החומר הזה הוא פוליש. או יותר נכון מוצר ALL IN ONE.
הוא לא מוריד SWIRLS אלא ואני מצטט"Z-5 PRO fills and hides minor surface imperfections" ממלא אותם,
זה אומר זה GLAZE.
נחמד.. אבל עדיף להשתמש ב- Meguiars SwirlX ואח"כ ווקס טוב.
אגב, לא משנה מה תעשו, ווקס ירד אחרי כמה שטיפות.
אגב, חומר נהדר לשטיפת רכב (שלא קיים בארץ) הוא Optimum No Rinse, אני שוטף איתו את 2 הרכבים שלי כבר כמה חודשים והתוצאות מדהימות!!!
כנסו לבלוג שלי בדיוק כתבתי שם קצת על נושא שטיפות הרכב: http://ildetailing.blogspot.com/
ואם אתם רוצים להשאר מעודכנים בפוסטים חדשים תנו LIKE בפייסבוק:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.194420217283890.47099.194413223951256&type=1#!/pages/IL-Detailing-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99/194413223951256?sk=wall