itay_mar
-
הודעות
265 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי itay_mar
-
הדרך הכי טובה לניקוי יסודי של מושבי הרכב. לצערינו אין להשכיר את זה וניתן רק להגיע למקומות ספציפיים שמחזיקים מכונות דומות:
-
למיטב זכרוני צריך גם לדלל קצת את ה - IPA... אם אני זוכר נכון 1 ל 4. בכל מקרה, משטח לא נקי - פחות זמן שהווקס ישאר משטח נקי - במיוחד אחרי פלסטלינה יעזור לווקס להתחבר וטוב יותר עם הצבע וכך הוא יחזיק יותר זמן וייתן את כל מה שהוא יודע לעשות. סילנט - הוא מוצר סינטטי שאמור להיות עמיד יותר מווקס ולבוא כתחליף לווקס. יש כאלה שישבו טוב על ווקס ויש כאלה שלא, תלוי בשילוב. לרוב לא נהוג לשים סילנט על ווקס. יש מוצרים כמו Top Coat של Mothers שמיועד לבוא על ווקס. סילנטים טובים ואמיתיים לדוגמת Jetseal, Opti-coat 2.0, Opti-seal באים על צבע נקי אחרי פלסטלינה+פוליש (ו IPA/SMFS)
-
נושא המלטשת הוא נושא עצוב וגם סוג של עקרון. עקרונית אני אומר שכלי טוב נותן תוצאה טובה במינימום מאמץ, עקרונית מפריע לי שפולישר של מגוויארס שעולה 149$ ב autogeek עולה 169 פאונד באנגליה (ובכלל עולה 45$ בשערי המפעל בסין - אל תתרחו כמות מינימאלית של 1000יח'....) עקרונית היונדאי המסכנה להפתעתי הרבה, עובדת לא רע... אפילו התיעצתי בפורום בחו"ל על בסיס התמונות של דברים שעשיתי, רציתי לדעת אם אני אקבל תוצאות יותר טובות עם מכונה אחרת... התשובה שלהם היתה מפתיעה - הם טענו שעל בסיס התמונות אין סיבה להחליף מכונה, רק אם בא לי להוסיף פולישר DA כשחקן חיזוק. היתרון של DA שהוא הרבה יותר סלחן לטעויות של מתחילים. אבל מצד שני הרוטורית חותכת מהר וזמן חשוב גם לחובב כמוני. בקיצור, אני מושך עם העגלה עד כמה שאפשר...
-
Lanosforce - תודה, יצא לי לא מזמן לנסות מוצר שנקרא SwirlX של MEGUIARS , המוצר נוסה בהצלחה על מזדה 3 אפור עכבר שלמיטב זכרוני, זהו צבע כהה מטאלי. לא נראו סימני שריטות על הצבע והפיניש יצא חלק. הפולישים החדשים בנויי שונה לגמרי ממה שאתה מכיר, המרכיבים שלהם מתפרקים מהר ומאפשרים לקבל גימור חלק ללא שריטות. כל הפולישים החדשים מותאמים היטב גם לצבעים מטאליים. כל הצבעים החדשים (משנות ה 90) בנויים אחרת ממה שהיה במכוניות ישנות. בחדשות, יש שכבת Clear Coat שהיא זאת שמקבלת את הפוליש, לכן אין הבדל בפוליש בין צבע רגיל למטאלי. בעניין ה- Grit, פולישים נמדדים בין השאר ביכולת שלהם להעלים שריטות של נייר שיוף , פוליש גס יכול להעלים שריטות של 1000~1200 Grit. השיטה המקובלת היא להשתמש ב 2 או 3 דרגות של פוליש. כמו כן, אני עובד תמיד עם פנס הלוגן 500 וואט שמאיר בצורה חזקה על הצבע וחושף כל שריטה קטנה.
