Jump to content

itay_mar

  • הודעות

    265
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי itay_mar

  1. מייד ווקס! אחד מהשניים הבאים ייתן לך הגנה אמיתית בניגוד למוצרים הפשוטים שנמכרים בארץ: http://www.ebay.com/itm/Meguiars-G18211-Ultimate-Paste-Wax-11-oz-/140516621861?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item20b7717e25&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Meguiars-ULTIMATE-QUIK-WAX-450-mL-/300591361131?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item45fca42c6b&vxp=mtr
  2. חברים, שטיפת רכב: עם 2 דליים, אחד עם סבון שמיועד לרכב, השני עם מים. טובלים את הכפפה בסבון עוברים על חלק (כנף למשל) שוטפים במים הנקיים, טובלים שוב בסבון, וככה את כל הרכב. למה זה חשוב: בצורה זאת כל הלכלוך נשאר בדלי עם המים ולא חוזר לרכב. הליך זה מצמצם משמעותית Swirls. פוליש וצבע מטאלי: יש כ"כ הרבה מיתוסים, האמת היא, שבמכוניות מהעשור האחרון יש לכה שמהווה שכבת הגנה (במכוניות משנות ה- 80 וישנות יותר לא היה). פוליש - פולישים של Meguiars , Chemical Guy's, Poorboy's' Optimum, Menzerna שלצערינו לא נמצאים בארץ בטוחים לשימוש על כל הצבעים!!!! צאו כבר מהסרטים על צבע מטאלי! פלסטלינה על צבע מטאלי: רכבים משנת 2000 ומעלה אין שום בעיה! מי שאמר לך את השטויות האלה כנראה תקוע עוד בשנות ה- 80. פלסטלינה - רק עם Clay Lube או Detailer spray לא מים ולא סבון. המלצה אישית - Optimum No Rinse ווקס - רוב הווקסים שנמכרים בעיקר הטרטלים, הם Cleaner wax שמכילים קצת פוליש (עדין). ווקסים אמיתיים נותנים ברק ועומק שאף אחד מהמוצרים שנמכרים בארץ יכול להגיע. ווקס מורחים עם ספוגית צהובה - http://www.ebay.com/itm/10-x-Yellow-Car-Wax-Polish-Wash-Sponge-Applicator-/260897216412?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item3cbeaf979c מנגבים עם מטלית מיקרופייבר - מטלית רצפה של יעקובי (יעקובי רכות ועבות). למי שרוצה להשקיע - http://www.ebay.com/itm/3pcs-of-Microfiber-Super-Plush-Buffing-Cloth-Towel-/320472159713?pt=LH_DefaultDomain_100&hash=item4a9da115e1&vxp=mtr למי שיש עוד שאלות, מוזמן לפנות לפרטי.
  3. DOG , אני חובב מושבע של דיטיילינג (טיפוח רכב/פוליש/ווקס) כך שקבל את תגובתי כתגובה של בעל ידע בתחום. יכול להיות שיש מוצר שכזה, אבל הוא מיושן, ארכאי ולא מוזכר באף פורום רציני לתחום הדיטיילינג, על אחת כמה וכמה לא נמכר בחנויות המובילות בעולם המשרתות חובבים ומקצוענים. היום יש לא מעט מוצרים חדישים המיועדים להגנה על הרכב (תוכל לקרוא המון על כל אחד מהם באתרים רבים בעולם): - Optimum Opti-Seal - CQuartz Nano - Optimum Opti-Coat 2.0 - Chemical Guys - Jet Seal חלקם מיועדים לטווח קצר וחלקם לטווח ארוף יותר. בארץ, רק מתי מעט מציעים שרותים אמיתיים ואיכותיים לדיטיילינג לרכב. המוצרים הנ"ל אינם מיובאים לארץ ביבוא סדיר ורק המקצוענים האמיתיים מחזיקים בהם או במוצרים נוספים שהם מהדור החדש של מוצרי הגנה לרכב. חפש את נס דיטיילינג - יבגני או את רומן, שני הדיטיילרים האלה הם הדבר האמיתי (היחידים שיצא לי לפגוש, מתנצל מראש לכל המקצוענים האחרים ששמם לא הוזכר מחוסר היכרות). ווקס טוב, אגב, יתן לך תוצאה יפה (אם תקפיד כל חודשיים שלושה), תוכל גם לחסוך לא מעט כסף, אבל גם כאן, אין מוצרים איכותיים אמיתיים ביבוא סדיר. בכל מקרה, תתחדש על הרכב.
