itay_mar
-
הודעות
265 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי itay_mar
-
לירון, עקרונית לא אמור להגרם שום נזק, כל עוד משתמשים בצורה מושכלת והתאם להנחיות ברורות: 1. יש להשתמש בנוזל סיכה המיועד לשימוש עם פלסטלינה. לא מים ולא מים עם סבון. CLAY LUBE/DETAILER SPRAY מיועדים לשימוש עם פלסטלינה 2. נפילת הפלסטלינה על הרצפה - יכולה לגרום לזיהום של הפלסטלינה עם לכלוך שיכול לשרוט את הצבע. בקיצור, לא שמעתי עדיין על מישהו שדפק את הצבע שלו משימוש עם פלסטלינה. לא מדובר על חומר כימי שדורש ידע מורכב.
-
הצעת מחיר להחלפת בולמי זעזועים לקורולה שנת 1998
itay_mar פרסם הודעה בנושא של ofircpp בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
פנה למעבדה בחולון, עשיתי שם החלפת בלומי זעזועים לרכב שלי, שירות מעולה ומחיר סביר. ממליץ בחום! -
כמו ש VPVI אמר, שמות מפוצצים. ניתן למצוא בארץ מוצרים אמיתיים כגון JETSEAL ו 5050 של Chemical Guys לאחרונה גם מצאתי את Menzerna power lock בארץ בקיצור, מריחת ווקס/סילנט זאת משימה פשוטה וחשובה להגנת הרכב. אל תתפתה להצעות של חובבים. ועשה לעצמך טובה, רק שטיפות ידניות עם כפפה, אחרת הרכב יתמלא בSwirls . אגב, סילנט (Sealent) הוא מוצר סינטטי שמספק הגנה לזמן ארוך יותר (תלוי איך הרכב נשטף בין לבין).
-
מגוויארס בעצמם ממליצים היום ללקוחות שרוצים לעשות פוליש ידני לעשות עם ה- UC. ה- SWIRLX דווקא בגלל העדינות שלו (לעומת ה- UC) עדיף לשימוש במכונה. אלא אם הוא ישפשף את אותה הנקודה במשך שעות הוא לא יעשה נזק. לא כל אחד יכול לשים הרבה כסף על מכונה, ואני בהחלט לא ממליץ לרכוש רוטורית מהסיבה שהנזק יכול להיות ממש מעבר לתועלת. וכן, פוליש ידני לא מגיע לתוצאות של מכונה וכן, פוליש ידני "קורע" את הידיים" אבל זה גם כיף.
-
ווקס לא מסיר סווירלים, אם אתה רוצה להתמודד עם זה כמו שצריך אתה צריך מוצר אמיתי עם תוצאות מוכחות . Meguiars Ultimate compound הוא מוצר קלאסי בשבילך. לפניו אתה צריך (אחרי שטיפה) לעבור עם פלסטלינה על הרכב כדי להסיר לכלוך שלא ירד בשטיפה. הנה לך דוגמא למה יכול לרדת מרכב גם אחרי שטיפה יסודית - ראה תמונה מצורפת. - אם אתה לא מוריד את הלכלוך עם פלסטלינה, אתה משפשף אותו אל תוך הצבע עם הפוליש ויוצר עוד שריטות. - בניגוד להרבה תכתובות שרצות כאן בפורום, פלסטלינה לא מורידה שריטות, היא רק שלב ניקוי לפני פוליש ולא יותר מכך. - לאחר פלסטלינה יש 2 אופציות, פוליש ואז ווקס, או רק ווקס. המוצר של Klasse הוא מוצר נחמד אבל עדין, סיכוי גדול שתתאכזב מיכולת הסרת הסווירלים שלו, במיוחד כשאתה עובד ידנית.
