itay_mar
-
הודעות
265 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי itay_mar
-
להתחיל ב 600 זאת הגזמה, זה פשוט גס מדיי. 1200 או 1500 מספיק טובים להתחלה. לסיים עם ה 2000 ואז פוליש גס שאחריו מומלץ פוליש עדין יותר. באופן אישי אני לא מבין איך תצליח בלי מכונת להוריד את הסימנים של הנייר זכוכית, אבל בהצלחה בכל מקרה.
-
וקס של Mothers - מה שנקרא Item is not as described
itay_mar פרסם הודעה בנושא של AlonBar בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
צודק.. נשמע כמו בקבוק ישן -
עצות לשיפור תוכנית דיטיילינג
itay_mar פרסם הודעה בנושא של AlonBar בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
עם מכונת DUAL ACTION אתה דיי בטוח. תלמד קצת מסרטי הדרכה, בעיקר מהסרטים של meguiars ו autogeek ה- 105 יתן לך את הכח שאתה צריך, במקום שה D300 לא יצליח (מניסיון). סילנט - איך שבא לך , אני נתתי את המוצרים שאני משתמש בהם בשוטף על המכוניות שלי. ותמסור ד"ש לחברים מ- Shinearama -
עצות לשיפור תוכנית דיטיילינג
itay_mar פרסם הודעה בנושא של AlonBar בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
IRONX שלב מומלץ למהדרין, נותן ניקוי נוסף לפני הפלסטלינה, אהבתי את התוצאה שלו על הרכב שלי. שים כפפות! הריח לא ירד לי מהידיים במשך שעות. -
עצות לשיפור תוכנית דיטיילינג
itay_mar פרסם הודעה בנושא של AlonBar בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
שלום אלון, כתבתי לך בפרטי אבל אשתף גם את שאר הפורום בהמלצותי, 1. מכונה - ה PRO חזקה יותר , מניסיוני, הרכבים בארץ סובלים כולם משריטות עמוקות מאוד, דבר שמצריך מכונה חזקה (חוץ מפד נכון וקומפאונד נכון). הדגם הרגיל חלש מדיי ולכן כל יצרני המכונות הוציאו דגמים משופרים עם מנועים חזקים. 2. פדים למכונה - הפדים הכי מוצלחים שנתקלתי בהם הם פדי המיקרופייבר של מגוויארס ואופטימום, הם משפרים משמעותית את יכולת החיתוך של הפוליש/קומפאונד. ואם אתה רוצה להגיע לתוצאות איכותיות במינימום מאמץ (ואתה הולך להתאמץ.. תאמין לי) תשתמש בפדי המיקרופייבר. 3. פדים לפיניש - אני ממליץ על סדרת ה- HYBRID או ה - Hydro של Lake Country. 4. פולישים/קומפאונדים: - Meguiars M105 - תמיד מספק את התוצאה, קומפאונד חזק שמסיים עם פיניש יפה, עובד יפה עם פד מיקרופייבר - Meguiars D300 - מיועד ספיציפית לפדי המיקרופייבר, אבל קצת פחות אגרסיבית מה - 105, עדיין מספק תוצאות מעולות ברכב שלא טחון לגמרי. - Menzerna FG 500 - ספינת הדגל של מנזרנה, קומפאונד חזק שמיועד להתמודד עם מרצדס ובמוו, בקיצור מיועד לצבעים קרמיים, חברים מספרים שעושה פלאים עם פדי המיקרופייבר. - Menzerna SF4000 - פוליש לפיניש, נותן ברק יפה וגם יודע להסיר שריטות עדינות בצבעים רכים. 5. סילנטים - - Menzerna Power Lock - יושב על הרכב שלי כמה חודשים, ועדיין מחזיק יפה, עם ברק יפה מאוד. - Chemical Guys Blacklight - נותן ברק מדהים ועומק - Meguiars gold class - ווקס עם קרנאובה, נותן ברק עומק יפים. - Optimum Opti Seal - סילנט מעולה, חזק, אפקט מראה, קל לשימוש, חסכוני. ועוד ועוד... -
