטר מרובע לאכלס את כל החלקים). קנה אחת אחרת, ויהיה לך סטוק חלקים ספייר. לחילופין, חפש פיאסטה עם מנוע גמור ומחיר נמוך, השתל את כל החלקים מהרכב שלך.
  3. אפשר להזמין, אין שום בעיה עם זה, עם זאת, קח בחשבון ש: א' - אין אחריות, ב'- יש מצב שזה יתפס במכס ותצתרך לשלם עוד 30% בערך.
  4. מחפש אחר זוג טוויטרים של סיז, מדגם RT27F (סדרת הרפרנס של סיז לוטוס). מוכן לשלם 1200 לזוג (המחיר שיעלה לי להביא זוג חדש מחו"ל). למי שיש ספייר, או שהוא משתמש בהם ומוכן למכור - נא לציצור קשר בה"פ.
  5. יש כמה פיונירים שנמכרים בפורום במחירים סביב ה1200-1500 (לא להתפס על המספרים המדוייקים). לגבי מגבר - יש המון אופציות, חזקות יותר ופחות, איכותיות יותר ופחות - עד כמה שזכור לי יש פה הליקס אחד או שניים (שאוליי חלשים, אבל כנראה שיהיו איכותיים יותר מההמלצה השגורה בפורום של JBL1004ׂ. לגבי רמקולים, אני טוען שאם יש משהו שאתה אוהב - תמשיך איתו!
  6. מנחת יכול להיות איכותי ביותר, אבל המכשיר שמוציא אות אות המקור יכול להוציא אות שהוא לא נקי במיוחד. עד כמה שזכור לי לשמוע המערכת במזדה לא כזו גרוע (יחסית), אבל אם רצונך להשתדרג, ולזכות באופציות נוספות, עדיף להחליף, ובעצם, קרא על כל פרוייקטי האנדרואיד למינהם (יש המון). קח בחשבון שר"ד (רגיל או דבל, כל אביזרי ההתקנה הכרוכים בכך) מייקרים את עלות הקניה בלא מעט, וגם לזה יש משקל בסופו של דבר.
  7. אין ספק שבתחום האודיו יש חידושים, ולא בהכרח ברמות היותר יקרות (ע"ע טאבלטים), אבל לרוב, אנשים רוצים עזרה עם התקנה פשוטה, איך לחווט, איך לכוון - וזה לרוב לא משתנה. אני מבטיח שמי שירשום "מבקש יעוץ למערכת עד2000 שקלים - אחרי חיפוש" - יקבל את מלא העזרה והרצינת וההתייחסות (לפחות זה מה שאני רוצה לחשוב שיקרה). לגבי תקציבים, מבטיח שאפשר להרכיב מערכת נחמדה פלוס בעד 1000 שקלים. אני עדיין זוכר לטובה מערכת של חבר, היה לו פולס או טמפו (לא כזה הבדל גדול), בלי מגבר וסאב, מוזנים מהר"ד - אבל הוא השקיע המון על התקנה, קרא המון (פה ובפורמים בחו"ל) והתוצאה שהייתה לו, הייתה יכולה לבייש הרבה מערכות יקרות פי 5 ממה שהיה לו!!! כמו שאמרתי, אני פונה לכולם, למען כולם. Kuturga - אני מסתובב על ציר ק.גת-טבריה, מגיע למפגשי צפון מתי שזה מסתדר עם העבודה, ומת להגיע למפגש מרכז ודרום.
  8. אני מסכים, ומוסיף כי גם איך שמגיבים הוותיקים יותר, לא תמיד בסדר, יש כמה דרכים להעביר את המסר של לבצע חיפוש, בצורה האחת הבנאדם יכול להבין שטעה ויבצע חיפוש, ובצורה האחרת הוא יהיה אנטי נגד כל מי שלא בראש שלו. בקיצור, לכולנו יש יד בדבר, ואני מבקש (למרות שאני לא אחראי בפורום, ולא מנהל) לשמור על המעט שיש לנו, ולטפח אותו במקום להרוג אותו.
  9. אני התכוונתי בדיוק לאותם אלפיינים שכבר לא מיוצרים, ולא לליינים החדשים שלהם. להזכירך היה לי את ה500/1 בשביל הסאב והוא עשה עבודה מעולה. ולא לקחתי את זה כתקיפה, פשוט זה נשמע כאילו דבריי או הוצאו מהקשרם או לא הובנו כראוי, בדיעבד, אוליי אני לא הבנתי נכונה את תגובתך.
  10. מור, מדבריך זה נשמע כאילו ואמרתי שJL הם מגברים בסיסיים...וזה רחוק ממהמציאות וממה שאמרתי.
  11. הפוסט שלי מכוון אל כל החברים, וותיקים,חדשים,מנוסים, ולא מנוסים - הפורום שייך לכולנו.
  12. במחיר טיפה גבוהה יותר משל הJL אפשר למצוא XETEC P2, (אני לא אציין דגמים אחרים כי איתם אין לי ניסיון), אם אופציית החו"ל פתוחה יש את המגברים של אלפיין שנמכרים במחיר נמוך יותר. לא אמרתי שהמגבר לא איכותי, אמרתי שיש איכותיים ממנו (כמו בכל דבר בחיים). לדעתי זה אחלה מגבר, והוא יעשה עבודה מעולה, אבל אם הוא עדיין לא נקנה, יש אופצייה לחפש דברים טובים יותר באותו תקציב +-.
  13. מצטרף אל ישראל, הסט הנ"ל זקוק להגברה בריאה - כך שמבחינת ההספק אתה מסודר, לגבי איכות, יש אופציות עדיפות יותר. ממליץ לתת דגש על התקנה טובה, כי הסט הזה, בהתקנה שהיא פחות ממושקעת, ישמע בצורה שלא מצדיקה את עלותו.
  14. חבר, מעבר לתגובה שלי, בצע חיפוש, יש מספיק מידע. תראה, בתקציב של 1500 שקלים, לסט קומפוננט/קואקסיאלי וסאב, יהיה קשה מה להציע לך. האם התקציב כולל התקנה או לא? האם אתה פתוח למוצרי יד שנייה או לא? מה דגם המכשיר שברשותך? קח בחשבון שסאב זקוק למגבר, כך שאם אתה רוצה סאב, אתה חייב מגבר, ושאר הכסף ילך להתקנה - לא ישאר כסף לסט רמקולים.
  15. אהלן! ערב טוב, ומוצאי שבת טובים לכולם! חלקכם מכירים אותי אישית, חלקכם לא, אני לא מגדיר את עצמי בתור אדם עם ידע מטורף, אבל עם כן ניסיון קטן בתחום, ואהבה רבה מוזיקה שמפצה על חוסר ידע וניסיון. בתקופה האחרונה, משהו רע עובר על הפורום הזה. יש הרבה חברה חדשים שמצתרפים לאתר, כי שמעו שעוזרים פה, שממליצים פה, ורבים מהם מתאכזבים בערך אחרי 10 דקות שהם פה, למה? כי הם לא מקבלים את התשובה שלה הם חיכו/ציפו/רצו לקבל. ולמה זה קורה? כי שואלים שאלות שחוזרות על עצמן (במקום לבצע חיפוש) ועוד כהנה וכהנה. ויש הרבה חברים חדשים שמקבלים בהבנה תשובות כמו "תבצע חיפוש, לא תמצא, תחזור, נעזור" מנגד, יש את הקבוצה של המשתמשים הוותיקים והמנוסים יותר (לא מחייב אגב, שוותיקים יהיהו גם מנוסים), שלא תמיד שמחים לראות הודעות כמו "זקוק להמלצה על מערכת ב4000 שקלים" כל שני וחמישי (הרי שום דבר לא השתנה מלפני שבוע, וגם לא מלפני שבועיים. לבסוף קורה המצב המאוד עגום שבו חברים משתלחים האחד בשני, ועל מה? ובדרך הורסים את התחום. חברים חדשים מקבלים מידע שהוא לא תמיד נכון, ומתרחקים מהתחום כי החברם המנוסים יותר עלולים להראות סנובים. זהוא שרשור קריאה לכל מגיבי הפורום, החדשים והוותיקים, בעצם שרשור בקשה. אני מבקש מהחברים הצעירים, לכתוב כותרות עניניות, להשתמש בשפה מקובלת (לא צריך להיות מילון אבן שושן מהלך), לערוך חיפוש - כי אוליי הנושא שאתם רוצים לשאול, נשאל לפני שבוע או שבועיים. אני מבקש מחברים צעירים או כאלה שלא מנוסים, להפריח שמועות שלא מתבססות על מידע אמין ומדוייק, שמעתי ממישהו שלחבר שלו יש את ה...לא שמעתם, לא מכירים, אל תגיבו, חכו למישהו שכן. מהחברים היותר וותיקים והיותר מנוסים, אני אבקש, למרות הקושי שבדבר, להגיב בצורה נאותה, גם לבחור בן ה17 ששלשום קיבל רישון ומת להרכיב מערכת פצצה ב1500 שקלים. אני אוהב את התחום, ואני יודע שגם אתם, חלקכם הפכתם לחברים גם מעבר לדפי הפורום הוירטואלי - בואו, כולנו נדאג לכך שהתחום, והפורום הזה לא יעלם, יש פה המון אנשים בעלי ידע, וניסיון מטורף, אנחנו מסוגלים לנהל דיונים מכובדים, וברמה גבוהה. נכון שכולנו רוצים לדבר על דיונים ברומו של עולם (בנושא האודיו) אבל גם לתת עצה על מערכת של 2000 שקלים לבחור שאוהב לשמוע מזרחית/רוק/דת' מטאל צריך לתת עצה.
  16. חבר, להוציא את המיטב מהרמקול כדאי לבנות תיבה, אבל, זה יקר, מצריך המון עבודה, ודורש המון ויתורים אחרים, בצע בידוד (דובר על זה לא מעט, אי אפשר לאטום דלת, תמיד ישארו פתחים ליציאת אויר), תרכיב את האלמנטים כמה שיותר קרוב לגריל (מבלי לפגוע בדיפון של הדלת). לגבי הקבל, לטעמי מיותר (גם הרמקולים מאחור, אבל זה כבר טעם אישי). לגבי החשמל, תריץ כבל אחד של 2G באיכות טובה, ופצל אותו בתא המטען, שוב, עדיף כמובן להריץ כבל נפרד לכל מגבר, אבל פרקטית זה לא קל, וגם לא תמיד מהווה שיפור גדול (אם היית מריץ מערכת בהספק מטורף, עם חיזוק אלטרנטור וכו', אוליי).
  17. ואיך בדיוק תמקם את התיבות הנ"ל בדלתות? ברור לך שהמידבאס הזה צריך משהו כמו 15 ליטר (+-)? לגבי הכבלים שצריך, ספר מה המגברים ומה הרכיבים, וניתן יהיה להמליץ הלאה.
  18. תיבה אטומה 5X7 עם פתח בקוטר 6.5. אנא הסבר את עצמך כראוי, כדי לבנות תיבה עליך לציין מידות של 3 צירים (אורך רוחב ועומק), אתה ציינת 2.
  19. צחוק צחוק, אבל לדעתי נהג שמסנוור, מסוכן פי כמה וכמה מנהג שנוסע 140 על כביש 6....
  20. מצטרף אל פותח השרשור, אני נוסע פעמיים בשבוע לכל אורכו של כביש 6, לרוב בשעות החושך, ואני פשוט סובל. קסנון מקורי או כזה שהותקן בצורה טובה - זה נהדר (חבל שאין ברכב שלי), הבעיה מתחילה כאמור עם כל אלו ששמו קסנון בלי לדאוג לעדשה טובה, או כיוון, כאלו שהחליפו את הגוון המקורי של 4300K ל6000K וצפונה, יש גם כאלו שנוסעים עם אור שנראה כאור גבוהה, אבל בעצם זה אור נמוך עם פנס לא מכוון ותא מטען עמוס לעייפה עם 3 נוסעים במושב האחורי. פנסי ערפל מפריעים, גם כשמישהו נוסע מאחור, וגם כשמישהו מגיע מלפנים. לדעתי אם המשטרה במשך שבוע תתן דוחות למי שנוסע עם אור לא נכון, המדינה תצמצם את הגרעון ל-0!
  21. ידידי, המערכת שלך לא צרכן מטורף, יש מערכות חזקות יותר על רכבים פחות מתאימים, זה הכל עניין של כיוון, ואיכות (הרכבה,כבלים,נקודות אדמה וכו'), תדאג שהכל יהיה ברמה טובה, ולא יהיה שום בעיה (א בעוצמה ולא באיכות).
  22. אל תקווה, תפעל, וזה יפתר. מהיכן אתה בארץ?
  23. בני, תן לבחור קצת לחפור בנבכי הפורום
×
×
  • תוכן חדש...