Jump to content

itay_mar

  • הודעות

    265
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי itay_mar

  1. BIOS , ברכות לך ולאביך על הרכב החדש. למעט וקס של SONAX שנמצא בחלק מסניפי ACE/AUTO DEPOT לא תמצא וקס אמיתי. מוצרים של Meguiar's הם האלטרנטיבה שפויה ואיכותית. המוצר הבא מומלץ ע"י דיטיילרים רבים: http://www.jbtoolsales.com/Meguiars-Hi-Tech-Yellow-Wax-Liquid CARPLAN - עוד חברה כמו טרטל... תתמקד במוצרים איכותיים יותר. אישית אני משתמש בווקס של חברת 3M, המוצר הזה פשוט מדהים!!! ומחזיר הרבה יותר זמן מכל מוצר אחר. זה הוקס: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/3M-Perfect-It-Show-Car-Liquid-Wax-16-oz-/230649841764?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35b3cd4864 לגבי השאלה כל כמה זמן למרוח: * לאחר מריחת וקס, אם אתה משפריץ מים על הרכב תוכל לראות שהמים 1. נוזלים ישר למטה 2. מתאגדים לטיפות. מתי לשים שכבת וקס חדשה? כששני הדברים שרשמתי לא מתקיימים, אגב, הרבה יש וקסים שכוללים בתוכם קצת פוליש. כהגנה ראשונית אל תשתמש במוצר כזה. ועוד טיפ לשמירה על צבע יפה - שטיפה ידנית עם 2 דליים:
  2. דיטיילינג שופ בכפר סבא, נס דיטיילינג (נייד בלי מקום, חפש את האתר שלו), קלין קאר. אלה האפשרויות שלך. בכל מקרה נשמח לראות תמונות לפני ואחרי.
  3. ואגב פלסטלינה - לא עם מים וסבון! תשקיע ב CLAY LUBE אמיתי! או ב- optimum no rinse
  4. שים לב מה יוצא מצבע "נקי" עם פלסטלינה פלסטלינה היא לא אופציה, פלני פוליש היא חובה! כדי שהצבע יצא נקי וללא שריטות רצוי לעבור מס' פעמים עד שהפלסטלינה נקייה לגמרי ולא מצליחה לקחת עוד לכלוך מהצבע.
  5. נשמח לראות תוצאות
  6. 1. תתחדש 2. כמו ששאלו, איזה מכשיר? 3. קח בחשבון שאתה צריך סט של פדים בדרגות שונות ופוליש מתאים לכל פד. 4. לפני פוליש - ח י י ב פלסטלינה 5. חייב וקס אחרי פוליש 6. פרגן לך בכמה מטליות מיקרופייבר איכותי לכל חגיגה. 7. פנה 5 שעות + לכל התהליך...
  7. מוצרי AUTOGLYM לרכב נמצאים גם בחנות של יעקוביבפתח תקוה. אכן מוצרים מעולים!! כנסו לבלוג שלי להמלצות על מוצרים ובכלל על עולם הדיטייליניג: http://ildetailing.blogspot.com/ http://www.facebook.com/media/set/?set=a.204404142952164.49034.194413223951256#!/pages/IL-Detailing-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99/194413223951256
  8. 1. כמו שרשמו כבר... הגג כנראה היה בדרך למטה.. אז באמת קשה לבוא בטענות 2. צריך להוציא מהלקסיקון שימוש במכוני שטיפה כמקום לגיטימי לטיפוח הרכב - רק דיטיילרים!! וכדאי מומלצים
  9. תמונה תעזור לנו להבין עם מה אתה מתמודד
  10. אין על הפלסטלינה של מגוויארס!! אגב, בדוק במקום שנקרא דיטיילינג שופ - שטיפה ירוקה בכפר סבא, יכול להיות שתהיה לו פסטלינה למכירה.