חוות דעת על מגבת איכותית לניגוב הרכב
itay_mar פרסם הודעה בנושא של Kenworth בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אכן המטלית המומלצת ע"י דיטיילרים רבים תהייה עשויה בתצורת - Microfiber waffle בביקורי האחרון בקוריאה מצאתי, לא תאמינו איפה... בסופרמרקט, מטליות וופל אפילו יותר טובות מאלה שנמכרות באיביי... רק שלצערי לא מצאתי איפה מוכרים אותם אונליין. -
וקס מומלץ
itay_mar פרסם הודעה בנושא של talsela87 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
בבקשה: http://www.cleanyourcar.co.uk/sealants/chemical-guys-blacklight/prod_841.html -
וקס מומלץ
itay_mar פרסם הודעה בנושא של talsela87 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
למי שלא מכיר, Chemical Guys - Blacklight , אחד הסילנטים הטובים בעולם! נותן ברק ועומק מדהימים! זה רכב של חבר שקיבל 2 שכבות: -
נסה לצלם בשמש ולהעלות תמונה. כמו כן אם השריטה עברה את הלכה, אז פוליש לא יעזור. באופן כללי, שפשופים כמו שאתה מתאר יכולים לרדת בפוליש עם מכונה, בתנאי שלא עברו את הצבע. GPS של אופטימום הוא מוצר מעולה לתחזוקה שוטפת של הצבע מכיוון שהוא גם מוריד סווירלים ושריטות עדינות וגם מכיל חומר הגנה (סילנט) יכול להיות ש- GPS יצליח להוריד לך ויכול להיות שלא. עד שלא תנסה לא תדע. גלייז - מוצר שאמור להעלות את רמת הברק ולגרום לרכב להראות במייטבו. הגלייזים למיניהם אינם מספקים הגנה ולעיתים מכילים חומרים שממלאים שריטות קטנות (כמו מייקאפ של נשים). סילנט (ווקס סינטטי) - תפקידו לספק הגנה וברק והוא אינו מכיל חומר שוחק (פוליש). ה-GPS מכיל 3 חומרים - Polish/Glaze/Seal , לא יצא לי להשתמש בו אבל מההיכרות שלי עם מוצרי חברת אופטימום הוא צריך להיות אחד מהמוצרים הטובים שקיימים בשוק.
-
מטאור, המלצתי אליך המנע משימוש בנייר שיוף שכזה. 1. אין לך מד צבע (שמודד את עובי הצבע) 2.הצבע שלך, או יותר נכון הלכה, דקה במיוחד, בערך בעובי של נייר. לכן רצוי להמנע משיוף. 3. שיוף הוא חלק מהליך צביעה או לאחר צביעה לתיקון נזילות. 4. הסרת השריטות של הנייר עם מכונה זה לא תמיד פשוט, אז אני לא רוצה לחשוב איך תתמודד עם זה ידנית. לגבי פוליש, להסרת שריטות צריך "קומפאונד" שזה פוליש אגרסיבי. איך אתה יודע שהשריטות ירדו? אתה עובד על קטע קטן - 20 על 20 ס"מ נותן לחץ טוב על הפד שאתה עובד איתו, ואחרי שפשוף נכון של בערך 20~30 שניות מנגב ובודק את התוצאה.
-
הפנסים כבר עברו ליטוש מאסיבי לפני כשנתיים אז הפעם רק קצת פוליש עם מכונה רוטורית החזיר אותם לחיים. עקרונית, פנסים דהויים צריכים שיוף עם נייר 1200, ואז נייר 1500 (שיוף רטוב כמובן). פוליש גס (עם פרווה להסרה מהירה של סימני השיוף). פוליש עדין עם ספוג לפוליש/פיניש לברק סופי. לטיפול בפנסים מומלץ לעבוד עם פדים קטנים 3 או 4 אינץ וכמובן להדביק מאסקינג טייפ מסביב כלי לא לגרום נזק. לא מומלץ לעבוד עם פדים גדולים כי אז קל מאוד לעשות נזק. אני מאוד מרוצה מהמכונה שלי, זאת הגרסה עם המנוע החזר (850W). לא יצא לי אף פעם לעבוד עם המגוויארס כך שלא אוכל לומר אם יש הבדל בין המכונות.