-
הורדת סווירלים ידנית היא משימה לא קלה, אבל עם העזרים הנכונים תוכל אולי לשפר משמעותית את המצב. זה קיט מושלם שכולל כמעט כל מה שצריך: http://www.detailing.com/store/meguiars-brilliant-solutions-paint-restoration-kit.html זה יגביר את היכולת של הפוליש ויקרב אותך לתוצאה הרצויה: http://www.detailing.com/store/adams-orange-hex-grip-hand-polish-applicator.html וקבל קופון 5% הנחה (חברים, אפשר למצוא הרבה קופונים לאתרים בארה"ב , רק צריך לחפש) - THEFIND5OFF בהצלחה, מחכים לראות תוצאות
-
חנות מעולה, תבחר לך מה שנראה לך הכי מתאים: http://www.jbtoolsales.com/index.php?sid=bi601uc3n5r0id6e0b79tl174773kv9u&app=ecom&ns=prodsearchp&ecom--prodsearch--string=wheel+cleaner מציע לך לפנות אליהם במייל (לבחור שם קוראים Jason): [email protected] (משום מה דרך האתר מחירי השילוח יוצאים גבוהים...) ברגע שתאשר שמקובל עליך הסכום הכולל, הוא יעביר לך חשבונית דרך PAYPAL. אני מזמין רק מהחנות הזאת כל מה שקשור למגוויארס ***קח בחשבון זמן שילוח ארוך...(USPS מאוד איטיים)
-
אשתדל להתנסח בצורה עדינה... אין דבר כזה שנקרא ווקס לצבע מטאלי, או יותר נכון, בעשרים השנים האחרונות , מייצרים מכוניות עם דבר שנקרא Clear Coat - לכה שקופה. ווקס לצבע מטאלי שייך עם הדיסקו לשנות ה- 70, אז הצבע במכוניות היה שונה ובאמת דרש ווקס אחר. אם אתה רוצה ווקס אמיתי, זה המוצר: - http://www.ebay.com/itm/Meguiars-G18216-Ultimate-Liquid-Wax-16-oz-/190505675920?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2c5b05ec90&vxp=mtr - או מוצר כזה שהוא כבר בכמה רמות קדימה(מניסיון אישי!): http://www.motorgeek.co.uk/wolfgang-deep-gloss-paint-sealant-p-72.html - יש גם דור חדש שבכלל מבוסס על טכנולוגיה אחרת לגמרי, שוב, מנסיון אישי מספק הגנה הכי טובה, ממליץ לשים מעליו ווקס איכותי כדי להשיג עוד עומק וברק http://www.motorgeek.co.uk/optimum-optiseal-p-333.html בכל מקרה קח בחשבון 2 דברים: 1. פלסטלינה לפני ווקס הוא שלב מומלץ ביותר. צבע נקי = ווקס ש"יישב" יותר זמן ולא יעוף בשטיפה הראשונה. 2. מכוני שטיפה משתמשים בחומרי ניקוי דיי אגרסיבים שמורידים דיי מהר את הווקס, שטיפה ידנית עם מוצרים איכותיים = ווקס שנשאר יותר זמן על הרכב. בהצלחה.
-
ליהי, פלסטלינה היא שלב הניקוי האחרון לפני יישום של פוליש או ווקס. עם הזמן, נדבק לכלוך שלא יורד גם בשטיפות הכי חזקות. תפקידה של הפלסטלינה הוא "לשלוף" את הלכלוך החוצה מהצבע עם הפלסטלינה משתמשים ב -Clay Lube/Detailer spray - תפקידם לסכך את הפלסטלינה ולאפשר לה להחליק מבלי לגרום לשריטות. לכל מי שחושב שמספיק מים, טעות טעות טעות. בחומרים אלה , חוץ מהסיכוך יש מרכיבים שעוזרים לפלסטלינה לשחרר את הלכלוך. אם עושים פוליש לעשות שלב של פלסטלינה לפני, כל הלכלוך שלא הוסר, נכנס לתוך הפד שאיתו עושים את הפוליש ושורט את הצבע. ולגבי ווקס - הפלסטלינה מנקה את הצבע כך שהווקס/סילנט מתחבר יותר טוב לצבע ויחזיק קצת יותר זמן. פוליש - המושג להוריד שכבה לא נכון בהגדרה. השכבה שעוברת ליטוש היא שכבת לכה שקופה שנקראת באנגלית - Clear Coat. ביצוע פוליש מלטש את הצבע ומפחית מעובי השכבה, אך לא מסיר שכבה. החוק מס' אחד לפוליש הוא תמיד להשתמש במוצר הכי פחות אגרסיבי. אם הוא לא מספק את התוצאה , אפשר לבדוק משהו אחר. החוק השני, צריך לנסות קודם על חלק קטן , 50 על 50 ס"מ. אם התוצאה טובה, להמשיך, אם לא לבחון מה יכולים לשפר. (חומר/טכניקה/כלי עבודה) ***בסובארו שלך יש צבע שנחשב רך/עדין לעומת צבעים של מכוניות גרמניות. גם לדעתי Swirlx זה המוצר שאת צריכה לעבוד איתו, לא שום דבר יותר אגרסיבי. זה סרטון שייתן לך מושג , מה לצפות: http://www.youtube.com/watch?v=jF0JoBDrOUI דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
-
לירן, כדי לבצע פוליש ידני אתה צריך חומרים וכלים מתאימים. ללא כלים וחומרים לא תגיע לשום מקום! המוצרים של מגוויארס שהמליצו לך כן הם המומלצים ביותר אישית, הייתי הולך על Ultimate compound ולא Swilrx - בשימוש ידני ייתן תוצאה טובה יותר. כלים: אתה צריך פד/ספוג כמו שיש למכונות לעבודה ידנית מוצר כזה למשל יכול לשנות משמעותית את התוצאה שלך: http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=ZAI-TRI גם זה : http://www.detailing.com/store/adams-orange-hex-grip-hand-polish-applicator.html
-
כולם מעולים, אני אישית השתמשתי ב- 3M ונהנתי ממנו מאוד. כמה שיותר סינטטי, ככה מחזיק יותר.