  11. כמו שחשבתי, תגובת חבר בכיר בפורום אמריקאי טוענת שיש 2 אופציות. 1. עבודת צבע לא מלאה עם שכבת מגן 2. אין לפחח מושג על פולישים מודרניים הנה לשון התגובה של החבר מארה"ב: Re: Repainted parts, do they have clear coat? is polishing repainted parts same as polishing the original paint? I think that's not a body shop I'd want to take my car to. Usually a car is refinished in the same way it was painted from the factory, but we've all heard stories about BC/CC cars having panels shot in SS, and SS cars having panels shot with BC/CC. As far as the specific comment, it might be true if you used some old school rubbing compound...it shouldn't be true as a generalization. If the person quoted was talking about a specific car he did...then it sounds like one he screwed up and knows more about it than he's letting on...or he could just not know what he's talking about...we've also heard lots of stories about great painters who don't know anything about polishing...
  12. אין צדק חברתי... הכל יקר... אין יבואנים לכלום...
  13. יש מוצר שנקרא MOTHERS POWERBALL אתה צריך אותו עם חומר POLISH למתכת (תזמין רק ממי שמוכר ציוד לדיטיילינג1!!)
  14. לגמרי.. החום יחסל אותם בלי בעיה וגם ניקוי יסודי של פנים הרכב לא יזיק אולי יש משהו שמושך אותם פנימה?
  15. חלקים שתוקנו ברכב שלי עברו פוליש והם נוצצים מתמיד בלי שום בעיה. פחחים נוטים לגלות חובר ידע מעבר לעבודות הצביעה. פחח שאני מכיר טען פעם שאין אף דרך להוריד SWIRLS(השריטות הקטנות שנגרמות ממכונות שטיפה) בכל מקרה אני בודק עם חברים מקצועיים בחו"ל שמתמחים בדיטיילינג חוזר אליך עם הדעה שלהם. קלין קאר יצחקו על הפחח שלך . כמו שאמרתי בהתחלה כנף שנצבעה מחדש אצלי עברה פוליש ואינה מגלה שום סימן לעייפות. אתן תגובה נוספת כשאקבל קצת חוות דעת מבעלי ניסיון רב יותר בדיטיילינג.
  16. מוצר עם הרבה המלצות שניתן להשיג בארץ הוא viper wax של חברת ADERX הוא נמכר בכפר סבא במקום שנקרא "שטיפה ירוקה - Detailing Shop" לעוד מידע על טיפוח רכב כנס לבלוג חדש שהתחלתי לכתוב: תן LIKE לעמוד הפייסבוק והשאר מעודכן בפוסטים חדשים http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/IL-Detailing-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99/194413223951256?sk=wall
  17. פלסטלינה + וקס. כל 3 חודשים ישמור לך בצורה מעולה על הרכב. רוב הוקסים שנמכרים בארץ כוללים גם חומר פוליש בתוכם ופחות מגינים. תשקיע בוקס איכותי ותקבל הגנה בהתאם המוצר הבא של 3M פשוט מדהים! אין וקסים בארץ ברמה הזאת!! זהו וקס סינטטי שמחזיק ומגן בצורה מדהימה. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/3M-39526-Perfect-It-Show-Car-Paste-Wax-Ultra-High-Gloss-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2c5571e0b3QQitemZ190412087475QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories עוד אופציה - גש detailing shop - שטיפה ירוקה בכפר סבא. הוא מוכר וקסים של ARDEX שהם ממש טובים. קח לך VIPER WAX שזה וקס מהיר + HD WAX לשימוש אחת לכמה חודשים. לעוד ידע על תחזוקה נכונה לצבע הרכב כנס לבולג החדש שלי: תן LIKE לפייסבוק ותהייה מעודכן בכל פוסט חדש. http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/IL-Detailing-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99/194413223951256?sk=wall זה קישור ישיר לבלוג: http://ildetailing.blogspot.com/
  18. הרכב יוצר מהמפעל עם שכבה שנקראת CLEAR COAT . זאת שכבה שקופה שמגינה על הצבע עצמו. כנראה שהוא רומז לך משהו... שהתיקון הוא רק צבע בלי שכבת הגנה? ברר איתו את הנושא - האם במקומות בו תוקן הצבע יש גם שכבת הגנה שקופה? אני אנסה לברר עם פחח שאני מכיר. בכל מקרה הדבר הכי טוב הוא פוליש עדין , לדוגמא - Autoglym super rasin polish נמכר בחנות של יעקובי בפתח תקווה. (הם קוראים לזה בעברית סופר וקס) זה בעצם מוצר ALL IN ONE ובשימוש עדין לא אמור לגרום בעיה כלשהי.
