Jump to content

itay_mar

  • הודעות

    265
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי itay_mar

  1. מוצרים מעולים!!! ומחירים ממש טובים אני שוטף עם מוצר שחוסך משמעותית במים: כנס לבלוג שלי ותראה כל מיני אפשריות לשטיפה, ובעיקר איך שוטפים נכון http://ildetailing.blogspot.com/
  2. לא מדוייק - SWRIL X מיועד יותר לשימוש על מכונה. נכון שהם מפרסמים שאפשר גם ידנית אבל מכונה תעשה עבודה במקום שידני נכשל. תלוי מאוד גם עם איזה PAD משתשמשים במכונה, או יותר נכון אם הצבע של הרכב קשה או רך. ברכב שלי היו המון המון המון SWRILS שירדו עם חומר הרבה פחות אגרסיבי!!! ועם פד של פוליש ולא של CUTTING החומר הכי חזק של MEGUIARS הוא M105 ואבל גם הוא עם פד הכי אגרסיבי (חוץ פד צמר) מצריך קצת עבודה כדי להוריד SWIRLS (תלוי ברכב) ההבדל האמיתי הוא שSWIRLX או ה - M105 באמת באמת מורידים SWIRLS עוד מוצר מומלץ יכול להיות ULTIMATE COMPOUND ואחריו הברקה עם Ultimate POLISH שניהם של MEGUIARS ממליץ רק על מכונה DUAL ACTION כדי להמנע מנזקים (בקלות ניתן לשרוף צבע) ואגב.. אין בארץ מכונות DA... (חוץ מאחת מאוד יקרה של FESTOOL בסביבות 1500ש"ח)
  3. מים לא נותנים סיכוך נכון לפלסטלינה ויגדילו משמעותית את הסיכוי לשריטות כתוצאה מהשימוש בפלסטלינה הפתרון הכי זול לשימוש כ - CLAY LUBE זה ONR - OPTIMUM NO RINSE http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170660489526&ssPageName=STRK:MEWAX:IT קניתי את הבקבוק הקטן והוא הספיק לי כבר לכמה שטיפות ולשימוש רב בפלסטלינה. ה ONR מרוכז וצריך לדלל אותו במים. עצה שלי - בקבוק עם ראש ריסוס - עולה כמה שקלים באייס במחלקה לציוד לגינה ויעשה אחלה עבודה.
  4. אכן חסרים הרבה מוצרים טובים בארץ... רק דמי המשלוח עולים יותר מהמוצר אגב המוצר הבא אמור להיות מדהים מבחינת יכולות האטימה: (כל המוצרים של OPTIMUM ממש מוצלחים) http://www.topoftheline.com/optimum-opti-seal.html
  5. החומר הזה הוא פוליש. או יותר נכון מוצר ALL IN ONE. הוא לא מוריד SWIRLS אלא ואני מצטט"Z-5 PRO fills and hides minor surface imperfections" ממלא אותם, זה אומר זה GLAZE. נחמד.. אבל עדיף להשתמש ב- Meguiars SwirlX ואח"כ ווקס טוב. אגב, לא משנה מה תעשו, ווקס ירד אחרי כמה שטיפות. אגב, חומר נהדר לשטיפת רכב (שלא קיים בארץ) הוא Optimum No Rinse, אני שוטף איתו את 2 הרכבים שלי כבר כמה חודשים והתוצאות מדהימות!!! כנסו לבלוג שלי בדיוק כתבתי שם קצת על נושא שטיפות הרכב: http://ildetailing.blogspot.com/ ואם אתם רוצים להשאר מעודכנים בפוסטים חדשים תנו LIKE בפייסבוק: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.194420217283890.47099.194413223951256&type=1#!/pages/IL-Detailing-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99/194413223951256?sk=wall
  6. TOSTOS, רצוי לנגב את הרכב לפני שימוש בפלסטלינה מהסיבה הפשוטה שבניגוב מורידים סופית שאריות קטנות של לכלוך אם נשאר אפילו קצת לכלוך זה עלול להזיק וליצור שריטות - SWILRS
  7. קישור ישיר לפייסבוק http://www.facebook.com/#!/pages/IL-Detailing-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99/194413223951256
  8. התחביב עולה מהחניה לרשת לאור המצב העגום החלטתי לפתוח בלוג בנושא דיטיילינג אני מקווה שיהיה לי מספיק זמן למלא אותו בתוכן מעניין - עם הרבה הסברים, חוות דעת על מוצרים, ותמונות של מכוניות שעברו שיפור וטיפול. בכל מקרה בלוג דורש פחות זמן מעבודת דיטיילינג טובה כנסו ותתרשמו (וגם תרשמו - יש גם פייסבוק אז תנו LIKE - ראו בבלוג קישור לפייסבוק) http://ildetailing.blogspot.com/
  9. תחקור את הנושא יותר לעומק, יש הרבה פורומים בחו"ל של דיטיילרים. ההמלצה שלי - כנס לפורום של AUTUGEEK.NET ותחפש שם. http://www.autogeekonline.net/
  10. יש ווקסים על בסיס קארנובה ויש ווקסים סינטטיים. הקרנובה נותן עומק וברק מדהימים(תלוי ביצרן) והסינטטיים מחזיקים יותר זמן ומספקים הגנה טובה יותר. חשוב לעשות את כל העבודה בצל ועם ספוגית מריחה מתאימה ומטליות מיקרופייבר בלבד!! לא שום בד אחר. כל המוצרים של מגוויארס עולים בכמה וכמה רמות על מוצרי turtle וכל השאר שהמליצו פה. רוב המוצרים בארץ בסיסיים ביותר ואין באמת מוצרי איכות כמו שרשם TOSTOS בארץ הווקסים כוללים גם חומר ניקוי... ככה שהם יותר מנקים ממשמרים ומגינים. המלצה אישית שלי היא להזמין באיביי ווקס של 3M - http://cgi.ebay.com/ebaymotors/3M-39526-Perfect-It-Show-Car-Paste-Wax-Ultra-High-Gloss-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2c5571e0b3QQitemZ190412087475QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories או את המוצר הזה של מגוויארס (לא ניסיתי - אבל יש רושם שהוא ייתן תוצאות טובות http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Meguiars-G18216-Ultimate-Liquid-Wax-16-oz-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2c5b05ec90QQitemZ190505675920QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories אם מעניין אותך ללמוד עוד על מוצרים ודיטיילינג כנס לבלוג חדש שנפתח: http://ildetailing.blogspot.com/
  11. היי, גם לי יש מזדה 3 , עלתה על הכביש ב אוקטובר 2009 וכעת היא עם 38K ק"מ כבר תקופה שהמנוע אכן דופק קצת בבוקר וגם לעוד חבר יש מזדה עם 90K ק"מ וגם אצלו המונע דופק על הבוקר מדובר על דפיקות ב- 2 דקות הראשונות לפי מה שאתם מתארים , זה נשמע כמו בעיה כוללת או ניתוח לא נכון של המוסך?!
×
×
  • תוכן חדש...