-
*למען הסר ספק, זה לא פרסום, אני חובב דיטיילינג ולא עוסק בזה לפרנסתי, יצא לי לקבל תוצאה ממש טובה על הרכב שלי רציתי לחלוק עם שאר חברי הפורום. כבר תקופה ארוכה שרציתי לעשות ציפוי איכותי לאימפרזה וחיכיתי הרבה זמן בסבלנות עד שהגיע ליידי ציפוי מאוד מיוחד שהיצרן מאוד מקפיד שימכר רק לדיטיילרים מקצועיים מכיוון שהשימוש בו כולל ההכנה דורשים הכנה נכונה. (הציפוי יורד רק אם מורידים אותו בפוליש!) ה - Opti Coat 2.0 של Optimum הוא ציפוי קבוע לרכב מהדור החדש של ציפויים שנהפכו לפופולאריים ומספקים הגנה שאין לה תחליף. הציפוי הזה הוא ציפוי קבוע לרכב, ממש כמו עוד שכבת לכה על הרכב. במקרה הספיצפי שלי, הצבע של הסובארו רך מאוד וסווירלים נוצרים עלי ו דיי מהר גם בשטיפות עדינות. הציפוי, שמהווה עכשיו שכבת לכה נוספת אמור להיות קשה יותר מהלכה המקורית ובכל מקרה סווירלים חדשים וייצרו עליו ולא על הלכה, כך שבפעם הבאה שאעשה פוליש לרכב זה יהיה לציפוי וייתן אורך חיים אורך יותר ללכה. מידע נוסף על ה - Opti Coat: http://www.autogeek.net/optimum-opti-coat.html הטיפול שעשיתי כלל: - שטיפה - ניקוי עם IronX - פלסטלינה - פוליש - Menzerna 2500/4000 - ניגוב עם אלכוהול מדולל 50% (שלב חשוב בסוף על דיטיילינג לפני יישום ווקס/סילנט/ציפוי) - Opticoat 2.0 קצת תמונות מהתהליך: שלב ניקוי עם IRONX כלי העבודה: גם הפנסים קיבלו יחס לפני: אחרי: והתוצאה הסופית ***טיפ חשוב לבעלי סובארו - הצבע שלכם רך ועדין, לא צריך להפרע עם קומפאונדים חזקים. פוליש בינוני או עדין מספיק ברוב המקרים. *אגב, כל הטיפול לקח בסביבות 5~6 שעות.
-
צבע הרכב והווקס שמתאים לו
itay_mar פרסם הודעה בנושא של meteor בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
איכות ההגנה, משך ההגנה. סילנט- יותר הגנה ווקס - יותר ברק -
אמנון, עובי הצבע ברכבים נע בממוצע סביב ה- 120 מיקרון. פוליש גס יוריד אולי 10~20 מיקרון. בכל הצבעים של רכבים מאמצע שנות ה- 90 יש שכבת לכה - Clear Coat פוליש (ע"י גורם מקצועי) מסיר ממנה רק כמה מיקרונים. ולפותח השירשור, לשאלתך, תוכל לבצע פוליש לבד, כמו שנאמר, זה יעלה לך בהשקעה התחלתית לא מבוטלת. כמו כן תצטרך ללמוד בעצמך אין לעשות פוליש על הרכב שלך. הליך הלימוד יכול לעבור בהצלחה ויכול שלא, כלומר תגרום לנזק. אם יש לך זמן (הרבה שעות), מקום מוצל (מאוד חשוב), עודף כסף ידיים טובות וסבלנות, אז זה תחביב מאוד מאוד מהנה. אם אתה רק רוצה רכב באמת באמת מבריק, פנה למקצוענים! אגב בנושא המחיר, דיטיילירים מקצועיים בארה"ב גובים 500$ כמחיר התחלתי להליך פשוט! בארץ , רק עלות החומרים יקרה ביותר כך שהמחיר שהוצע לך תמורת התוצאה שתקבל כדאי ביותר. ושוב, פנה למקצוענים ולא לחובבנים זולים.
