itay_mar
-
הודעות
265 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי itay_mar
-
פוליש ווקס עצות
itay_mar פרסם הודעה בנושא של dprt בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
יניב, אל תזלזל בהבנה שלי, התגובה שלך ממש לא במקום. -
פוליש ווקס עצות
itay_mar פרסם הודעה בנושא של dprt בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
- פיליפ - תתחדש הרכב נראה ממש טוב! - יניב ה - התשובה שלך נובעת מחוסר הבנה בתחוםף וחבל להטעות את כל חברי הפורום. דיטיילינג יכול להיות מבוצע על רכב חדש שאפילו לא יצא עדיין ללקוח, תתפלא לשמוע שיבואני רכב עושים לפעמים פוליש לרכבים לפני מסירה. הליך דיטיילינג שמבוצע ע"י דיטיילר מיקצועי, שמבין מהם סוגי צבע, אילו חומרים וכלים זמינים ויודע לנתח כל שניה ומ"ס במהלך העבודה, זה הליך שממש לא פוגע ברכב. לעומת זאת, חאפר עם פד פרווה מטונף (או ספוג טחון) שגומר רכב בחצי שעה.... זה נזק. -
1+ הם כרגע היבואנים היחידים למוצר הזה. מוצר מדהים!!! משמש גם לשטיפה וגם הנוזל לפלסטלינה. יתרונות: - מינימים שימוש במים - ברק מדהים - חומר פולימרי המספק שכבת הגנה מוספת על הרכב (במיוחד בשימוש קבוע) - ***ביקורות מעולות מכל העולם, אחד המוצרים הנמכרים ביותר בארה"ב כמוצרי ניקוי לרכב*** אני קניתי בקבוק ספריי 1.5 ליטר באייס (זה עם הידית שמפמפמים ונוצר לחץ) - 3 פקקים - ריסוס - ניגוב עם כפפת מיקרופייבר רטובה - או יותר נכון הסרת הלכלוך - ייבוש עם מטלית מקרופייבר שמיועדת לייבוש (ג'ילדה שורטת - תעברו למיקרופייבר) -http://www.ebay.com/itm/1pc-Microfiber-waffle-big-dry-towel-cloth-cleaning?item=390151468191&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D5%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D8950724732607637415
-
פוליש ווקס עצות
itay_mar פרסם הודעה בנושא של dprt בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
DPRT , יש לך 2 אופציות: 1. לפנות לדיטיילר מקצועי (יבגני - נס דיטיילנג או לרומן). דיטיילר מקצועי ייתן לך תוצאה מרהיבה. 2. לרכוש מכונה, פדים, פולישים ולהתנסות על הרכב שלך. באופן כללי, כל המוצרים שזמינים היום ברוב החנויות הם לא מה שאתה מחפש. כמו כן, המושג פוליש ווקס, קצת מיושן. זה נקרא דיטיילינג. אוטוסטור, התחילו למכור מוצרים של Menzerna, שהיא מהמובילות בעולם. כמו כן יש את RCP שמייבאים את Chemical Guys ואת 3D . אפשרות נוספת, להזמין מוצרים מחו"ל. אגב, הצבע של הרכב שלך נחשב לצבע "רך" ואני ממליץ לך לעבוד עם פוליש יחסית עדין ולא עם פוליש גס/ קומפאונד. בכל מקרה, אל תתפתה להצעות מפתות וזולות שישאירו את הרכב שלך מלא "הולוגרמות" של מכונה. כמו כן, מציע לך לקרוא קצת בפורומים לפני שאתה מחליט מה לעשות/לקנות. ועוד נקודה קטנה.. שכח מטרטל , זה בזבוז אנרגיות. -
כן, זה מוצר שמבוסס על העיקרון של פחות שווה יותר. 4~3 שפריצים - מכסה מנוע 2~3 לגג הרכב 1~2 שפריצים לדלת אתה תבין מהר מאוד את עיקרון השימוש. אם אתה עובר עם הפד ואחרי כמה שניות זה לא מתאדה ואתה רואה שיש עדיין הצטברות, סימן שאתה משתמש ביותר מדיי חומר.
-
יקח לך שנים לגמור בקבוק של אופטי סיל... מניסיון
-
חומר מ ע ו ל ה!!! עם המון ביקורות מצויינות בפורומים בחו"ל. מניסיון אישי, קל לעבודה, ברק מצויין עמידות - עדיין בבדיקה לבינתיים כמעט חודשיים. לגבי מחיר - שים לב, זה בקבוק של ליטר! זה בערך כמות לכל החיים. אגב, טיפ למריחה - צריך ממש מעט חומר = שכבה דקה.