  4. המקום הכי מומלץ זה על רחוב הרצל עובר את הקניון (לכיוון מזרח- יציאה מנתניה) לפני הרמזור יש מגרש לרכבים/שטיפת רכב. תבקש שיעבדו עם כפפה (וישטפו אותה לפני...) עוד מקום סביר זה בקצה רחוב הכדר (אזור תעשיה הישן) ועוד אחד חביב ברחוב שכטרמן (אזור התעשיה הישן) חומרים איכותיים... תעבור לארה"ב.. אולי תמצא שם. בארץ הרוב משתמשים בחומרים בסיסיים. אגב, לא רחוק מהרצליה, אבל שווה את ה5 דקות נסיעה, סונול אביב. לא ידני, אבל המכונה הכי פחות שורטת במדינה והרכב יוצא שם תמיד מבריק! והם גם יודעים לעשות נקיון פנים כמו שהרבה רק יכולים לחלום עליו.
  5. VinyX - הדבר היחיד שניתן לעשות במיידי זה פילטר אינבוקס של K&N. אמור לתת קצת יותר אוויר למנוע, לא שיפור אדיר אבל נראה לי שבמנועים האלה כל תוספת קלה תורגש היטב. אגב, במקום שיפורים שיכולים לעלות לא מעט כסף, אפשר פשוט ללכת על הדגמים החדשים יותר מ2005 שכבר נותנים 150-160 כ"ס
  6. ממש לא! ככה הוא שורט את הרכב. חייב חומר Waterless wash או Quick detailer
  7. אכן צוות מנצח עם שירות מדהים ותוצאות מעולות! החלפת 4 בולמי זעזועים + כיוונים והאמפרזה GX 2.0 מרגישה הרבה יותר יציבה על הכביש! הגעתי מנתניה והיה שווה את זה. תודה לצוות המעבדה ועידן על השירות המעולה!
  8. חברים, עושים פלסטלינה רק עם דיטיילר ספריי! מים או מים עם סבון לא מסככים את הפלסטלינה ולא מוצאים את הלכלוך מהצבע. המלצה שלי: 1. Optimum No Rinse - גם חומר שטיפה מעולה וגם דיטיילר ספריי. http://www.motorgeek.co.uk/optimum-rinse-formula-gallon-sizes-p-242.html (החנות עושה משלוחים לישראל במחירים סבירים - תרשמו לכם גם למוצרים אחרים) 2. זה כמו שמגיע בערכה, אבל בגודל של ליטר. http://www.jbtoolsales.com/Meguiars-Quik-Detailer-32-oz 3. יש בארץ יבואן של חברת Chemical Guy's ויש להם גם דיטיילר ספריי, החברה נקראת R.C.P.
  9. Scratch X מיותר Swirlx מעולה אבל הייתי ממליץ לך להזמין Ultimate Compound במקום Scratch X..
  10. מצטרף לשאלה, IMPREZA GX 2.0 . איך אפשר לעניק כמה סוסים וקצת מומנט נוסף?
  11. אייל צבי, צבעים של רכבים החל משנות ה- 90 הם צבעי Clear coat ולא Single stage. על הצבע יש שכבת הגנה שקופה! לכן פוליש לא מוריד שכבה, הוא מלטש את שכבת ההגנה. נכון, הוא מוריד מיקרון או 2 (תלוי איך משתמשים). לכן גם אין ממש הבדל בין מטאלי לצבע אחר. כי הפוליש לא נוגע בצבע עצמו אלה בשכבת ההגנה. בעבר פוליש היה ממש לצבע עצמו. (קרא קצת ברשת בנושא - Single stage polishing) הידע שלך מבוסס על זמני עבר. פולישים חדשים בנויים בטכנולוגיית Demising Abrasives , הפוליש מתפרק תוכך כדי שימוש ולבסוף אין לו שום כוח חיתוך. זה מאפשר להגיע לרמת גימור גבוהה. כמו כן, בפולישים הישנים החלקיקים האברסביים גדולים יותר ומשאירים Swirls על צבעים חדשים שהם Clear Coats!!! במדינתנו הקטנה יש סוג של עיוות מציאות ומוכרים רק מוצרים שלא ראויים לשימוש עם רכבים וצבעים מהדור החדש. אגב, בנוסף על Chemical Guy's יש גם את SONAX שנמכרת בחלק מסניפי ACE. (בשפיים יש בוודאות). לגבי מה שאמרת על הווקס. גם כאן יש עיוות מציאות - רוב הווקסים שמגיעים לארץ הם בעצם Cleaner wax , שזה ווקס עם פוליש ולא ווקס טהור. בקיצור, למי שפתח את הפוסט הזה, שימוש במוצרים שיש לך זה בזבוז זמן, קנה מוצרים איכותיים או שתגש למקצוענים אמיתיים כדוגמאת קלין קאר, נס דיטיילינג, רומן.
