itay_mar
-
הודעות
265 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי itay_mar
-
אני ממש לא מסכים עם כל מה שנאמר פה. האם הייתם משפריצים מים או Quick detailer על רכב מלא אבק ומנגבים? אם תשפריצו רק מים ותנגבו תשרטו את הרכב, לעומת זאת, QD ישחרר את הלכלוך ותוכלו לנגב בבטחון (כמעט מלא). למוצרי QD או LUBE למיניהם יש פולימרים שתפקידם "לעטוף" את הלכלוך ולהקטין את הנזק שהוא עושה ע"י סיכוך. מים רק משחררים לכלוך, לא מסככים אותו ואותו לכלוך זה מה ששורט לכם את הרכב. ואיך כל זה קשור לפלסטלינה אתם שואלים, כשאתם עוברים עם הפלסטלינה, היא משחררת לכלוך מהצבע, ללא סיכוך הלכלוך שפבלסטלינה שמשתפשפת על הצבע יגרום לשריטות/Marring של הצבע. תפקידי ה QD/LUBE הם: 1. לאפשר לפלסטלינה לנוע על הצבע בקלות 2. לסכך את הפלסטלינה כדי שהלכלוך שנעוץ בה לא ישרוט את הצבע 3. למנוע מהלכלוך שהשתחרר מהצבע ולא נתקע בפלסטלינה לשרוט את הצבע(ויש הרבה לכלוך כזה, רואים אותו כשמנגבים אם מיקרופייבר נקי) סבון או שמפו נותנים רק החלקה ולא מונעים שריטות. ויותר מכך מספקים יתר סיכוך שמקטין את האפקטיביות של הפלסטלינה ובקיצור, אני אישית משתמש ב Optimum No Rinse כבר שנים הוא הכי זול ומספק בדיוק את מה שצריך. (ולא אני לא מייבא/מוכר וכו') יש לי גלון בבית שמשרת אותי נאמנה גם לשטיפות וגם כ- QD/LUBE
-
ווקס/סילנט מומלצים בהחלט. חודשיים אחרי צביעה אין בעיה לשים שכבה או שתיים. חשוב לעבור עם פלסטלינה ונוזל סיכוך איכותי לפלסטלינה לפני יישום ווקס/סילנט. בנימה אישית, כל מי שמזכיר פה את קארפלאן, פשוט לא ניסה בחייו מוצרים מתקדמים יותר. קארפלאן היה סוג של ברירת מחדל בארץ לתקופה דיי ארוכה והגיע הזמן לומר לו שלום. יש היום ווקסים וסילנטים הרבה יותק מוצלחים. מגוויארס קיימים בארץ, Chemical Guys שמתמחים ספציפים בווקסים וסינלטים, Optimum ידועים במוצרים איכותיים, Menzerna שהוא יצרן מהגדולים בעולם - ה- Power Lock שלהם הוא מוצר מצויין, גם סילנטים ווקסים יוקרתיים יותר כמו של Polish Angel נכנסו לארץ, אישית יצא לי להשתמש ב- Master sealent שלהם והוא מספק ברק בהתאם למחיר. בקיצור, לא חסרים מוצרים טובים, נכון, הם עולים יותר מברירת המחדל, אבל לפחות הם באמת מספקים תוצאות.
-
אוטם צבע על חלונות
itay_mar פרסם הודעה בנושא של harmonica בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אוטמי צבע לא מיועדים "לשבת על חלונות". יש מוצרים יעודיים. אם אני לא טועה אפילו Optimum הוציאו עכשיו גרסה מיוחדת של OPTI-COAT שמיועדת לחלונות. -
ככה נראת לכה מתקלפת?
itay_mar פרסם הודעה בנושא של darkmanxxx בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
זה לא נראה כמו התקלפות טבעית, יותר כמו חרא של ציפור (עגול) או כל דבר חומצתי עגול אחר. -
ככה נראת לכה מתקלפת?
itay_mar פרסם הודעה בנושא של darkmanxxx בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
נראה כמו משהו שאכל לך את הצבע/לכה. -
תתחדש! 1. הפורטר שלך עובדת על 110 או 220? 2. ממליץ לך לקנות Backing Plate סטנדרטי (עדיף בגודל 5 אינץ) ולעבוד עם פדים סטנדרטיים או עם פדי מיקרופייבר. 3. SI1500 אומנם נחמד, אבל מניסיון, לא הצליח להתמודד עם צבע קרמי של מרצדס שהיה מלא בשריטות. אני מקווה שהמצב שלך טוב יותר/שריטות לא עמוקות ואז תוכל להגיע לאחוז גבוהה של תיקון. 4. לרכב שלם, צריך לפחות 3~4 פדים לחיתוך + 2 לפיניש + 1 לווקס (או שאפשר גם ידני). הסיבה נעוצה בכך שלאחר זמן עבודה מסויים למרות שאתה מנקה את הפד הוא כבר סתום לגמרי וכדאי להמשיך עם פד נקי/חדש כדי לקבל אפקטיביות בחיתוך.
-
1000 הכי חזק, 4000 הכי עדין. ה4000 יתן לך ברק ה1000 יוריד שריטות/סווירלים ואפילו יכול לעשות שריטות בעצמו. השיטה הנכונה היא להתחיל מהפוליש הכי עדין, לראות את התוצאה ולהליט אם צריכים משהו גס יותר. בכל מקרה ה4000 מיועד לשימוש כפוליש סופי אחרי פולישים גסים יותר ולתת ברק הכי עמוק. יכולת ה"חיתוך" שלו הכי נמוכה.
-
זה נקרא הולוגרמות. נגרם בשימור בפולישר רוטורי. מה שאני קורה, סימן היכר או חתימה של רוב "מכוני הפוליש ווקס" במדינה ובעולם בכלל. ההמלצה שלי, פד לפיניש עם פוליש עדין. לדוגמא - Menzerna 4000, Meguiars m205 ולעבוד על מהירות הכי נמוכה בפולישר 600~800 סל"ד. לעבוד על קטע קטן כל פעם 50 על 50. לנקות את הפד כל פעם שעוברים לקטע חדש. אם לא עוזר.. רק מכונת Dual Action
-
חברים, יש להשיג בארץ מוצרים מעולים והרבה יותר טובים מטרטל, - מנזרנה Power Lock - Meguiars gold class, Ultimate Wax - Chemical Guys - 5050, Butter Wet Wax - Optimum לאחרונה גם ראיתי ניצנים של חברות יוקרתיות כמו Polish Angel מסתובבים פה בארץ. ולפותח השרשור, כל ווקס מתאים לצבע מטאלי. הרקע לשאלה שלך נובע מתקופה עתיקה שבה צבעים היו בשלב אחד ולא כמו היום עם לכה - Clear Coat. היום לכל המכוניות יש Clear Coat ולכן כל הווקסים מתאימים. מאוד נכון לעשות עכשיו שכבת ווקס ואני מוסיף וממליץ פלסטלינה ואז ווקס. תשקיע בווקס/סילנט איכותי, תקבל ברק והגנה ארוכה/עמידה יותר.
-
"הרכב לא חייב הכנה טובה" - זה לא משפט שתמצא אצל דיטיילר טוב. המזרק קטן ומספיק בקושי ל 2 רכבים. זה מוצר שמאוד מאוד קשה להשיג. המחיר שראית לא כולל משלוח, לא יודע מה איתך, אני משלם על משלוחים לא מעט כסף... OPTI-COAT נראה קל ליישום, רק נראה, דורש רמת מיומנות והבנה. OPTIMUM מנסים לחסום את מכירתו לציבור ומיעדים אותו רק לדיטיילרים מכיוון שזה לא כזה פשוט. כמו כן, מבחינת דיטיילר, ומבחינתך הלקוח, זה יישום אחד, במקום ווקס/סילנט כל 3~6 חודשים. המחיר בהתאם לשירות ולמוצר.
