Jump to content

itay_mar

  • הודעות

    265
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי itay_mar

  1. כמו שרשמו בדוק את המרקם. ***נער אותו היטב לפני שאתה בודק***
  2. זה קיט מושלם - M105/205 לא תמצטרך יותר מזה: http://www.autogeek.net/flex-meguiars-polish-kit.html קונדישינר? אני מנקה עם מברשת תוכך כדי ומכבס אחרי. לא צריך להיות יותר קדוש מהאפיפיור..
  3. TOSTOS - במקרה נתקלתי במוצר הזה עכשיו - Wolfgang נחשבים טובים מאוד וזה מוצר בשיתוף עם מנזרנה נראה לי בול בשבילך: http://www.wolfgangcarcare.com/wolfgang-total-swirl-remover.html
  4. 1. לא מברשת נעליים רכה לא שורטת את הספוג - להיפך היא רכה מדיי לכן יש לי מטלית מקרופייבר שאיתה את גם נעזר לניקוי ספוג 2. ממליץ לך על 3 ספוגים - כל אחד בדרגה שונה וטיפול בשריטות בעומקים שונים/ גימור סופי/וקס - Cutting/Polishing/Finishing (יש לי את כל השלושה ואני משתמש בכולם! של מגוויארס כמובן) 3. אם אתה רוכש את הFLEX ממליץ לך על פדים של Lake Country - יש לי את הלבן שלהם והוא ממש טוב! (CCS)(אגב הם טובים על מכונות DA לא מיועדים כ"כ לרוטוריות). 4. מנזרנה - לא התנסתי, אבל אני יכול להגיד לך כמעט בוודאות ש SWIRLX יכול להביא אותך ממש קרוב לתוצאה של מנזרנה. עצתי אליך - 3 חומרים של מגוויארס במקום 1 של מנזרנה - Ultimate Compound/SwirlX/ Ultimate polish 5. לפני תחילת כל שימוש בפד אני מרסס אותו בדיטיילינג ספריי. ספציפית אני משתמש ב OPTIMUM NO RINSE 6. שחיקת פדים - לא הגעתי עדיין... אין לי כ"כ הרבה זמן פנוי להגיע למצב שחיקה של פדים. אבל ראיתי בכמה מקומות שעושים "פוליש/וקס" אתה יודע.. מקומות של שטיפות רכב, עשו שם פוליש לרכבים עם פדים מתפוררים... 7. שטיפת פדים ומטליות מקרופייבר - לאחר השימוש חובה!!! לשטוף הכל.קח גיגית , מים חמים, נוזל לשטיפה ביד, ושטוף אחד אחד! לא כולם ביחד -שטיפה נכונה תשמור על פדים נקיים שישרתו אותך היטב. 8. ייבוש ואחסנה של פדים - לייבש במקום סגור (אבל מספיק מאוורר כדי להתיבש שלא יצברו אבק), ולאחסן בשקית ניילון סגורה! גם את המטליות. 9. מאסקינג טייפ -חשוב לשים על כל המסגרות של החלונות ובכל מקום שיש סיכוי שהפד יגע בפלסטיק. יחסוך הרבה זמן ניקוי של פלסטיק שחור שהתייבש עליו פוליש. ***אבק, פד מלוכלך, מטלית לא נקיה= כל העבודה הלכה לפח.
  5. כמו שרשמתי קודם, אני מתכוון להחליף למכונה של AEG דגם PE 150 יש כאלה שטוענים שהיא והפלקס מורכבות ע"י אותו גרמני. בכל מקרה ה AEG שוקלת רק 2ק"ג ומשקל מאוד משפיע.
  6. אני מנקה עם מברשת לנעליים שנרכשה במיוחד לצורך זה. הסרת שריטות מצריך סל"ד של 1500-2100 בארץ אין מכונות אקצטנריות כמו הפלקס או הפורטר. ה AEG שהזכרתי מקודם כנראה מיוצרת ביחד עם דגם אחר של פלקס שהוא רוטורי ולא אקצנטרי מנזרנה הוא מוצר מעולה, אבל גם מוצרים של מגוויארס שעולים חצי יעשו את העבודה
  7. TOSTOS - עובד איתה על מהירות 3= 1500סל"ד, מסיים במהירות - 1= 600סל"ד. בהתחלה לא הרגשתי נוח ומאוד פחדתי, לומדים לאט לאט איך להחזיק את המכונה כמה ללחוץ, איך לזהות שהחומר התיבש לגמרי וכו' וכו' טריק מאוד חשוב - צריך לנקות את הפד הרבה פעמים - העבודה היא על מקטעים מצומצמים. רצוי לאחר כל 2 מקטעים לנקות את הפד עם מברשת. פד מלוכלך פוגם משמעותית בעבודה. חומרים טובים וטכניקה נכונה = תוצאה איכותית נטולת נזקים.
  8. אין מה לעשות לצבע שהלכה התקלפה. שמירה נכונה על הרכב להיום הראשון תמנע מקרים כאלה בעתיד... פלסטלינה ווקס כל 3 חודשים ופוליש רק את באמת צריך (פעם בשנה).
  9. TOSTOS - מכונה פשוטה של יונדאי - http://www.mnmltd.co.il/item-576/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8-%D7%9E%D7%9C%D7%98%D7%A9%D7%AA-%D7%A4%D7%97%D7%97%D7%99%D7%9D-7 עושה את עבודתה נאמנה אבל כנראה שתוחלף בקרוב למכונה קלילה יותר: http://www.alltools.co.il/item-362/%D7%9E%D7%9C%D7%98%D7%A9%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8-6 מנסיון, בקבוק של חצי ליטר פוליש אמור להספיק לכ- 3 עד 4 רכבים, אם עובדים נכון ולא מבזבזים סתם.
  10. תודה על המחמאה! רק הערה על התמונות (מימין לשמאל) דלת - חצי לפני חצי אחרי דלת + ידית לפני דלת + ידית אחרי גג - אחרי
  11. במסגרת התחביב (שלא תהיה לכם טעות, אני אדם פרטי, חובב, ולא עוסק בתחום) החדש, הזמנתי גלון! של D151 Reconditioning Cream של מגוויארס. הוזמן דרך חנות כלשהי מארה"ב (לא באיביי). מחקר מעמיק והתנסות עם מגוון מוצרים הובילה אותי להזמין את המוצר המאוד מעניין הזה. זה מוצר פוליש + וקס עם יכולת חיתוך=Cutting מאוד טובה. נראה לי שאני מכוסה עד העשור הבא עם הכמות הזאת (בדיעבד גיליתי שיש גם בקבוקים של ליטר...) הרכב הראשון שנהנה מהמוצר - הסיויק של גיסי, הפרוייקט הבא - סקודה פאביה של השכן... גם לבנה. בא לי לנסות את זה על רכב שחור, שחור הוא צבע מאתגר מכיוון שישר רואים עליו שריטות/הולוגרמות (חבר טוב עם ML350 שחור נכנס לכוננות ). אשתף אותכם עם קצת תמונות להתרשמות: (הרכב עבר פלסטלינה לפני, ולהליך הפוליש נעזרתי במכונת פוליש עם פד פוליש צהוב של מגוויארס). תמונות מצורפות.
  12. אכן, אין על MEGUIARS וגם מומלץ - Mothers . כמובן שתקנה לך KIT הכולל גם DETAILER SPRAY , הספריי הזה חשוב מאוד לטיפול נכון. לאחר הפלסטלינה שים וקס טוב ואתה מכוסה לכמה חודשים הבאים. בהצלחה
  13. חברים: 1. לא מדללים פוליש. זוהי נוסחה מדוייקת. 2. שימוש במכונה - א. צריך פדים מתאימים ב. צריך שליטה בסל"ד! ג. מכונה אורביטלית(עושה שמיניות... לא מסתובבת סביב ציר קבוע) - 6000 סל"ד בלחץ עדין, מכונה רוטורית - 1500סל"ד בלחץ עדין 3. וקס- גם עם מכונה, שימוש בפד לא נכון יכול רק להזיק. 4. פדים - Cutting - להסרת שריטות SWRILS חזקות, POLISH - הברקה (מומלץ לאחר השלב הראשון), FINISHING עם זה תוכל למרוח וקס. עבודה עם מכונה הינה אומנות ודורשת ניסיון מינימאלי והרבה רגש! המכונות הכי בטוחות (Dual Action Polisher,נקראות בעברית אקסצנטריות)לא נמכרות מכונות כאלה לתחום הדיטיילינג בארץ. רק בהזמנה מחו"ל. כל האקסצנטריות שיש בארץ מיועדות לנגרות(ההבדל בתחום סל"ד יותר גבוהה.
  14. לנד קרוזר... פוליש ידני... תכין הרבה זמן פנוי לפי התיאור שלך יש סיבה טובה לעשות עבודה על הרכב. פוליש על צבע לבן מוזנח נותן תוצאות טובות! *תקפיד לשים וקס טוב אחרי הפוליש. אגב, פד מריחה איכותי לפוליש יכול להקל על העבודה! ולהפיק תוצאות הרבה יותר טובות! נסה לדבר עם המוכרים של הפריטים האלה, אם תצליח לשכנע אותם לשלוח לישראל , העבודה שלך תהייה הרבה יותר קלה! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Adams-Hex-Grip-Hand-Polish-Car-Wax-Applicator-Trio-/280732183051?hash=item415cf12a0b http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Foam-Hand-Polish-Applicators-/310149690828?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item48365cb5cc
  15. תמונות איכותיות יעזרו להבין מה הנזק. לפעמים קצת נייר שיוף של פחחים (2000GRIT) ופוליש עם מלשטת יכול להוריד.. אבל מאוד תלוי כמה השריטה עמוקה. בכל מקרה , זה כבר עבודה של בעלי מקצוע רציניים
  16. נכון אבל כמה הערות: 1. צריך לנסות פוליש חלש על קטע קטן ולפי התוצאה תדע אם צריך פוליש חזק יותר. (הטכניקה הנכונה היא להשתמש בחומר הכי פחות אגרסיבי שיכול לבצע את העבודה). 2. Autoglym Super Resin Polish - מוצר מעולה! הכולל בתוכו גם וקס! זהו מוצר ALL IN ONE. אבל, יכולת הפוליש שלו מוגבלת. 3. המלצות - מוצרים של מגוויארס - SwirlX, Ultimate Compound, Ultimate Polish , יעבדו הרבה יותר מהר ובמיוחד אם אתה עובד ידנית. 4. תמיד לעבוד בצל! על רכב קר.
  17. מומלץ דווקא לנגב היטב את הרכב לפני הפלסטלינה, אם נשאר קצת לכלור רצוי שירד עם המטלית ניגוב ולא יתקע בפלסטלינה. סבון לא כ"כ מומלץ... יש הבדל מהותי בין סבון לבין דיטיילר ספריי. (יותר מדיי סבון יגרום לפלסטלינה לאבד את כל היעילות) אני ממליץ מאוד על Optimum No Rinse - גם דיטיילר ספרי מעולה וגם מוצר מעולה לשטיפת הרכב. אגב, דיטיילר ספריי/ONR עוזרים ללכלוך לצאת מהצבע (מעבר לסיכוך הנכון של הפלסטלינה. פלסטלינה +וקס כל 3 חודשים - מתכון מעולה לשמירה על רכב מבריק.
  18. כנראה מיסב באחד מהמותחנים של הרצועות, לפי השנתון סביר להניך שהמיסבים כבר עייפים והתחילו לשרוק (היה לי את זה לפני המון שנים ברכב אחר... מיסב שישב על מדחס מזגן)
  19. להמחשה טובה יותר, תמונות של לפני ואחרי, יבגני הפך את הרכב לפנינה מבריקה! האתגר הכי גדול (אחרי טיפול כזה) זה להמנע ממכונות שטיפה,לרחוץ ידנית (בצורה נכונה) כדי לשמור על הרכב מביק לאורך זמן. http://www.nessdetail.com/gallery/subaru-impreza-04
  20. מייק, תתחדש תשקיע קצת כסף ותזמין את שירותיו של יבגני מנס דיטיילינג, הרכב ינצנץ למשך זמן רב. השריטות ההזויות על הדלת - נראה לי שהוא יצליח לצמצם את זה בצורה משמעותית כמו שכתב TOS , אין לך סיכוי להתמודד עם זה ידנית, צריך מכונה עם פד אגרסיבי ו M105 (פוליש חזק) כדי להתמודד עם הסיפור הזה. בהצלחה אגב, גם אני לקוח מרוצה של יבגני מנס דיטיילינג.
  21. מהניסיון שלי עם פיג'ו/סיטרואן(אותו רכב רק לוגו שונה) יש סיכוי טוב שהריח נובע כתוצאה מדליפה של הרדיאטור חימום. הנוזל שנזל ממנו יוצר פטריה וזה מסריח. היה לי דבר כזה לפני המון שנים ב ZX...
  22. לפני שהתחלתי להתעמק בתחום גם אני חשבתי שזה אחלה מוצר... האמת היא שגם מוצר זה רחוק מלתת תוצאות אמיתיות. השוואה של מרקם החומר, הסמיכות שלו מול מוצרים של 3M (למשל), ה DUPONT נראה כמו קורונה לעומת גיניס... לקחו את המוצר DUPONT וניסו למכור עליו וקס. חברים... אין וקסים אמיתיים בארץ! ע ו ב ד ה !!! כל המוצרים בארץ הינם מוצרים בסיסיים! כנסו לכל אתר לדיטיילינג (בחו"ל - אין בארץ) וראו את רשימת הוקסים. כל מה שיש פה זה סתם בזבוז זמן. כמו שכתבתי בעבר, עוד לא ניסיתי את הוקס של SONAX , אבל לדעתי הוא היחיד שיש בארץ שבאמת אפשר להגיד עליו שהוא מהקטגוריה של מוצרי איכות ולא מוצרי בסיס.
  23. ה HD של AUTOGLYM נחשב לאחד הוקסים האיכותיים ויוקרתיים שיש! בכלל, AUTOGLYM חברה ותיקה ומובילה.
×
×
  • תוכן חדש...