-
שוב תודה חברים כמו שרשמתי למעלה - הליך הפוליש/תיקון צבע/הסרת Swirls בוצע ב- 2 דרכים (2 דרכים מכיוון שבדקתי כמה וכמה מוצרים וכמה טכניקות... כיף ללמוד ) 1. Lazer Buff - Chemical Guys עם 2 פדים, הראשון פד חיתוך של MEGUIARS והשני פד פוליש של Lake Country. המוצר הזה מזכיר לי מאוד מאוד את ה - SwirlX של Megiars רק שלפי היצרן הוא בעצם All In One. 2. Paint Correction 3 - של CG דומה מאוד ל - M105 של MEGUIARS ועם פד פרווה סגול של Lake Country הוא הוריד את ה - Swirls במהירות הכי גדולה שראיתי Swirls יורדים וגם סיים עם פיניש ממש טוב שלא דרש מעבר נוסף עם פוליש ופד עדינים יותר. כל זה בוצע עם מלטשת פחחים פשוטה של יונדאי. (מהירות 3~4)
-
1. תודה! 2. אני חובב, אני לא עוסק בתחום (עבודתי היומיומית שונה בכלל ובתחום אחר לגמרי). תמיד רציתי לכתוב ובתחום הזה מצאתי בדיוק את מה שחיפשתי לכתוב עליו. הפוסטים שלי בפורום מטרתם להצית תחביב שקיים בצורה נרחבת בעולם אבל בארץ כמעט ולא קיימת ממס' סיבות (זמינות מוצרים בעיקר, אבל לא רק). אני מאמין שהיופי שבאינטרנט, בפורומים הוא שיתוף המידע בצורה קלה ותקשורת ישירה.
-
8 שעות ארוכות של דיטיילינג הוציאו את הסקודה המוזנחת כמו חדשה. בעל הרכב שהוא שכן וחבר טוב היה שותף לעבודה ונדהם מהתוצאה הסופית. התחביב החדש שלי והכתיבה עליו צוברים תאוצה. כמו שכתב איתמר, חבר בפורום, יש הרגשה שהעניין בדיטיילינג מתחיל להתעורר, אני מקווה שהפוסטים שלי יעוררו לכם את הרצון לטפח את הרכב שלכם. בתחילת השבוע הגיעו לידיי כמה דוגמיות של פולישים, גלייזים ווקס של Chemical Guy's מכיוון שעד עכשיו יצא לי לנסות בעיקר מוצרים של מגוויארס לא היתה כל שום אינדיקציה לגבי איכותם של יצרנים אחרים בתחום אחרי היום ארוך הזה, אני יכול להגיד שאני ממש מרוצה מהתוצאות וקלות השימוש של מוצרי Chemical Guys ואני אפרט בהמשך מה הפרמטרים להשוואה. התהליך: 1. שטיפה - נשטף במכון שטיפה. 2. פנסים: התחלנו מהפנסים שהיו צהובים ולאחר שיוף רטוב על נייר שיוף 1200, וליטוש עם פוליש Lazer Buff של פשוט חזרו לעצמם. 3. פלסטלינה - המון לכלוך ירד, החבר שהוא גם בעל הרכב עשה את רוב הרכב וכל הזמן נדהם מכמות הלכלוך שהיתה נעוצה בצבע. 4. פוליש - כמו שאמרתי , הרכב היה במצב מוזנח, הצבע הלבן היה כבר אוף וויט/צהבהב, מלא Swirls ושריטות עמוקות. כמו בכל התחלת הליך תיקון צבע, בדקתי מהו המוצר הנכון עם הפד הנכון להסרה נכונה של ה - Swirls. מאוד אהבתי את ה - Lazer Buff , עם פד חיתוך הוא הסיר את ה Swirls ועם פד פוליש הוא הגיע לפיניש יפה מאוד. גם גילית פד מדהים של Lake Country - Foamed Wool Pad - זה פד מצמר סינטטני ששונה מהותית מפדי הצמר הרגילים, הוא מוריד שריטות עמוקות ו- Swirls במהירות אדירה ומסיים עם פיניש כמו של פוליש פד. (בדר"כ אחרי שימוש בפד צמר יש סימני Swirls שצריך להוריד עם פד פוליש). הפוליש שעבד מעולה עם פד הצמר הספוגי הוא פוליש 3 של CG - Paint Correction 3 . בשוק יש היום הגמוניה דיי חזקה של מגוויארס M105 שנחשב הכי טוב מבחינת שילוב של זמן עבודה, הסרת שריטות, פיניש (הצבע מבריק לאחר שימוש ואין עליו שריטות שמאפיינות פולישים חזקים) ה - Paint Correction 3 לדעתי שווה ערך ל - M105 או ממש קרוב בצורה שחובב כמוני עדיין לא יכול להבחין בהבדל. 5. גלייז שנקרא Glossworkz של CG - נותן עומק וממלא אי אלו שריטות שעדיין לא הוסרו. הגלייז הפך את הצבע חלק מאוד ולא נראו שריטות לאחר המריחה שלו. המריחה התבצעה עם פד פיניש שחור של Lake Country. 6. ווקס - נחזור שוב כדי שלא יהיו שאלו מיותרות - וקס/Sealent זה השלב האחרון. (גלייז בא לפני). ה - Butterwax של CG נתן שכבת הגנה סופית ונמרח ביד (לא עושים רעש בין 2- ל -4 בצהריים.. בניין משותף). המריחה וההסרה היו קלים ביותר והמראה שהתקבל מבריק בעל עומק. לסיכום, אני מודה שהנאמנות של למגוויארס מתחילה להראות סדקים, או כמו שאמר לי פעם חבר שגר בארץ רחוקה, יום אחד גלתה הקרפדה שיש עוד ביצות חוץ מהביצה שלה. אני אמשיך לנסות עוד מוצרים ולהעביר לכם טעימות קצרות ואת ההתרשמות שלי וטיפים לטכניקות עבודה שיעזרו לכם. אולי בכל זאת תתעורר תרבות דיטיילינג בארץ ונתחיל לראות מכוניות קצת יותר מבריקות ופחות שרוטות. חג שמח
-
אישור משרד התחבורה (פילטר אוויר אינבוקס K&N)
itay_mar פרסם הודעה בנושא של Mugen בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
מה זאת אומרת שלחת בדואר? אין פקס? מה זה ימי הביניים? תתחיל להציק להם בטלפון, קבל מהם מס' פקס או אימייל ושיהיה בהצלחה. -
איחוד שרשורי שטיפת מנוע (ואחכ המלצות לתיקוני הנזקים)
itay_mar פרסם הודעה בנושא של eranelia בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
גש לדיטיילינג שופ בכ"ס, יש להם מכונת קיטור מיוחדת (לא גרניק,הרגיל שזורק הרבה מים) שמוציאה קיטור חזק. הם יודעים לנקות תא מנוע בצורה שהכי פחות מסכנת את המנוע. -
חשש להיזק לצמיג לאחר שטיפה + מריחת חומר לברק
itay_mar פרסם הודעה בנושא של dmkz1111 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היי, לדעתי אתה קצת טועה. כל חומר המיועד להגנה ולחידוש פלסטיק לרכב לרבות חומרים לשמירה על צמיגים מאוד חשוב במיוחד במדינתנו החמה. נכון המקומות השטיפה לא משתמשים בחומרים הכי טובים, אבל בהחלט לא צפויה לך כל סכנה לצמיגים. הלכלוך שנדבק ירד הטיפה הבאה. אל דאגה. -
חברים... 1. כל הווקסים יורדים אחרי מס' מסויים של שטיפות, תלוי באופן השטיפה ובאיכות הווקס. ווקסים סינטטיים איכותיים יחזיקו יותר זמן לעומת ווקסים עשירים בקרנובה שיתנו ברק עמוק יותר לזמן קצר יותר. 2. הווקסים שנמכרים כרגע בארץ הם הפשוטים ביותר בעולם(וככה גם התוצאות). מהחברות שמתמקדות בכמות ולא באיכות. אני משתמש כבר כמה חודשים בווקס זה של 3M הוא הבדל של שמים וארץ לעומת כל מה שניסיתי לפני!!! 2 הרכבים שלי - קרוז חדשה ואימפרזה שנת 2004 נוצצים ברמות! לכלוך בקושי נשאר עליהם, הגשם שירד לא מזמן.. כל המים ירדו, לקחו איתם את האבק ונשאר רכב מבריק. אני שוטף את הרכבים רק עם Optimum No Rinse ששומר על הוקס ומעניק שכבת הגנה בעצמו.
-
איתמר, אני שמח לראות שנדבקת בחיידק הטיפוח. 1. סבון כלים - כמו שרשמו החברים - הדבר הזה פשוט לא מיועד לשטיפת רכב וגם בדילול משמעותי עדיין מזיק!. יש מגוון מוצרי סבון לרכב, בחר לך אחד ותהנה. אני בשנה האחרונה שוטף רק עם Optimum No Rinse שהוא נטול סבון לחלוטין ומספק תוצאות שטיפה מהמממות! ה - ONR הוא אחד מהמוצרים הנמכרים ביותר בעולם לשטיפת רכב ללא הצורך בפעולת שיפת הסבון מהרכב, כלומר - שטיפת רב עם 2 דליי מים! חסכוני, ירוק עם תוצאה מובטחת. 2. גלייז - חומר זה מיועד להעניק ברק ועומק לצבע.הוא בא לפני הוקס! לגלייז אין יכולות הגנה (אלה אם זה מוצר הכלאה בין גלייז לוקס - אבל בכל מקרה, תן עליו שכבת וקס). 3. פלסטלינה - ייבש היטב את הרכב לפני. בהליך הייבוש אתה מנגב עו לכלוך שלא ירד בשטיפה וכך לכלוך זה לא סתם יתקע לך בפלסטלינה. 4. לגבי פוליש - אם אתה רוצה תוצאות מקסימאליות, יש פדים מיוחדים לפוליש! הם עשויים מאותם חומרים של פדים למכונה, אני בהליך הזמנה של מוצרך כזה( למרות שיש לי מכונה אני רוצה לבדוק מוצר כזה) , מביקורות שקראתי זה ממש נותן תוצה טובה: http://www.adamspolishes.com/p-459-adams-hex-grip-hand-polish-car-wax-applicator-trio.aspx בהצלחה, תן לנו תמונות של לפני ואחרי
-
תודה על המחמאות, אני מפתח תחביב חדש, לשמחתי אני עדיין מועסק בחברה מכובדת וכל זה רק שיגעון חדש. בטון על הרכב... המממ, ס..ר...ט!!! יותר נכון סיוט ברחוב אלם. המלצתי אליך - גש למקום שנקרא דיטיילינג שופ בכפר סבא, יש להם מכונת קיטור - לא גרניק.. ממש קיטורית עצבנית. נראה לי שבעל המקום, שמו אשר, יוכל לעזור לך להוריד את הסיוט הזה בצורה הטובה ביותר. הוא גם מקצוען אמיתי בכל מה שקשור לפוליש. אם אתה גר בסביבה תן אליו קפיצה. בכל מקרה עד שהבטון לא יורד מהצבע א ס ו ר לגעת עם פוליש כי כל השאריות בטון יכנסו לספוג וזה רק יהפוך לעוד נזק!
-
7/11 היקר, תתחדש על הרכב, לידיעתך , יש מוצר שנקרא פלסטלינה שאמור לנקות מפגעים מהסוג שרצית להסיר. בכל מקרה, יצרת לעצמך דבר שנקרא HAZE בכך ששרטת את השכבת ההגנה של הצבע. תעלה כמה תמונות שנבין את חומרת המצב וכמות הנקודות. טיפול במפגעים כאלה צריך להעשות עם פוליש מקצועי וחזק לדוגמא Meguiars ScratchX/ Meguiars Ultimate Compound. רמת שריטות כמו שיצרת לא תוסר עם וקס, אלה אם יש בוקס גם חלקיקי פוליש אגרסביים. לגבי מוצרים מ DX - זה לא המקום למוצרים מסוג זה. אם יש לך הרבה נק' ואתה לא רוצה להשקיע הרבה בחומרים פנה למקצוענים - נס דיטיילינג/קלין קאר/דיטיילינג שופ.
-
שריטות עגולות באור
itay_mar פרסם הודעה בנושא של igal.ep בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תכין 500ש"ח וצפונה... אגב, המלצה חד משמעית על יבגני מנס דיטיילינג. רק הוא ועוד כמה בודדים באמת יודעים לעשות עבודה נכונה. לאחר טיפול כזה תאלץ להפסיק לבקר במכונות שטיפה ולבצע את כל השטיפות ידנית (בעצמך!!) רק שטיפת רכב עם מוצרים, חומרים וטכניקה נכונה יעזרו לך למנוע SWIRLS בעתיד.