-
עוד דבר לגבי מכונות רוטוריות, מכונות אלה מייצרות הולוגרמות - סימנים הנראים בברור כשהרכב בשמש. והרבה פעמים, מייצרות בעצמן SWIRLS שצריך להוריד עם פוליש ופש עדינים יותר. מכונות DA = ללא הולוגרמות, ללא SWIRLS לסיכום, רוב הדיטיילירים וחובבי הדיטיילינג בעולם בחרו במכונות DA, הטובים שבהם, כבר הספידו את הרוטוריות. DA בטוחות יותר, ומספקות תוצאה סופית טובה יותר. עצתי לכם - רק DA. כמו שהבנתם, אני חושב שברוב המקרים אין מקום לרוטוריות, עם זאת: * כן, עדיין במקרים של צבע קשה ו"טחון" רוטורית עם פרווה מביאה אותכם לתוצאה מהירה יותר. ** יש היום זן חדש של רוטוריות קטנות קלות כמו אלה של Flex,Festool שקצת יותר נוחות לשימוש לעומת הזן של המפלצות הכבדות הישנות. ***עם זאת, יש מקרים, שניתן לקבל ברק (בשלב הפיניש) הרבה יותר גבוה עם רוטורית, אבל זה בידיים ממש מקצועיות ומבינות.
-
כל הכבוד אלון, כמה דגשים מניסיון, 1. Wet Sanding (שלייף סבון בעברית) - הליך זה מסוכן ויכול לגרום לנזק אם לא מעובצע ע"י גורם מוסמך. הסיבה נעוצה בעובי הלכה (Clear Coat) שרכב יוצא איתה מהמפעל (דקה מאוד!). ראו הוזהרתם! 2. Swirls/RDS - בניגוד לתמונות וסרטונים נחמדים שכולנו רואים, המצב בארץ שונה ממדינות אחרות. המכוניות בארץ, נגועות ב RDS! מניסיון אישי, הסרת הSWIRLS היא החלק הקל, בכל רכב שעבדתי עליו היו RDS כמעט באותה כמות של SWIRLS. עכשיו, כדי להסביר למה אני מתכוון: בסרטון רואים שמישהו עובר עם המכונה, מנגב ו... הכל נקי ומבריק, חלק וללא שריטות, בפועל, אחרי המעבר הראשון, הSWIRLS הלכו (כמו בסרטון) ונשארנו עם RDS בכמויות מסחריות, שדורשים עוד הרבה עבודה כדי להסיר. אגב, לחובב חסר ניסיון, זה יראה כמו SWIRLS שלא ירדו. הסכנה בRDS היא שהרצון לקבל שטח נקי לגמרי משריטות יכול להוביל את מבצע העבודה למצב שהוא מביא את הלכה לעובי דק עד מסוכן. עצתי האישית (וגם עצתם של דיטיילרים שמובילים את התחום בעולם) אם זה רכב שאתם נוהגים בו כל יום, שמרו על עובי הלכה שלכם. אם זה רכב למוזיאון/חדר תצוגה , אפשר להרחיק קצת יותר. 3. מכונת פוליש - רכשו רק DUAL ACTION (Meguiars G220, DAS6-PRO . הזהרו ממכונות רוטוריות! מכונות רוטוריות מיועדות לשימוש אצל צבעי רכב שזקוקים לעוצמה הרבה של המכונות האלה כדי להחזיר את הברק לצבע אחרי wet sanding. לדיטיילינג, מכונת DA עם פד מיקרופייבר וקומפאונד טוב (M105,FG500,FG400,D300,ULTIMATE COMPUNDׂ תתן את העוצמה המקסיאלית הבטוחה לשימוש. 