itay_mar
-
הודעות
265 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי itay_mar
-
נקודות חלודה בגג
itay_mar פרסם הודעה בנושא של Rinor81 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
בחירה מצויינת של מוצרים מציע לך להצטייד גם ב מוצר הזה. אני משתמש בו כשנה וחצי והוא מעולה, גם לשטיפה וגם כנוזל לפלסטלינה: http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%99%D7%91%D7%A9-%D7%9E%D7%A8%D7%95%D7%9B%D7%96-OPTIMUM-NO-RINSE תיאור מלא של המוצר: http://www.autogeek.net/optimum-no-rinse.html -
נקודות חלודה בגג
itay_mar פרסם הודעה בנושא של Rinor81 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
פלסטלינה תוריד לך את הג'ינג'ים. ׁכמובן שבשימוש נכון עם נוזל לפלסטלינה. שימוש אחת לכמה חודשים באוטם צבע יקטין את הנזק לצבע של הרכב. אני יכול להמליץ בחום על 2 אוטמים: 1. ספריי ווקס מעולה של אופטימום: http://www.autostore.co.il/151426/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-OPTIMUM 2. POWER LOCK של MENZERNA http://www.autostore.co.il/151426/%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-Menzerna-PL בכל מקרה השילוב של שטיפה נכונה, פלסטלינה ואוטם צבע ישמרו לך על הרכב. ***שימוש בפלסטלינה לפני יישום של אוטם צבע הוא שלב חשוב! ללא ניקוי טוב העמידות של האוטם פוחתת*** -
עזרה בנוגע לפוליש ווקס.
itay_mar פרסם הודעה בנושא של TOMER18 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תומר, לפי הציוד שברשותך, ועוד לפני שאמרת איזה רכב יש לך, ע צ ו ר! אתה הולך לגרום יותר נזק מתועלת. יש 2 סוגי מכונות: הראשון והמוכר, שלצערינו הוא הנפוץ בארץ זה המכונות הרוטוריות, הן מיועדות לאנשי מקצוע, בעיקר לפחחים. השני, שלא קיים בארץ בצורה סדירה, מכונות "Dual Action" לדוגמא - Meguiars G220 (http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=meguiars+g220) המכונות האלה בטוחות לעבודה וניתן להגיע איתן לתוצאות מהממות. לגבי מה שרשמת כ"מברשות", שים לב לתאור באנגלית - Wax Bonnet , זה כיסוי שמיועד להסרת ווקס, ויגרום ליותר נזק מתועלת. ל- 2 סוגי המכונות המוזכרות מתחברים פדים מספוג, יש רמות שונות של קשיחות, גדלים שונים וכו' וכו'.http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=lake+country+pad&_sacat=0&_odkw=lake+country&_osacat=0 שורה תחתונה, תתחיל מהוידאו הזה, תקדיש קצת זמן לעוד כמה ותחליט איך להמשיך(לקחת לאיש מקשצוע או להזמין את הכלים הנכונים) https://www.youtube.com/watch?v=5MYqiBLIU9c דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. *** וכול זה לפני שנכנסו לדיון על פוליש נכון ואפקטיבי. בהצלחה. -
חיבור מגבר וסאב + המלצה לרמקולים - לפוקוס חדשה
itay_mar פרסם הודעה בנושא של itay_mar בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה על התשובה. מגבר וסאב כבר קיימים אצלי. משום מה, מי שמוסמך ע"י פורד טוען שזה ממש לא מומלץ, ומכיוון שמדובר ברכב ליסינג אני לא רוצה לפעול כנגד המלצות נציגי היבואן.. גם אם הם מוטעות. מישהו כאן בפורום שייך לדלק מוטורס ויכול לתת תגובה רשמית? -
היי, 1. האם ניתן לחבר מגבר לרדיו המקורי בפוקוס (חדשה) , האם יש יציאה למגבר לרדיו הזה? 2. רמקולים מומלצים להחליף את המקוריים תודה!