-
צבע הרכב והווקס שמתאים לו
itay_mar פרסם הודעה בנושא של meteor בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
כמו שדניאל אמר, אין ווקס לצבע מטאלי, זאת מכיוון שכל הצבעים היום (החל משנות ה90) מצופים עם לכה שקופה. ווקס (טוב) עשוי מחומרים טבעיים ומכיל בתוכו קארנובה אוטם צבע/סילנט עשוי מתרכובת כימית היום יש סינלטים שמספקים ברק והגנה מעולים והווקסים לאט לאט נעלמים או מיועדים יותר למי שרוצה ברק עמוק מאוד ומוכן כל חודש חודשיים למרוח שכבה חדשה. כמו כן, שלב חשוב לפני ווקס זה פלסטלינה, כדי שהווקס/אוטם יתאחד בצורה טובה לצבע לפלסטלינה יש תפקיד חשוב בניקוי הצבע והכנתו למריחת ווקס/אוטם. ווקס טפלון זה סוג של בולשיט ושימוש מוגזם במושגים ע"י חברות בינוניות ובמטה. יש בארץ סילנטים מעולים של מנזרנה, Optimum ו - Chemical Guys. -
טרטל זאת החברה האחרונה שאתה רוצה לעבוד עם המוצרים שלה כדי להגיע לתוצאות איכותיות. החברות המובילות בשוק: - Meguiars - Menzerna - Chemical Guys - Optimum ועוד ועוד.. תתחיל באתר של אוטו סטור, יש להם את רוב הדברים שאתה צריך. סדר פעולה: 1. שטיפה 2. פלסלטלינה 3. פוליש (סוג הפוליש תלוי מאוד בדגם הרכב ומצבו) 4. ווקס יהיה לך קשה להגיע לתוצאות איכותיות בפוליש ידני, אבל אם אתה מוכן להשקיע הרבה זמן וכוח תגיע בטח למצב יותר טוב ממה שהרכב שלך נמצא כעת.
-
גם עם שטיפות ידניות בטח כבר נוצרו לך סווירלים נאים. אתה לא מבחין בהם כ"כ בגלל הצבע הבהיר יחסית של הרכב. פוליש ללא מכונה מתאימה (כלומר ידני) פחות מומלץ. ואכן כמו שאמרו פה לפני, - שטיפה טובה - פלסטלינה איכותית - ווקס טוב יוציאו ברק יפה מהרכב שלך. אני ממליץ מאוד על מוצרים של Optimum ו - Chemical Guys יש לשתי החברות ווקסים מעולים והם זמינים בארץ
-
חומרי ניקוי לרכב מבחוץ/מבפנים
itay_mar פרסם הודעה בנושא של meteor בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אוטו סטור מוכרים עכשיו מוצרים של Optimum אישית אני משתמש ב- Optimum No Rinse כבר כשנה וחצי ומאוד מאוד מרוצה. -
נקודות חלודה בגג
itay_mar פרסם הודעה בנושא של Rinor81 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני עניתי על שאלה קודמת שלך, כדי להבהיר את סדר הפעולות. (בהרבה פורומים עולה השאלה של מה קודם, ווקס או סילנט). במקרה שלך - מה שהזמנת הוא בעצם סילנט (ווקס סינטטי). כך שאין בעיה, פשוט שים 2 שכבות. אגב, אישית אני מאוד אוהב את הסילנט של Optimum - שנקרא - Opti-seal http://www.autogeek.net/optimum-opti-seal.html זה זן אחר של סילנטים והעמידות/ברק ממש טובות. -
נקודות חלודה בגג
itay_mar פרסם הודעה בנושא של Rinor81 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אוטם (SEALENT) זה בעצם ווקס סינטטי. אין צורך בכפילות אלה אם יש לך איזה ווקס יוקרתי מקרנובה ואתה רוצה להוציא ברק מטורף. ** כן מומלץ לעשות 2 שכבות של ווקס (חצי שעה אחרי שנגבת את הווקס תעשה עוד שכבה להגנה מקסימאלית) -
נקודות חלודה בגג
itay_mar פרסם הודעה בנושא של Rinor81 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מציע לך לראות את הסרט הזה כמה פעמים לפני שאתה מתחיל לעשות פלסטלינה:
