Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. רוב התוצאות האלו הן כסת"ח, אולי מלבד הברקסים וכיוון פרונט. תסגור איתה על הורדה קטנה במחיר ותקח..
  2. לידיעתכם, אפשר להוריד את השאריות והדבק בקלות עם אציטון וסמרטוט. לפני יומיים קיבלתי דוח על השחרה מקדימה, אז אני מדבר מניסיון אחרי קילוף...
  3. לא מיישמים ווקס בשמש. חייב מקום מוצל, ומטלית מיקרופייבר רכה להסרה. מעבר לזה, נראה שממש הגזמת עם הכמות.....
  4. חבל שלא הוספת תמונות לפני, בכל מקרה הרכב נראה נקי רק תעשה לעצמך טובה, אל תשתמש בג'ילדה עור צבי/סינטטית. רק מיקרופייבר!
  5. אומנם לא מה שאתה מחפש, אבל טוב http://www.ebay.com/itm/10Pairs-20Pcs-2-54Pitch-15cm-22AWG-Wire-JST-SM-2P-Connectors-Male-and-Female-/181436431097?hash=item2a3e743af9:g:rekAAOSwVupTmYSw
  6. בין הנורות שהזמנתי עד כה, היו 3 סוגים לפחות שהוצהרו ע"י המוכרים כCREE בטווח ה15 שח לנורה. כמובן שהחלו להבהב אחרי שבוע-שבועיים, וגם כשעבדו לא התפעלתי מהצבע הכחלחל שלהן.
  7. ace2000, הזמנתי ואנסה, תודה! במידה ואתאכזב שוב, אלך על FIZZMO או AZNOPTICS . תודה רבה לכם
  8. יש לולאה שהיא לסימני מרחק-אדום צהוב ירוק, ויש לולאה להיפוך. רק ניסוי וטעייה...
  9. כבר קנית, לא תחליף? זה לא יוריד מהערך, וגם לא יעלה. רק תשפר את ההרגשה שלך...
  10. אני די משוחד, אבל לכו על הג'אז.
  11. גם אני לאט לאט מתייאש. איך הלדים של PHILIPS X-TREME VISION T10 ? מישהו מכיר?
  12. אהלן, עד כה הזמנתי בערך 10-15 נורות לד T10 מסוגים שונים באיביי ושות', וכולם לאחר תקופה של שבוע שבועיים החלו להבהב/לדלוק לסירוגין. אני מחפש בצבע PURE WHITE, חשוב לי שהנורה לא תתן אור לבן-סגלגל/כחלחל, אלא לבן נקי. האם קיים אתר כלשהו, שאפשר להזמין נורות T10 איכותיות, במחיר שפוי? תודה מראש!
  13. ואחרי הפלסטלינה ליישם ווקס או אוטם צבע, על מנת למנוע חזרה שלהם
  14. לפי איך שזה נשמע, ONR בלי צינור מביא יותר נזק מתועלת, והופך את הצבע למשטח סווירלים אחד גדול. אני טועה?
  15. תנסה להוציא את המכה על ידי פירוק הפלסטיק הפנימי של דלת תא המטען. אתה יכול לנסות ללחוץ קצת על הכיפוף עם היד מבפנים, ואם לא עוזר תנסה עם מקל כלשהו.. ככה הוצאתי מספר מכות דומות ברכבים. זהירות לא להפעיל יותר מדי כוח, שלא תגרום לבליטה/פיצוץ צבע. לשכבה הצהבהבה על הפנס קוראים דהייה. אתה צריך לשייף את הפנס עם ניירות 500,1500,2000,4000 בהדרגה, שיוף רטוב, ולאחר מכן פוליש גס טוב על הפנס. שכבת לכה שקופה תוסיף להגנה.
  16. שלום לכולם. לפני מספר ימים קיבלתי בדואר מכתב מטעם משרד התחבורה ורשות הרישוי, תזכורת לפני עיכוב רשיון נהיגה בגין אי ביצוע קורס רענון. המכתב בצבע ורוד שם נרשם לי כי "באם לא תתבצע ההשתלמות בתוך 60 ימים, חידוש רשיונך יעוכב". אני איש קבע המשרת ביחידה סגורה, ולא מתאפשר לגשת לקורס בחודשיים הקרובים מסיבות כאלו ואחרות. העברתי להם מכתב בדואר ופנייה במייל בבקשה לדחייה. האם הרשיון יישלל ממני במידה ולא אגש במועד הנקוב? חשוב לציין שרשיון הנהיגה שלי בתוקף עד 2017. תודה לעונים.
  17. לטעמי, זה כבר ממש גאדג'ט מיותר ובזבוז כסף. ג'ילדה מיקרופייבר לחה תעשה את אותה העבודה ואפילו לא תשאיר סימנים....
  18. http://www.ebay.com/itm/12V-42-LED-White-Car-Vehicle-Indoor-Roof-Ceiling-Lamp-Interior-Dome-Light-Square-/141375447716?hash=item20eaa222a4:g:310AAOSwDk5T61PP&vxp=mtr
  19. שלייף סבון ופוליש אגרסיבי טוב עם מכונה, לדעתי יתפרו לך את הפינה
  20. אני אישית ממליץ לגשת לכל חנות חשמל רגילה, ולקנות כבל נחושת 10 ממ"ר, מחיר של כ-7-9 שקלים למטר. הכבל הכי איכותי ועבה שתוכל לשים ברכב במחיר הזה לדעתי. זה בדיוק מה שאני עשיתי, כבר שנתיים ויותר ללא תקלות, הכבל כמו חדש.
  21. https://www.facebook.com/Vividetailing/photos/a.313522622098891.72937.312647632186390/846748208776327/?type=3&theater
  22. הרמת להנחתה, עכשיו רק צריך את האחד שיעשה את הניסוי. מי מתנדב?
  23. https://facebook.com/vividetailing מוזמן להעיף מבט בתיקי העבודות בעמוד. מנצרת עילית.
×
×
  • תוכן חדש...