  12. בקצרה, זרקת כסף לפח! ויותר לעומק, פולישים חדשים בנויים בטכנולוגיה אחרת לגמרי דבר שמצד אחד מגן על הצבע במהלך התהליך ומצד שני מסיר ביעילות רבה יותר את הפגמים ומספק פוליש מרהיב. כמו כן , לפני פוליש חייבים לעשות פלסטלינה. בקיצור, יש לך 2 אופציות: 1. הזמנה מחו"ל - איביי/חנות ספציפית - ההמלצה שלי Meguiar's Ultimate compound .הינה לינק להצעה הזולה באיביי - http://www.ebay.com/itm/Meguiars-Ultimate-Compound-NEW-2009-G17216-/400056297998?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item5d2536aa0e 2. מצאתי לא מזמן יבואן בארץ של חברה ממש טובה - Chemical Guy's - חפש בגוגל "יבואן Chemical Guy's" ותוכל למצוא פרטים. בהצלחה
  13. עדיין לא ברור אם חייבים להחליף או לא. בטסט, אם אין נזילה עלהבולם הרכב עובר טסט. כמו כן, כרגע חוץ מקשיחות יתרה, האם יש סיבה בטיחותית אמיתית להחליף? אשמח לתשובה של יודעי דבר.
  14. תודה על התשובה. כשהייתי במוסך המורשה, בדיוק היה שם נציג של יפנאוטו והוא בדק במחשב לפי רשימת החלפים, ככה שנראה לי שהוא יודע על מה מדובר ולא יספק בולמים אחרים. השאלה היא אם מישהו יודע מה רמות המחירים של קוני ובילשטיין לדגמים הבסיסיים שלהם? אולי שווה כבר ללכת עליהם? אגב, בפורומים מחו"ל הומלץ חד משמעית על KYB לעומת מונרו.
  15. אכן יש משהו מאוד סידרתי בתקלות בולמי הזעזועים של סובארו... אגב, מישהו יודע כמה יעלה לשים סט של קוני?
  16. כבר תקופה שאני מרגיש התנהגות מוזרה מהאימפרזה. בדיקה במוסך מורשה סובארו ובמכון פרונטים העלתה שכל ה 4 בולמים תפוסים. 1. רביעיית בולמים מקוריים כולל עבודה מע"מ וכו' - 4500ש"ח 2. תחליפיים KAYABA - יוצא 3000ש"ח כולל מע"מ ועבודה *בשניהם כולל כיוון פרונט ואחורי. לטענת המכונאים יש סיכוי שהבולמים ישתחררו קצת (הרכב היה בשימוש מועט בחצי שנה האחרונה - בערך פעם בשבוע נסיעה קצרה). כמו כן, המכונאים טוענים שאין מה לרוץ להחליף את הבולמים, "כי הם רק תפוסים ולא נוזלים". השאלה היא: 1. האם יש כאן עניין בטיחותי? האם העובדה שהם תפוסים משפיעה על בטיחות? הרי לא בודקים אם הבולמים תפוסים או לא בטסט. 2. אם צריך להחליף, האם יש הצדקה להשקיע במקוריים? או שהKAYABA מספיק טובים?
  17. מכונת פוליש מוציאה אותך מהבלגאן ב 2 דקות... לא נראה לי שתצא מזה בצורה ידנית
  18. אני שוטף כבר למעלה מחצי שנה עם חומר שנקרא Optimum No Rinse, חפש סרטונים (ויש הרבה) ביוטיוב. אין אותו בארץ וניתן להזמין רק מאיביי. לא זול , אבל עם תוצאות מדהימות. אגב, שטיפה נכונה תעשה עם 2 דליים, אחד עם סבון/תמיסה והשני עם מיים נקיים לניקוי הכפפה לאחר כל ניגוב. 1. טבול את הכפפה בדלי עם הנוזל ניקוי 2. נקה את האיזור - לא צריך לשפשף , זה יוצר שריטות. מעבר עדין כדי להמיס ולהסיר את הלכלוך 3. טבול את הכפפה בדלי עם המים הנקיים 4. חזור ל- 1 על החלק הבא ונשמע כמו שאתה חייב פלסטלינה + וקס לרכב. בהצלחה.