  19. ה106 אמור לתת עבודה אבל אם יש לך SWIRLS עמוקים אולי תצטרך משהו קצת יותר אגרסיבי כשלב מקדים ראה את הטבלה הבאה: ה106 עדין תשקיע עוד קצת בפד אגרסיבי יותר עם ה PO83 או PO85RD3.02: http://www.autogeek.net/menzerna-of-germany.html אשמח לראות תמונות של לפני ואחרי. אגב שים לב טוב טוב כשאתה מזמין פולישר לגבי מתח העבודה. אל תקנה בטעות מכשיר של 110V אגב, יש לי בלוג השהתחלתי לכתוב בנושא דיטיילינג אתה מוזמן לעקב אחריו: http://ildetailing.blogspot.com/ לתת LIKE בפייסבוק : http://www.facebook.com/#!/pages/IL-Detailing-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99/194413223951256?sk=wall
  20. תתחיל עם M105/M205 שילוב מצליח ממגוויארס או סדרת ה ultimate(compound/polish) Menzerna יקררררר ומיועד יותר לרכבי יוקרה שיש להם צבע ממש קשה. באיזה רכב מדובר אגב?
  21. צריך להחזיק 3 פדים בדרגות שונות - פד לCUTTING, פד לPOLISHING, פד לFINISHING כמו כן חומר הפוליש נע לפחות ב 2 דרגות. לדוגמא בין ULTIMATE COMPUND ו ULTIMATE POLISH 2 המוצרים הם פוליש בדרגה שונה. אם הרכב חדש עם SWIRLS קלים , ה ULTIMATE POLISH יעשה את העבודה עם פד צהוב (במקרה של מגוויארס או לבן של LC) אם יש SWIRLS קשים ועמוקים משנים של שטיפה במכונות שטיפה והצבע קשה, צריך את ה UC עם פד CUTTING, בכל מקרה חשוב פלסטלינה לפני , עבודה בחלקים קטנים, ניקוי הפד בין חלק לחלק(הם נסתמים מהר מהחומר והלכלוך) ולא לעבוד בסל"ד גבוהה ולא צריך ללחוץ חזק - סל"ד גבוהה + לחיצה חזקה - ביי ביי צבע...
  22. ניקוי פנים יסודי יכול להעשות רק עם מכונת ניקוי שמרססת חומר ניקוי חם מאוד ומייד שואבת. נראה של שהחברים צודקים קלין קאר הם הפתרון הידוע היחיד שבאמת יצוא לך רכב נקי. קח בחשבון: 1. יעלה לך כמה מאות שקלים (יותר לכיוון ה - 1000) 2. זמן עבודה - כמעט יום שלם בכל מקרה ככה נראת מכונה שתתן תוצאות פנים טובות:
  23. LAKE COUNTRY לבן עם ARDEX STEREO GLAZE או עם פוליש meguiars #82 עשה את הרכב נוצץ!! (סובארו לבנה) אם יש לך SWIRLS ממש חזקים אני ממליץ על פד הכי חזק על מגוויארס, אבל לא על פרווה. תמיד נסה להתחיל עם הכי עדין ***ובכל מקרה לא לעשות פוליש לפני שהרכב עבר פלסטלינה כמו שצריך. אחרת הפד עם הפוליש אוגר לתוכו את כל הלכלוך שלא הורדת עם הפלסטלינה.
  24. מקום שנקרא ים פרזול בנתניה. במקרה ראיתי שם. ה FESTOOL נחשבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה - אגב אני מתקן את עצמי יש להם רוטורית אל DA.. אבל היא נחשבת ממש טובה: http://www.festool.com/EN/Products/Pages/Product-Detail.aspx?pid=570762&name=Rotary-polisher-SHINEX-RAP-150-FE
  25. אני עם רוטורית רגילה של יונדאי.. מכונה של סנדלרים... כן הDAS-6 או הפרו נראות מעולות ממליץ על פדים של LAKE COUNTRY
×
×
  • תוכן חדש...