Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. נראית מדהים, שאפו ענק! אהבתי מאוד את שילוב הצבעים, וגם שילוב החלקים המודרניים עושה את הרכב למאוד ייחודי ומעניין. אגב, למועדון BMW יש אתר אינטרנט?
  2. קורת הדלת?
  3. מקפיץ, בתקווה שיש עוד עצות או הצעות.
  4. אלא מה? קרוקס עם בודי קיט:
  5. תנסה אצלו, אם אני לא טועה הוא נותן אימון ניסיון. תשאל בטלפון: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/27707_118719258147838_100000292924470_219178_5760218_n.jpg
  6. כמעט שכחתי, הבחור בגובה 2 מטר, כך שרכבים קטנים מדי נפסלים על הסף. זו גם אחת הסיבות שהוא מסתכל לכיוון הגולף- לא להיתקע עם הראש בתקרה בכל מעבר מעל באמפר.
  7. בגולף התכוונתי ל1999-2000, בנפח 1600. הפזילה לכיוונו באה מהסיבה הפשוטה שהרכב מרגיש יותר רכב, שלא כמו שאר המכוניות שהם סופרמיני. הגולף סולידית יותר, יפה יותר וככל הנראה גם חזקה יותר, ומכאן נובעת השאלה, האם היא גם אמינה, אע"פ שהיא באה בשנתון נמוך יותר? (2000-1999)
  8. קודם כל מצטער על הכתיבה העילגת, אני ואנדרואיד לא מסתדרים כ''כ טוב. תוודה, הסיריון והפונטו באות בחשבון, לעומת ה yrv שממש לא אהבו. לגבי הגטס, הדעות עדיין לא התגבשו. מה בעניין הפאביה, הגולף 1.6 והפולו? אני יודע שהגולף לא חסכונית כמו השאר , אבל מאוד מוצאת חן בעיניי החבר. עד כמההאחזקה של הוואגיות יותר יקרה מהאירופאיות והיפניות? האם ההבדלים באמינות מורגשים? "י
  9. חבר מחפש רכב שישמש את אימו שרשיונה מוגבל לאוטומט בלבד, ולפעמים גם אותו (חייל). אם הרכב הוא מעל שנת 2001, אז נפח המנוע צריך להיות עד 1400 סמ"ק, ואם הרכב הוא מתחת לשנת 2000, הנפח עד 1600 סמ"ק (לא יודע מאיפה השיקול הזה, כנראה מכיוון שהיא חד הורית או משהו בסגנון). המחיר הוא עד 25,000 ש"ח, ויש עדיפות לרכב קטן וחסכוני ואמין ככל הניתן. בשביל שניהם זה יהיה הרכב הראשון. יש המלצות כלשהן? תודה לכל העוזרים
  10. ברוממה יש המון (המון!) מהם, בגלל החורשה שיש בגבעת אורנים. וגם בהנטקה איפה שהם צולמו יצא לי לפגוש לא פעם כמה. ממש לפני כמה ימים ראיתי חזירון יוצא מחצר פרטית בדניה (אחד לא גדול, חצי מטר X חצי מטר). בקיצור, אין מה לעשות חוץ מלהזהר בלילה שלא לעלות על אחד כזה, כי הנזק לרכב מובטח (לגבי החזיר, לא בטוח בכלל ). מעניין, מה עושים במקרה של דריסת חזיר בר? זה נחשב לתאונה עצמית? כמו להתקע בעמוד? הביטוח משלם ללא השתתפות עצמית? ומה אם אין מקיף? תובעים את הכסף מהעירייה?
  11. רק לי נראה שהפטנט אולי ישמור מפני שריטות קטנות של פתיחת דלת "קלה", אבל כשמדובר בפתיחת דלת של "אני מוציא את הילד עם הסלקל, יש בעיות?!", או "מה אני אעשה, ככה הילד יוצא מהאוטו!" אולי לא תישאר שריטה אבל ישאר קימוט בפח?
  12. 1. יש חגורות ודרגות בקרב מגע, אבל בחלק מהמקרים אכן החגורות השחורות הגיעו מהרקע הקודם של המאמן. 2. לא חובה כושר מטורף לקרב מגע. משהו בסיסי יספיק להתחלה, ולרוב הכושר ייבנה במהלך האימונים. לדוגמה אצלנו החימום היה סוג של בניית כושר, היה אפשר למצוא המון טיפות זיעה על הרצפה כבר באמצע החימום. רציתי ללמוד סיסטמה, אבל לא מצאתי איפה, לצערי. חצי ממה שרואים בסרטונים נראה לי לא הגיוני ותמיד סיקרן אותי לראות את זה במציאות.
  13. Step

