Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. שלום, ברכב הנ''ל, כיביתי מנוע וחמש דק' לאחר מכן כשבאתי להניע שוב - המפתח מסתובב בשלבים הראשונים אך לא ניתן להמשיך ולסובב לטובת הנעה. החשמל נדלק, ההגה משתחרר אך לא ניתן להמשיך את הסיבוב להנעה. מה הסיפור???
  2. הי, אצלי היה משהו אולי דומה אם הבנתי את כוונתך. למרות הזזת ידית ההילוכים הגיר נשאר על N. נפתר בהחלפת מצבר...
  3. סקודה סיטיגו. אמין וחסכוני.
  4. ממליץ בחום על סקודה סיטיגו. יש לי אחת מהעבודה, אמינות מופתית (מודל 2013, 100א' ק''מ), צריכת דלק ממוצעת של כ15 קמ''ל (נהיגת רכב עבודה...) והנוחות סבירה ביותר. חסרונות- רועשת, מערכת שמע אינטגרלית על הפרצוף, שני מקומות בלבד מאחורה וגיר מעט מתלתל...
  5. אתה יכול לראות לגבי הנורה הזאת בספר רכב - נדלקת כשהגיר מתחמם יתר על המידה ועל פי הספר יש לדומם את המנוע ולתת לגיר להתקרר ורק אז להמשיך בנסיעה.
  6. היתה לי מגאן 2 לפני מספר שנים. אני זוכר שכשביקרתי במוסך מורשה עשיתי נסיעת מבחן עם בעל המוסך ושאלתי אותו אם זה הגיוני שהמדחום משחק (פעם ראשונה שנתקלתי בזה) והוא טען שזה תקין לחלוטין.
  7. כבר מטפטף על הסעפת... תודה!
  8. שלום חברים, יש לי נזילת שמן. ראו בתמונות. מה זה והאם צריך להשבית את הרכב? עד כמה זה בעייתי מבחינת טיפול או במילים אחרות - האם חייב להגיע למוסך שלי או שאפשר להסתפק במישהו מקומי שאפשר לסמוך עליו? נראה שנוזל רק כשהרכב מונע.
  9. לא מכיר לעומק את המקרה הספציפי אבל ברשותי פיז'ו 307 שבזמנו יצאה מהסוכנות עם שש מקומות, כלומר מאחורה רק כסא אחד. כמובן שמהמפעל הרכב כבר מגיע מוכן לשבעה. לאחר חיפושים הזמנתי כסא משומש מאנגליה. העלות הסופית היתה כשש מאות ש''ח, מתוכם כמאה חמישים שהלכו למכס. הכל פיקס.
  10. אני אחרי מתיחת הפנים. לפי מלטבשי נשמע לא רלוונטי בעליל...
  11. שלום, תוך כדי חיפוש מסך תצוגה (האינטגרלי) ל307 שלי ראיתי איזוכורים על תמיכה בבלוטוס. האם זה אכן קיים ב307?
  12. זה מה שאני שילמתי, עבור פיג'ו 307. שלט מפתח קופץ. עד הבית כמובן.
  13. למים אין ריח. נוזל קירור לא חסר.
  14. שלום, פיז'ו 307, לאחר נסיעה הבחנתי בטפטוף, כחצי מטר אחורה מהגלגלים הקדמיים. מזגן? ראו תמונה לטובת הבנת המיקום.
  15. עידכון. הייתי במוסך רון. ככל הנראה מצבר חלש גרם לבעיות. הוחלף מצבר. מקווה שמאחורינו.
  16. שלום, סיטיגו 2013 רובוטית. כשאני מנסה לשלב להילוך, בין אם זה דרייב ובין אם זה רוורס, ההילוך לא משתלב, סימון הנייוטרל מהבהב. לחיצות על הברקס לא עוזרות. זה לא קורה תמיד ולאחר שכן משתלב הגיר מרגיש נורמלי לחלוטין. יש רעיון?
  17. ערב טוב, מזמן כבר הבחנתי בצינור אויר או משהו שהיה סדוק וגם היה מתנתק מידי פעם. שאלתי במודך ואמרו לי שזה חסר משמעות. עכשיו אני רואה שהצינור כבר לא קיים בכלל ובעצם "התיבה" שאליה הוא היה מחובר - היא סתם כולם. מה זה הסיפור הזה??? מצורפות תמונות.
  18. New Doc 2018-04-25_1.pdf
  19. בדקו, ניקו, נסעו וכו ולא מצאו ועל זה שילמתי. תמוה לחלוטין. מה אומרים?
  20. שלום, לפני שבוע הרכב התחמם. תוך זהירות רבה ושמירה על חום מנוע מעט מעל אמצע הסקאלה הגעתי למוסך בעיר מגוריי. לאחר יום חזרתי לקחת את הרכב. נאמר לי שהרכב הגיע ללא מים אך לא זיהו נזילה. עשו נסיעת מבחן, בדיקה בלחץ,ניקוי למערכת הקירור, הוסיפו נוזל ומעט שמן שהיה חסר ואמרו לי לשים לב למים. שילמתי על זה 715 שח. נסעתי כמה מאות ק"מ עם מעקב תמידי על מצב המים והוספתי כשהיה צריך. השבוע,לאחר שהרכב עמד יום שלם ראיתי שהמים פשוט נעלמו וממש ראיתי טפטוף מלמטה. חזרתי הבוקר למוסך. העלו על הליפט והראו לי שהפלאנג' נוזל. שאלתי - עוד בטרם אגיע לקחת את הרכב - מה נכון לדרוש לגבי התשלום? הרי שמתי כבר 700 ש"ח וחזרתי לאותה נקודה ולא ברור איך לא זיהו קודם. אציין שהרכב מטופל בשגרה בשאפט - אחלה מוסך ואחלה אנשים שבעולם.
  21. אין קודנית. 2007
  22. לום, בימים האחרונים יש לי בעיה. לסירוגין, הרכב לא מניע אלא עם כבלים. אואך הנסיעה אינו הגורם המשפיע. הלכתי להחליף מצבר אך שם היו ישרים ואמרו שהמצבר תקין (בן כשנה וחצי). אמרו שהאלטרנטור נותן 14.6 אם אני זוכר טוב. כשהרכב לא מניע צרכני החשמל השונים כן עובדים, לרבות מאווררר הרדיאטור. נקודות נוספות: 1. לפני כשבועיים שכפלתי זוג מפתחות חדש במקום הזוג שאבד. מידי פעם המפתח כביכול לא מזוהה אך מיד אח"כ מניע. יכול להיות קשור? 2. לאחרונה האיתות האחורי לא תמיד עובד. בפנס האחורי יש חוט חשוף ולפני כדנה עשו שם הלחמה כדי שעסק יעבוד. מה זה יכול להיות?
  23. נשמע מהתגובות עד כה שאפשר למשוך בשקט עוד טיפול אחד לפחות. עוד מישהו?
  24. שלום, פיג'ו 307 1,600 2007. טיימינג נעשה לפני 47 חודש ו-86,000 ק''מ. השבוע אני אמור להכניס את הרכב לטיפול 15. האם זה הזמן לעשות טיימינג? אולי אפשר למשוך עוד טיפול או שניים?! (אני עושה 15 בכשמונה חודשים) ראיתי מס' הוראות שונות - 4/5 שנים, 90/120 ק''מ. מה מומלץ?
  25. אזור פתח תקווה.
×
×
  • תוכן חדש...