-
אפשר לעשות וקס על וקס?
itay_mar פרסם הודעה בנושא של ROEi1 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ממליץ לך עבור עם פלסטלינה ונוזל סיכוך מתאים לפני יישום של ווקס על הרכב. הפלסטלינה ומנקה את הצבע מלכלוך שלא יורד בשטיפות והווקס מתאחד בצורה טובה יותר על צבע נקי. -
תמונות יעזרו להבין עם מה אתה מתמודד
-
מחפש חומר לעשות פוליש ולהבריק את הפלסטיק של הפנסים?
itay_mar פרסם הודעה בנושא של oranp83 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שיוף רטוב (שלייף סבון): נייר 1000 נייר 2000 פוליש: קומפאונד איכותי - מנזרנה/מגוויארס פוליש איכותי ווקס/סילנט -
עזרה לגבי meguiars ultimate compound ועוד מוצרים
itay_mar פרסם הודעה בנושא של Eliran741 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הפד הזה יכול לשמש אותך, אבל שים לב שהוא - Soft Foam applicator לפעולה אפקטיבית יותר אתה צריך פד קשיח, שייתן לקומפאונד למקסם את היכולות שלו. נסה לברר אצל יניב מ- RCP, אני זוכר שהיו לו פדים מיוחדים לפוליש - 0544427150 -
עזרה לגבי meguiars ultimate compound ועוד מוצרים
itay_mar פרסם הודעה בנושא של Eliran741 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היי אלירן, ה Ultimate compound ישרת אותך נאמנה ואתה לא צריך פוליש אחר בנוסף אליו. כדי לעבוד איתו ידנית בצורה יותר אפקטיבית אני ממליץ לך להצטייד במוצר הבא: http://www.cleanyourcar.co.uk/accessories/ultimate-german-applicator/prod_280.html במיוחד בשימוש ידני, שימוש בפד נכון יתן לך עוד כח לשימוש יעיל יותר בפוליש. לא יצא לי להשתמש בווקסים של מגוויארס, אבל אני בטוח שהם טובים מאוד (במיוחד בהשוואה למה שזמין בחנויות בארץ). תראה ביקורות בפורומים בחו"ל. כמובן, שתצטרך לעבור עם פלסטלינה על הרכב לפני על זה. שלב הפלסטלינה הוא שלב חובה לפני כל פוליש או ווקס. הוא עוזר לנקות מהצבע מזהמים שלא יורדים בשטיפה. ללא פלסטלינה, על הלכלוך (שאתה לא רואה) יגרום לך עוד נזק בשלב הפוליש. -
בכיף, רק שים לב שאחרי פלסטלינה אתה צריך לשים ווקס עוד פעם. הפלסטלינה מורידה את הווקס הקודם שהיה על הרכב.
-
פלסטלינה נראה קלאסי להורדה של זה. כמובן רק בשימוש עם דיטיילר ספריי/Clay Lube
-
בנוגע לציפוי טפלון... זה הבולשיט הגדול ביותר שקיים בעולם. בדקתי באחד הפורומים הגדולים והמובילים בעולם: תקראו את השלישי מלמטה! http://www.autogeekonline.net/forum/ask-expert-featuring-mike-phillips/38839-teflon-coating-scam-true-2.html ציטוט למי שעצל מדיי לקרוא את הכל: " Re: Teflon Coating - Scam or true? I have been retired from the auto business for the last 8 years. I was in the business since 1976 when the big thing was Poly Gly Coat. That as well as all of these other products that are offered by the finance managers of new car dealerships are intended to do one thing and one thing only. That is increase the bottom line. The products that are being sold have no more value than the typical glaze that is used in a dealerships new car prep dept. When a dealer buys these product to be sold to his customers what the dealer is paying for is not the actual product but the warranty that is offered with the product. The product itself is often given to the dealership for free. If ever in the situation to be offered a product such as those sold by the new car dealerships just say NO. Save your money and spend it wisely here at Autogeek. Stu כמו כן,בדקתי בהרבה החנויות למוצרי דיטיילינג שמוכרות באינטרנט, חנויות כגון Autogeek וכו' שנחשבות לגדולות בעולם. אין להם מוצר שכזה! יש: - ווקס - סילנט - ציפוי ארוך טווח כגון Opti-Coat , CQuartz לוגיקה פשוטה, אם אין מוצר כזה למכירה בחנויות המובילות והיצרנים הגדולים, מגוויארס, 3M , Menzerna , Chemical Guys לא מציעים מוצר שכזה.... סימן שכנראה שגם אם רשום על איזה שהוא מוצר עלום שם,זה סתם טריק שנועד ליצור רווח גבוה על מוצר רגיל/שירות רגיל. יש היום מוצרים מעולים, עם ביקורות מעולות בפורומים מרחבי העולם. רובם אגב, לא קיימים בארץ.
-
דניאל צודק, היבואנים, ממה ששמעתי עד עכשיו, ממש גרועים בכל מה שקשור לדיטיילינג וכדאי להמנע מלתת להם להזיק לצבע. דיטיילר רציני יוכל לאבחן בצורה נכונה ולטפל בבעיה.
-
לא מסתדר עם פלסטלינה לרכב
itay_mar פרסם הודעה בנושא של TOMER18 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
זה מדריך מלא ומדוייק לשימוש נכון בפלסטלינה הכותב הוא מטובי הדיטיילרים. http://www.detailedimage.com/Ask-a-Pro/how-to-properly-use-a-clay-bar/?landing_id=49 ותקציר מהכתבה: Without lubrication, the clay cannot glide across the surface, and will actually leave marring and residue (OK, important safety tip…use plenty of clay lube!). קריאה מהנה -
לא מסתדר עם פלסטלינה לרכב
itay_mar פרסם הודעה בנושא של TOMER18 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
חברים יקרים, אנחנו הישראלים אוהבים קיצורי דרך, האמת היא שאין קיצורי דרך בטיפול נכון בצבע, בכל הדרכה בנושא דיטיילינג תובהר חשיבות השימוש בנוזל סיכה. **לא תמצאו דיטיילר רציני, מיקצועי, שיגיד לכם "מים זה סבבה"** נוזלי סיכה כגון (הגדרה כללית) - Clay Lube או Detailer Spray מוצרים אלה מכילים פולימרים שעוזרים ללכלוך להשתחרר מוצרים אלה מכילים פולימרים שמונעים מהפלסטלינה והלכלוך שהשתחרר לשרוט את הצבע שימוש רק במים, רק נותן פיתרון חלקי בכך שהוא מאפשר לפלסטלינה להחליק על הצבע אבל, הכימיכלים שבמוצרים האלה חשובים לתהליך. אני מקווה שברגע שיגדל יבוא מוצרים אלה לארץ המחירים יהיו קצת יותר הגיוניים (לעומת היום שמוצר עולה 10$ ומשלוח 40$). -
שטיפת רכב חדש - ממתי אפשר?
itay_mar פרסם הודעה בנושא של Rinor81 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
1. שיטת 2 דליים = מינימום Swirls (ועם האבק שיש בארץ.. ממלית בחום) 2. ספוג רגיל (מהסופר) - אני לא ממליץ. יש ככפות ייעודיות. תזמין לך משהו טוב מאוטו סטור אם בEBAY 3. ממליץ בחום על מוצר שנקרא Optimum No Rinse ועל Meguiars gold wash. 4. מטלית ניגוב - המטלית הזאת מנגבר רכב שלם בלי סחטה אחת. מדהימה ושווה כל שקל http://www.ebay.com/itm/1pc-Microfiber-waffle-big-dry-towel-cloth-cleaning?item=390151468191&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI&itu=UCI&otn=5&po=LVI&ps=63&clkid=8950724732607637415 5. עשה כביסה לכפפה ולמטלית אחרי כל שטיפה (כביסה ידנית). זה מנקה אותם מהלכלוך ומקטין את השריטות בשטיפה הבאה. -
מבקש המלצה לווקס/דיטיילינג.
itay_mar פרסם הודעה בנושא של יובל501 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אכן, יעקב מומלץ מאוד עם תוצאות איכותיות והרבה ידע וניסיון. -
מבקש המלצה לווקס/דיטיילינג.
