Jump to content

ירוני

  • הודעות

    386
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירוני

  1. משתתף בצער המשפה יהי זכרו ברוך ירון
  2. ירוני

    רדיו תדיראן

    ,תמונות????????????????
  3. מושון אתה יכול להיות בלש אתה יודע????????????? ירון
  4. כול הכבוד זאת רק טיפה בים לאיל ואני בטוח שעוד נראה תוכניות "מסע עולמי" אם כי אובטח לנו במסיבה שנקבל את הסרט ואני עדיין ממתין???????????????????? להשתמע ירון
  5. ירוני

    רנו 4--עזרה!!

    בשדה ליד שכונת תל-ברוך בתל-אביב יש רנו 4 מוזנחת שאף אחד לא נוגע בה וחבל??????????????? סיפרתי בעבר עליה בפורום ואף אחד לא רצה בה. יום אחד היא הגיע לשדה .לא יודע איך. לאחר כחודש בשדה התחילו להפשיר את האדמה לבניה . וטרקטור פשוט הזיז אותה 10 מטר אם הכף וגרם לה נזק חבל. עדיין אפשר להציל אותה אם מישהו מעונין לדעת פרטים אני השמח לכוון אותו לרכב. תמונה מצורפת. ירון
  6. קובי . האיש והאגדה אומנם כל יום שישי במפגש אבל חבל שלא ראינו אותך בטיול. ירון
  7. 850 פעם בהצלחה להשתמע ירון
  8. לצערי אני מאוכזב ממך בזמן האחרון אין ממך תמונות?????????? אבל אל תיד.. אני אוה... אותך. ירון
  9. ותמונה אחרונה חביבה הלוחם משה אזולאי וסובארו הפשעעעעעעעעעע.
  10. מצטער אבל רק כך אני מצליך להעלות את התמונות.
  11. תמונות נוספות
  12. תמונות מהדרך בלבד. אני מעמין לתמונות נוספות בהמשך מאבי נוף
  13. סחטיין ארנון סוף סוף רואים התחלה של משהו . ואם מוסך "קובלנץ" עובד על הרכב שלך. לא צריכה להיות לך שום בעיה בטסט. דני הוא אחלה מין אחלה של מכונאי. אני קורא לו (ד"ר דני) והספיידר שלך ביידים טובות. לגבי התמונות סוף הדרך. מה עם התחממות שלה ??????????????? מצורפת תמונה של דני ונתי "ממוסך קובלנץ" עובדים על הספיידר שלי להשתמע ירון
  14. ריקשה תכלת שנת 1991 יד שלישית(משגרירות לשעבר)+ גגון מפח אחורי סגור. מצב טוב מאוד. מנוע לאחר אוברול.ברקסים חדשים +טסט. לפרטים נוספים : 054-3002629 ירון
  15. שימו לב לפנסים הקידמים יש לו נורות רגילות (חשמל רגיל) שהיו דלוקות כל לילה יש לו עדיין את חוטי החשמל שמחוברים אליו. ראיתי שהורידו אותו לא מיזמן מהעמוד. מענין מה יהיה גורלו???????????????????? ירון
  16. היי אין לי כבר מה להוסיף לאיל כול הכבוד על הכול. אבל אני שואל מי זה ה.... ג'ינג'י המזוקן הזה שמקשקש בתוך האוטו הפתוח שלו... תודה ירון
  17. היי היום קיבלתי אישור מיוחד ממשה לראות את הסובארו. הגעתי לראשון ומה שראיתי זו סובארו חדשה לגמרי. משה סחטיין על העבודה כל הכבוד יופי של שיפוץ. כמו כן ראיתי בונבוניירה אדומה (פיאט ספיידר 850) שוכבת וממתינה ממש מיתחננת שמישהו (משה) ידבר איתה. ישב במושב שלה ירגיש אותה. אבל לא לא לא אותו מישהו (משה) לא מביט אפילו אליה . היא שוכבת שם בחניון על תקן של מחסן ... כן כן כן מחסן ואני שואל למה??????????????????????????? זה לא מגיע לה :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :mm_sad: :mm_sad: :mm_sad: :mm_sad: :mm_sad: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: להשתמע ירון
  18. היי יש אדם מאוד נחמד בשם אבי (חבר מועדון) שתמיד שמח לעזור. דבר איתו שמו:אבי שור הטלפון: 054-4501275 להשתמע ירון
  19. מזל טוב ""תיתיישן"" להתחיל דרך חדשה עם אבי שור אין יותר מימנו מניסיון אישי. אחלה גרר ירון
  20. יאלה מעונין כבר לראות איך יצא לך השטיח ירון
  21. ירוני

    ריקשה למכירה

    שלום לכולם תמונות נוספות של הריקשה
  22. ירוני

    ריקשה למכירה

    להלן ריקשה חדשה:
  23. ירוני

    ריקשה למכירה

    היי משה יכול להיות שאני יצטער על זה אבל אני שומר אמונים לאחת................. להשתמע ירון
  24. ריקשה תכלת שנת 1991 יד שלישית(משגרירות לשעבר)+ גגון מפח אחורי סגור. מצב טוב מאוד. מנוע לאחר אוברול.ברקסים חדשים +טסט. לפרטים נוספים : 054-3002629 ירון.
×
×
  • תוכן חדש...