  19. פוליש יכול לעזור, בשילוב גם עם הליך שנקרא wet sanding (הפחחים קוראים לזה שלייף סבון). כמובן שזה צריך לעשות בידיים מקצועיות. פנה לדיטיילר מיקצועי ולא למקומות השטיפה הרגילים שלא יודעים איך להתמודד עם דברים כאלה בצורה נכונה. (קלין קאר, נס דיטיילינג).
  20. הלכה שכבת ההגנה השקופה שעל הצבע. יכול להיות מהרבה גורמים. בכל מקרה תנסה להפעיל אחראיות
  21. מציע לך לעבוד בשיטת 2 דליים. דלי אחד עם הסבון דלי אחד עם מים ראה וידאו בנושא: http://www.youtube.com/watch?v=lo8vs7dEIwk דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  22. שלום לכם אנשי קלין קאר היקרים. האם אתם מציעים גם ציפויים של Optimum או C.Quartz ?
  23. חברים, CAR PLAN , FORMULA וכל שאר הדברים שנמצאים סתם ככה בהישג היד לא נחשבים כמוצרי איכות ומהווים מוצרי בסיס פשוטים. Turtle נמכר ב6$ בארה"ב http://www.turtlewax.com/detail-Super%20Hard%20Shell%20Liquid%20Wax-42-44.aspx ה - Ultimate wax של מגוויארס נמכר ב- 24$ לפחות באירופה אותו מחיר רק ביורו. ההבדלים בין המוצרים הם פשוט אדירים. - יישום המוצר על הרכב - ניגוב - ברק - עמידות Meguiars, Sonax, Chemical Guy's, Collinate, Zymol, Optimum, ועוד ועד אלה מוצרים אמיתיים. למי שרוצה תוצאות שישקיע קצת יותר. (קצת הרבה יותר לפעמים..) כמו כן, לא שמים וקס על רכב לפני שעבר ניקוי יסודי עם פלסטלינה. ההבדל בתוצאה מדהים.
  24. תתחדש על הסובארו, שים לב שברכב מהשנים האלה, יכול להיות שהצבע בו שונה מהצבעים החדשים ותצטרך להתיחס אליו בצורה אחרת. על צבעים חדשים יש שכבת Clear Coat על הצבע. שכבת הגנה זאת שומרת על הצבע והיא זאת שעושים עליה את הפוליש. ברכבים ישנים יש צבע שנראה Single Stage הוא קל יותר בעבודה עם פוליש ולכן תצטרך לעבוד בזהירות כי אין שכבת הגנה והפוליש נעשה ישר על הצבע. הרכב שלך נוצר בתקופה בה רוב היצרנים החלו את המעבר לצבעים החדשים. איך בודקים: עם מטלית MF , מורחים קצת פוליש על קטע קטן, אחרי המעבר על הקטע, בחן את המטלית. אם ירד עליה צבע , יש לך צבע חד שלבי - Single Stage. (מטלית לבנה ופוליש לבן יכולים לעזור, ככה תראה אם יורד עליהם צבע).
  25. IPA/אלכוהול 99% /דיטיילר ספריי ינקו את זה. לא עוד פוליש ולא עוד וקס. אחרי שהכל נקי ויבש, שכבת וקס דקיקה. טרטל וקס וכל שאר המוצרים הקיימים על המדפים בימים אלה (למעט SONAX) לא נחשבים בכלל בקטגוריית מוצרי דיטיילינג. מגוויארס, Chemical Guys הם חברות שמתמחות עשרות שנים במוצרים עם תעודות שנמצאים בשימוש מקצועי ברחבי העולם. ראו את הפוסטים שלי לגבי מוצרים של Chemical Guy's, Meguiars , אין לטרטל או לאחרים המשווקים כיום בארץ סיכוי להגיע לתוצאות שמוצגות שם.
×
×
  • תוכן חדש...