itay_mar פרסם הודעה בנושא של יובל501 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
יובל, חאפרים יש לא מעט והם גובים מעט. אנשי מקצוע אמיתיים, יש מעט ולרוב הם גובים קצת יותר ממעט. ומציע לך לפנות אליהם לקבל הצעת מחיר לפוליש חד שלבי. (בניגוד לרב שלבי שבשקט תעבור את ה- 1000 ש"ח). אני מכיר רק את רומן ונס דיטיילינג(יבגני), שניהם מקצוענים ויוכלו לתת לך מענה בהתאם. (תוכל למצווא פרטים בגוגל) -
צודק! וקרוב לודאי שזה המקרה יעזור מאוד תמונות כשאתם מעלים שאלות מהסוג הזה.
-
חברים, Kumho ו Hankook הן חברות קוראיניות, עם איכות ייצור מהמובילות בעולם, ארץ הייצור היא פרט שולי, זהו מוצר קוריאני בפיקוח קוריאני עם הייצור. כמו שפעם המושג "Made in Japan" היה נחשב לתו איכות, מה שיוצא משערי מפעלים בבעלות קוריאנית הוא סוג של הבטחת איכות. יצרניות הצמיגים הקוריאניות יעקפו להערכתי תוך מס' שנים את היצרניות הותיקות.
-
מבקש המלצה לווקס לצבע מטאלי
itay_mar פרסם הודעה בנושא של elad11 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מכאן יצא לך עוד כמה שקלים יותר זול אבל לוקח להם המון זמן לשלוח. http://www.ebay.com/itm/Meguiars-G18216-Ultimate-Liquid-Wax-16-oz-/190505675920?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2c5b05ec90&vxp=mtr אגב, אני גם קונה מShinearama והם קצת מגזימים עם מחירי השילוח לארץ... ועם ה"קנס" שפדקס מוסיפים... כואב... -
מבקש המלצה לווקס לצבע מטאלי
itay_mar פרסם הודעה בנושא של elad11 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
קצת סדר בדברים: 1. כל המכוניות מסוף שנות ה 90 ואילך (לקחתי מקדם בטיחות, רוב היצרנים עברו כבר בתחילת שנות התשעים..) צבועות עם Clear Coat. משמע, אין הבדל בין מטאלי לרגיל בכל הנוגע לווקס או פוליש. 2. Menzerna Power Lock שנמכר באוטו סטור הוא סינלט (ווקס סינטטי) הכי טוב שניתן לרכוש היום בארץ. מוצר מעולה עם נוחות שימוש ועמידות מעולות. 3. פלסטלינה - היא לא המלצה, היא שלב חובה לפני ווקס. היא מנקה את הצבע מלכלוך (שלא ניתן להוריד בדרכים אחרות). הווקס מתאחד הרבה יותר טוב עם צבע לאחר פלסטלינה. 4. יש עוד סילנט מעולה שיצא לי לנסות - Poxy HD , מוכר אותו יניב מ- RCP (חפש RCP בגוגל ותמצא פרטי קשר). 5. 3M - יש להם ווקס מעולה שיצא לי לנסות - http://www.ebay.com/itm/3M-39526-Perfect-It-Show-Car-Paste-Wax-Ultra-High-Gloss-/190412087475?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2c5571e0b3&vxp=mtr 6. מגוויארס - עוד לא יצא לי לנסות את הווקסים שלהם... -
פוליש ווקס עצות
itay_mar פרסם הודעה בנושא של dprt בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ממליץ לך לשקול מחדש את הנושא. מעולם לא הצלחתי לעשות ידנית מה שמכונה יכולה, לא מבחינת הורדת Swirls ולא מבחינת ברק סופי. אישית הרכב שלי עבר דיטיילינג חד שלבי(מוצר שמכיל פוליש +ווקס) אצל יבגני לפני כשנה ויצא מדהים! המלצתי, מנסיון אישי היא לפנות ליבגני/רומן. הם היחידים שאני מכיר שבאמת עובדים בסטנדרטים גבוהים. השילוב של הניסיון שלהם + מגוון המוצרים שבהם הם משתמשים מאפשר להם להגיע לתוצאות הכי טובות.