-
פלסטלינה - מגוויארס/Pinnacle חומר לשטיפה וגם שימוש עם פלסטלינה - Optimum No Rinse - מוצר פשוט מעולה. ווקס - Menzerna Power Lock , Chemical Guys 5050, Optimum Opti-seal פולישים/קומפאונדים - Meguiars 105/205 - השילוב מושלם. Wolfgang Total Swirl Removal , Menzerna SI1500 לריפוי עור - יש מוצר מעולה של Sonax (לא זוכר את שמו.. אבל נראה לי ש להם רק אחד), כל מוצר של מגוויארס לעור בטוח יעשה את העבודה. בגדול - מגוויארס, כל המוצרים שלה מוצלחים!
-
http://www.autogeek.net/ תהנה
-
שאלה שאני מתלבט עליה כבר יומיים. גרניק (שטיפה בלחץ). נראת לי חזקה מדיי ותגרום לחול לשרוט בכל זאת את הרכב. אני הולך על שטיפה בטוחה: 1. בקבוק ספריי מלא ב Optimum No Rinse - שלושה פקקים לבקבוק של ליטר. 2. ריסוס מהיר של כל הרכב עם הONR - משחרר את החול ומסכך אותו כדי שירד במינימום נזק. 3. 2~3 דליי מים לעזור לחול לרדת. 4. שטיפה ב- 2 דליים (החלפת דלי מים באמצע) עם Meguiars Gold Wash. 5. ניגוב עם עוד קצת ספריי של ONR בשביל הברק. למי שלא מכיר - זה ONR וזה מוצר גדול! http://www.autogeek.net/optimum-no-rinse.html
-
תקלה מוזרה בסקודה יטי (ירידה בסחיבה ונורת אזהרה נדלקות)
itay_mar פרסם הודעה בנושא של Yeti 2011 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קרה גם לחבר שבכלל נוהג בג'טה, בדיוק אותה תופעה... אם אני לא טועה עדכון תוכנה פתר את זה. תתקשר לשירות של צ'מפיון ותעמוד על כך שיצרו קשר עם היצרן לגבי התקלה. רק ככה דברים נפתרים שמה. -
לפני קניה של מוצרי דיטיילינג
itay_mar פרסם הודעה בנושא של sahargt בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
היי, זאת חנות נהדרת ומאוד אמינה. גם אני קניתי מהם את ה - DAS6PRO שלי לך על על המוצרים של wolfgang. קח בחשבון דמי שיחרור נוספים שפדקס יגבו ממך מקומית. מבחינת המוצרים: 1. TSR 3.0 - מוצר מעולה עם תגובות מעולות להסרת Swirls ושריטות 2. ה- Sealent של ולפגנג מעולה ומקביל ל - power lock של מנזרנה. קח בחשבון שלשימוש עם ה- DAS6PRO וה- TSR 3.0 אתה צריך פדים כתומים או צהובים של LAKE COUNTRY. ממליץ על 2 מכל סוג. ולשימוש עם ה Finishing Glaze פד אפור של Lake Country . בהצלחה -
אוקטביה 1.2 נכנסה לטיפול וכוויה ראשונה ממוסך מורשה צ'מפיון
itay_mar פרסם הודעה בנושא של nburrack בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שמישהו יסביר לי למה דחפו לו תוסף בטיפול הראשון? מי צריך בכלל לשים תוסף לרכב עם 15K ??? -
שמפו יוקרתי לרכב יוקרתי, אני אישית משתמש בזה וזה מעולה! http://www.ebay.com/itm/MEGUIARS-GOLD-CLASS-CAR-WASH-SHAMPOO-AND-CONDITIONER-/360453004310?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item53ecac5c16 אגב, המחיר שווה כל שקל! עוד טיפ קצר, עבוד בשיטת 2 דליים, אחד עם הסבון והשני עם מים נקיים (מומלץ להחליף את המים באמצע השטיפה)
-
העלמת שריטות
itay_mar פרסם הודעה בנושא של aviram16 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
פוליש ע"י איש מקצוע , חפש את יבגני - נס דיטיילינג או רומן -
הרכב של אבישי טופל ע"י יבגני - נס דיטיילינג - הסרת סווירלים עם פוליש של מנזרנה (שנחשב לאחד הטובים אם לא הטוב ביותר) - גלייז של Chemical Guys - הגלייז הוא שכבה שבא לאחר פוליש ולפני הווקס/סילנט. נותנת עומק וברק אך לא מספקת הגנה - הגנה - JETSEAL של Chemical Guys שנחשב לסילנט מעולה ומספק הגנה לזמן ארוך (הרבה מעבר לכל הווקסים שמוצעים ע"י מכוני שטיפה למינהם). כדי להעניק עוד ברק, אבישי שם עוד שכבת ווקס יוקרתי: - ווקס 5050 של Chemical Guys - ווקס יוקרתי שנתן ברק, עומק ומראה רטוב (מדהים על רכבים שחורים). מצורפת תמונה של הרכב של אבישי אחרי ה- 5050 (כמובן שללא פוליש יסודי לפני התוצאה לא תהייה כזאת מרהיבה)