-
אחזקת רכב חדש (מבחינת ניקוי חיצוני, ווקס וכו')
itay_mar פרסם הודעה בנושא של orit026 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
1. שטיפה ידנית - 2 דליים - http://www.youtube.com/watch?v=LBo76v2je44 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. 2. ווקס סינטטי/סילנט: זה מוצר שהופך את החיים לקלים ואמור לתת תוצאות מדהימות : http://www.ebay.co.uk/itm/Optimum-Wet-Shine-Car-Wax-504ml-Spray-/150760452870?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item231a05f306 גם זה - http://www.ebay.com/itm/Meguiars-Ultimate-Quik-Wax-G17516-/140704214817?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item20c29fef21 בהצלחה -
אני שוקל להוסיף סאב קטנטן - 8אינץ, כדי לאזן את הסאונד הגרוע שיש באימפרזות. ברשותי מגבר סטריאו של PIONEER - 200W זה אמור להיות מספיק כדי להחזיק סאב קטנטן? נכון?
-
פסטלינה מהיכן להשיג?
itay_mar פרסם הודעה בנושא של ronicar בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
חברים, חלק מהרכש שאני עושה לעצמי (אני רק חובב דיטיילינג, לא עובד בתחום) נקנה כאן בארץ אצל חברת R.C.P. שהם היבואנים של Chemical Guys ופדים למכונה של Lake Country. למרות שהם מוכרים בעיר למכוני שטיפה הם גם התחילו למכור לפרטיים. אז למי שעדיין לא עבר את המחסום המנטאלי של הזמנה מאיביי, יש אלטרנטיבה בארץ. רק קחו בחשבון שהם לא עושים משלוחים וצריך לתאם הגעה למקום. בכל מקרה - זה הכי זול באיביי (סט של מגוויארס): http://www.ebay.com/itm/Meguiars-G1016-Smooth-Surface-Kit-w-160-Qty-2-Grams-Clay-Bars-/270906790262?pt=Snowmobile_Parts_Accessories&hash=item3f134d9176&vxp=mtr -
פסטלינה מהיכן להשיג?
itay_mar פרסם הודעה בנושא של ronicar בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
כן! זה החומר, יעשה לך את הצבע חלק -
פסטלינה מהיכן להשיג?
itay_mar פרסם הודעה בנושא של ronicar בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
נו... כמה אפשר עם החפיף עם פלסטלינה משתמשים ב ,Quick Detailer Spray,Clay Lube או ב- Optimum No Rinse לא מים לא שמפו הסיבה נעוצה בכך ששמפו לרכב מצריך שטיפה עם מים אחריו, תרכובת הסבון מייצרת סיכוך גבוהה מדיי ובכלל פלסטלינה נועדה לשימוש רק עם Quick Detailer Spray/Clay Lube , סבון מזיק לה. אפילו מצאתי בארץ חברה (חברת R.C.P.) שמוכרת Quick Detailer של Chemical Guys הציע לי בגלון או בבקבוק ספריי (ליטר). מאז הפלסטלינה הראשונה אני משתמש ב- Optimum No Rinse שהוא פשוט נהדר.. אבל לא זמין בארץ. אגב, QUICK DETAILER נהדר לשימוש בלי קשר לפלסטלינה, אחרי כל שטיפה אני נותן ריסוס וניגוב ויש ברק מדהים והגנה נוספת. כל מי שבאמת אוהב "ללקק" את הרכב צריך להחזיק מוצר כזה. -
פסטלינה מהיכן להשיג?
itay_mar פרסם הודעה בנושא של ronicar בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
הזמנת גם Clay Lube/Detailer spray או שאתה עובד עם מים?