4. Meguiar's Dual Action Correction System - מאוד מאוד ממליץ על פדי המיקרופייבר לביצוע שלב תיקון הצבע - Cutting 5. על מכונות Dual Action השתמשו בפדים בגודל 5.5 אינץ ולא 6.5 אינץ . פד קטן יותר נותן יותר כוח למכונה, פחות התנגדות למנוע=יותר כוח, פד קטן יותר גם נוח יותר לשימוש במקומות מעוגלים. 6. שטיפה נכונה תשמור לכם על הצבע - 2 דליים,שמפו איכותי, כפפה נקיה ואיכותית, מטלית ניגוב ממיקרופייבר! שטיפה אחת לא טובה תחזיר לכם הרבה SWIRLS לצבע! 7. פלסטלינה - רק עם clay lube איכותי, אחרת יש סיכוי טוב לשרוטת את הצבע. אני מאוד ממליץ על ONR - OPTIMUM NO RINSE . 8. OPTIMUM NO RINSE - אחד המוצרים שאני משתמש בהם הכי הרבה, נהדר לשטיפת הרכב, מעולה כסיכוך לפלסטלינה, ומפתיע כששמים אותו במקום נוזל לשפריצרים (3 פקקים בגלון מים).
-
למכירה פולישר - DAS6-PRO עם פדים ופולישים
itay_mar פרסם הודעה בנושא של itay_mar בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
חברים, הסט הנפלא הזה עדיין מחכה לחובב דיטיילינג שיעשה בו שימוש. -
דיטיילינג זה לא שטיפת רכב. אתה לא מצפה ממישהו שיעבוד יום שלם על רכב, ישלם שכירות, יקנה חומרים (מאוד יקרים ובניגוד למה שאתה חושב, דיטיילירים קונים מאותם אתרים שצרכנים רגילים קונים, ויותר מכך, קונים מוצרים שעולים פי כמה וכמה לליטר) ויקח לך 500 ש"ח? ואחרי מע"מ, מיסים, שכירות חשמל ומים ישאר לו 200ש"ח ליום עבודה? שכר מינימום? דיטיילינג אמיתי זה שירות מיקצועי ויוקרתי. הוא דורש קודם כל מיקצוען עם נשמה, שיודע הכל שלב של העבודה בדיוק מה הוא עושה. ב 500 ש"ח אתה מקבל חפיף של מישהו אין לו מושג מה באמת הוא עושה. דיטיילינג איכותי בחו"ל עולה מעל ל- 500$ למשהו בסיסי/פוליש חד שלבי. (500$=2000ש"ח). וזה רק ההתחלה. לכן, עבודות של 1000ש"ח ומעלה לגיטימיות לגמרי! הכל נמדד בתוצאה, תוצאה איכותית במקרה הזה היא משוואה של זמן עבודה (חוץ מחומרים/כלים וידע) וזמן עבודה = $$$, מיקצוענות =$$$, ידע =$$$. חובב דיטיילינג, יקח לו זמן להגיע לתוצאות של איש מקצוע אמיתי, אבל, זאת הנאה אמיתית. ושוב כמובן, לא כל אחד יוכל להגיע לתוצאות, חלקנו פשוט עם ידיים שמאליות.