    נישואין בקפריסין

    תן לי לנחש, אתה גם לא רוצה להכיר? בכל מקרה, במידה וכן, אחסוך לך את החיפוש בגוגל: Futurama
  14. Step

    נישואין בקפריסין

    Futurama, מכיר? זהו דר' זוידברג:
  15. יכול להמליץ על קרב מגע- משהו שבאמת יכול לעזור במצבים לא נעימים. אם לבחור יש הרבה זמן, אישית הייתי מתחיל מאיגרוף קלאסי כמה חודשים שבהם בעיקר הייתי שם דגש על ספארינג- להתאמן על הקרבות עצמם כך שהוא יתרגל מהר לעניין הזה של להלחם, להגיב מהר, להתחמק, לתקוף, לנצל הזדמנויות. ולאחר מכן לעבור לקרב מגע, כשיש בסיס כלשהו של אגרוף. הוא ילמד המון טכניקות שהאיגרוף לא מלמד (באיגרוף קלאסי יש בקושי 10 מכות התקפה, כמו כן באיגרוף קלאסי אין שימוש ברגליים) ושימושיות מאוד לרחוב ולהגנה עצמית. בנוסף שמעתי רק דברים טובים על כל מיני אומנויות לחימה רוסיות אך לא יצא לי להתאמן בהן ולכן אני לא יכול להגיד משהו מעבר לזה. וכמובן, כמו שכבר מישהו פה אמר, הדבר הראשון שצריך ללמוד זה לרוץ מהר.
  16. יש אנשים שלא יודעים לעשות זינוק טוב בעליה מכיוון שלא למדו בעיר עם הרבה עליות. באותן ערים המורים לרוב מלמדים רק אחת מהשיטות (בלם יד או השיטה הרגילה) ואותם האנשים לאחר קבלת הרישיון קונים לרוב רכב אוטומטי. לכן בכל נהיגה מזדמנת שלהם ברכב ידני התפעול יהיה לקוי ומאוד לא טבעי, ומכאן חוסר המיומנות עליו מדובר. למדתי נהיגה בחיפה, לאחר קבלת הרישיון נהגתי כמעט שנה על רכב ידני כרכב יומיומי, ולדעתי כל אחד שלמד נהיגה בעיר הררית ו\או נהג תקופה כלשהי (כחודש ומעלה) על רכב ידני, יסתדר מצוין עם כל סוג של זינוק בעליה.
  17. מזכיר לי קצת את אלונים.
  18. פעם אמא שלי מצאה דרור עם כנף שבורה ליד הבית. חי אצלי בבית בארגז קרטון פתוח במשך כחודש וחצי-חודשיים, ובמהלך טיול שגרתי בחוץ, הוא החליט לעוף, ומאז נעלמו עקבותיו. המניאק אהב לנשוך!
  19. תתחדש! תמיד אהבתי 206 קופה. לגבי הרוורס שלא נכנס, או שנכנס אבל לא עד הסוף- נסעתי ברכב שלי עם התקלה הזאת כ8 חודשים (שלאחריו היתה תאונה טוטאל לוס). לא נכנס, עוזבים קלאץ', מפרידים שוב וההילוך נכנס. לגבי הטסט- זה לא נורא לנסוע בלי טסט בתוקף אם מדובר על כמה ימים. הקנס הוא 250 ש"ח ו4 נק' אאל"ט. אולי 6. אם מדובר ביום-יומיים חריגה יש סיכוי שהשוטר אפילו לא ישים לב, וגם אם כן אולי הוא יהיה נחמד ויעזוב אותך לנפשך. עצרו אותי פעם אחת לביקורת שבה נתתי את הרישיון הישן שתוקפו פג חודש-חודש וחצי לפני כן, והשוטרת אפילו לא שמה לב.
  20. אלעד, לידע כללי, כמעט תמיד מה שהגולשים מפרסמים בCustomer Images זה יהיה המוצר 1:1. לכן אל תסתמך על שום נציגים שסביר להניח שבכלל לא ראו את המוצר במו עיניהם, אלא חפש מוצר שבCustomer Images שלו מופיע מה שאתה צריך. לדוגמה, כל חיקויי הRAYBAN לא מפורסמים באתר עצמו כחיקויים ואין אף אזכור לכך שמקבלים משקפיים שהם עם תוויות, הדפסים וחריטות של RB, אך בתמונות הקונים יש את התמונה המדויקת של המוצר, כפי שהוא באמת. אם בתמונת מופיעות כמה גרסאות של המוצר, יש להסתמך יותר על התמונות שפורסמו אחרונות. ושאלה שלא קשורה- יש המון פנסים בDX במחירים של 20$ ומעלה, מה מיוחד בהם שהם עולים יותר מפי 6 מפנס כיס קטן שקניתי עם כ8 לדים בשוק?
  21. Step