-
למכירה – ערכה מושלמת לטיפוח הרכב: - פולישר DAS6-PRO מנוע 850 וואט (מכונה בת שנה עם שימוש מועט). - כולל 2 Backing Plates שהגיעו במקור + נוסף בגודל 4 אינץ - 2 פדים ממיקרופייבר (חדשים ללא שימוש) לקומפאונד - 1 פד שחור לפיניש של Lake Country (היה בשימוש קל פעמיים) - Meguiar's Dual Action Correction Compound בקבוק בנפח 16oz - Menzerna SF4000 בקבוק בנפח 250מ"ל - Meguiars D151 – פוליש עם ווקס – מוצר מעולה! עובד נהדר עם המיקרופייברים. בקבוק בנפח 16oz - Menzerna Power Lock – הסילנט הידוע של מנזרנה - Autoglym Super Resin Polish – פוליש ווקס עדין המכונה אצלי כשנה, עבדה מס' מועט של פעמים (זה תחביב ולא מקצוע). הסוג הזה של מכונות משמש דיטיילרים רבים ברחבי העולם ונחשב כאיכותי ביותר. נמכרת כדי לפנות תקציב לזן אחר של מכונות. כל זה ב- 1400ש"ח מזומן שטרות במעמד המכירה. מחיר סופי. *אין מקום להנחות/הורדת פריטים. כל הקודם זוכה במכונה,פולישים ופדים שיבריקו לכם את הרכב לרמה אחרת. 0544435333 – איתי (נא לא להתקשר אחרי 22:00)
-
תמונות אחרי פלסטלינה ווקס.
itay_mar פרסם הודעה בנושא של Boris002 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא יצא לי לנסות אותם עדיין אבל, יש להם ביקורות מאוד מאוד חיוביות מאר"ב, למי שרוצה להשקיע בקטגוריה האיכותית של יצרני מוצרי הדיטיילינג Polish Angel זה בהחלט הכיוון עם ווקסים שיספקו איכויות. -
נסה את יעקב אלטר, עושה גם דיטיילינג וגם פחחות וצבע. http://www.theexpert.co.il/theexpert/rest/expert/profile/personalProfile?currentProfileViewId=7852
-
תמונות אחרי פלסטלינה ווקס.
itay_mar פרסם הודעה בנושא של Boris002 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני רואה שטוחנים פה את נושא הווקסים/סילנטים, אז ברשותכם אצטרף לחגיגה אני מעביר פה התרשמות אישית על מוצרים שיצא לי להשתמש. לכל מי שקורא, אני ממליץ בחום להשתמש להשתמש בפלסטלינה כדי לנקות את הצבע לפני מריחת ווקס/אוטם. זה יאפשר לווקס/אוטם להתחבר טוב יותר לצבע, הצבע שלכם יהיה נקי וללא כל הגבשושיות. כמו כן הצבע יבריק יותר מכיוון שהפלסטלינה ומוציאה לכלוך רק שדבוק אליו. * שימוש בפלסטלינה - רק על רכב שממש עכשיו נשטף, בצל - לא בשמש ועם נוזל סיכה ייעודי! לא מים ה- Opti - Seal מעולה! נותן אפקט מראה והגנה להרבה חודשים, ראיתי את החומר הזה מחזיק בקלות חצי שנה ויותר. Menzerna PL - אחד האהובים עלי, נמצא כ 3 חודשים על הקרוז שלי, ועדיין יש Beading Chemical Guys Black light - מוצר קסום במיוחד על רכבים כהים, נותן ברק ועומק מרהיבים - ראו את התמונה של הייטי ושל ה- 350z , על ה 350z הוא פשוט נתן ברק מטורף! Chemical Guys V7 - ספריי סילנט שמספק ברק יפה. רק קיבלתי אותו לא מזמן ולא יצא לי לבדוק את העמידות שלו. Chemical Guys Butter Wet Wax - כמו השם ככה התוצאה, מראה רטוב - ראו תמונה של סקודה פאביה Chemical guys 5050 - גם אחד החזקים ביותר בכל הנושא של ברק, עומק, מראה רטוב. אגב, אני ממש אוהב לשים שכבה של גלייז לפני הווקס/אוטם, אישית אני משתמש במוצרים של Chemical Guys: - Glossworkz Glaze - Wet Mirror Finish כמובן שאחרי הגלייז אני שם שכבה של ווקס/סילנט מכיוון שלגלייז אין יכולת הגנה, הוא רק נותן ברק. -
1. תמונות יעזרו. 2. יכול להיות שזה רק ההתחלה של התחמצנות (Oxidation) של הצבע וניתן לעשות פוליש ולהחיות את הצבע.