    גיבוש חובלים

    תודה רבה אנשים! כפי שאני אמרתי בראיונות בצבא, גם אם לא אתקבל לX (איפה שאני עושה את הראיון) אלא אקבל משהו "גרוע" בהרבה, אני אהיה אולי מאוכזב מעצמי כי לא התקבלתי לאן ששאפתי, אבל כן אתן מעצמי הכל ואשקיע איפה שלא אהיה. אני כן מאוכזב כרגע, ואני מאמין שתהיה לי תחושת פספוס למשך הזמן הקרוב ואולי גם הלא ממש קרוב, אבל עדיין אעבור את זה ולא אוותר על קרבי. אחרי הכל, לא סתם ייננתי לאמא שלי את המוח עד שהסכימה לחתום לי על אישור התנדבות בן יחיד לקרבי
  22. Step

    גיבוש חובלים

    היום אחרי המסדר טילים המוטיבציה שלי ירדה לרמה הכי נמוכה שהיתה לי אי פעם, ממש ברמה של לא רוצה בכלל קרבי, אבל זה היה זמני ועכשיו זה הסתדר, ואני אלך לאחת מחטיבות החי"ר. בכל מקרה, אמשיך להלחם במקביל על הקבלה שלי לחובלים וגם לטיס, בתקווה שמשהו יצא מזה. ודים, לגבי מה שאמרת שזאת התנהגות ילדותית, אתה צודק, אבל מנגד, לשאוף הכי גבוה ולהלחם על אותן שאיפות בכל הכוח זה פחות ילדותי, כך שזה תלוי איך אתה מסתכל על זה. אני מאוד אשמח לשרת באחת מיחידות העילית שלא קשורות לטיס\חובלים, אבל את זה אוכל לעשות רק לאחר הגיוס שלי כי כרגע לא נותנים לי שום מיונים עקב הגיוס הלא רחוק (נוב'). תודה רבה למי שכותב כאן ומתייחס להודעות שלי, זה מאוד מעודד. כמו כן, תודה רבה לעידן על כל הסיפורים שהוא כתב בשרשור הארוך משנת 07', עודדו אותי לא מעט היום!
  23. Step

    גיבוש חובלים

    הכל טוב ונחמד, אבל אפילו אם נלך בדוגמא שלך- אני כרגע בשלבי ערעור על בדיקת ראיה של ירפ"א ב', שבה פסלו אותי על מספר גבולי (-1.75). ועכשיו, כשאין לא חובלים ולא טיס, נשאר לי להתגייס לחי"ר גדודים, שזה משהו שאני רוצה, אבל לא כמו שאני רוצה טיס\חובלים.
  24. Step

    גיבוש חובלים

    לצערי, לא עברתי. סיימתי עת הגיבוש, והקריאו אותי אחרון באלה שלא עברו. הייתה לי הרגשה לא רעה, אבל בסוף הוחלט כנראה שאני לא מתאים, עכשיו אני במצב רוח זוועתי. לגבי הגיבוש עצמו- לדעתי הגיבוש החלבי ביותר שהיה בשנים האחרונות, מסע אחד 5 ק"מ בבה"ד על אספלט עם תד"ל ריק ונשק דמה, שזה כל החלק הפיזי, חוץ מתיזוזים כמובן- בקיצור קלי קלות. כנראה איפשהו במשימות נפלתי. בסה"כ, הגיבוש לא קשה בכלל, לא מנטלית ולא פיזית, אלא יותר ממיין מבחינת אופי\תכונות אישיות. בכל מקרה, אני רוצה להגיש ערעור בתקווה שיעבירו\יתנו גיבוש חוזר.
  25. Step

    גיבוש חובלים

    לא יודע להגיד במדויק, יכול לרוץ בלי בעיה חצי שעה (עניין של כ5 ק"מ). לא להיט, אבל איך זה בהשוואה למאמצים בגיבוש? המסעות זה בריצה או בהליכה?
×
×
  • תוכן חדש...