Jump to content

ירוני

  • הודעות

    386
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירוני

  1. שלום לכולם קובי ואזולאי תודה לכם . כמו כן הרכב שנת 67 שמור במצב מכאני מעולה . תמונות מצורפות להישתמע ירון 054-3002629
  2. שלום לכולם לאור המצב שאני נימצא בו ואין צורך בפרוט אני נאלץ להוריד מחיר (מחיר בושה) כי פשוט אין לי בררה . מהמחיר שהפיאט באמת "שווה". אז אם מישהו רציני או יודע על מישהו רציני שמעונין בפיאט כדאי לשמור עליה??? אני דורש ((( 6000 ש"ח ))) אני ב: 054-3002629 להישתמע ירון
  3. שלום לכולכם לאור התמונות היפות שמידי פעם מישהו מצלם מהמפגש בימי שישי .(ותודה לכל הצלמים) אולי נפתח שירשור קבוע ? כל יום שישי מישהו יצלם תמונות מהמפגש "במרכז ובצפון". לתגובתכם... ירון
  4. היום ב-(yes ) בשעה : 21.00 ערוץ 38 שיפוץ של שברולט 1956 זה כדאי. ירון
  5. ירוני

    מחפש רנו 4

    שלום לך יש אחת בצבע כחול שחונה כבר חצי שנה ויותר בשכונת "קרית שאול " בת"א במצב פשוט מעולה ... אם אתה צריך מידע נוסף השמח לעזור לך להישתמע ירון
  6. כל הכבוד שיפוץ יפה מאוד יאלה לעוד השקות.
  7. מברוק מברוק מברוק
  8. שלום לכולם לי יש פיאט 600 שנת 67 במצב מעולה ... לכל המעונין ירון
  9. במושב כפר - מע"ש ליד פ"ת משפחת " פישר " יש להם טרקטור בחצר שלפי ידיעתי הוא שלם מפחינת חלקים. אני לא יודע איזה טרקטור זה? אבל יש לו 3 גלגלים והם מברזל . כדאי להניע אותו מסובבים מעייו גלגל שמחובר למנוע מהצד. טוב אני לא מבין גדול בטרקטורים אבל רציתי לתת כמה שיותר בהצלחה ירון
  10. אני חושב שזה סובארו... דומה לפיאט 600/500 אבל רשום עליו סובארו 555 מענין אם יש או היה בארץ רכב כזה?? ירון
  11. בין שעה: 20.00 ל- 21.00 על היסטוריה של מכוניות. איטלקיות . על החיפושית ועל פורש. לידיעת כל המעונינים שמחתי לידע ירון
  12. לכל המעונינים מזה חודש ימים חונה בשכונת ק'שאול בת"א רנו 4 כחולה. אני לא יודע למי שייכת הרנו ? אבל היא במצב יפה מאוד. וחבל שמישהו לא לוקח אותה לטיפול מסור. מכיוון שהיא עומדת בגשם וחבל. מי שמעונין צרו קשר במייל ואני ינסה לעזור ירון
  13. לכל מי שיש איזה שהו אתר או כל מידע שקשור ל אספנות רכבים ??? אני בטוח שזה יעניין את כולם ירון
  14. תודה בני ל לצערי יש אנשים שלא יודעים לפרגן רק תלונות יש להם ירון
  15. רועי האתר לא קשור למועדון ה-5 לפי דעתך בלבד!!! יש שחושבים אחרת... לגבי ה-600 שלי אני עדין שומר אותה לעצמי. לגבי 500... יש לי סופרייז בשבלך... לגבי דגמים של המכוניות הנ"ל וגם של "ויני" יש לי להשתמע ירון
  16. שלום לך רועי א.מה עם ה-בימבה שלך נו כולם מצפים... ב. אין לי שום כוונה לפרסם שום דבר לאף אחד. אם אתה חושב שהאתר לא יפה או לא קשור למועדון שלנו(שגם אני חבר בו אם אתה לא יודע) או כל בעיה אחרת שיש לך אלי אפשר לשלוח לי בפרטי. ג. באתר יש דגמים "ישנים מאוד" "ויפים מאוד" שקשורים למועדון האספנות ולכן דיווחתי לכל החברים בפורום אז בבקשה ממך. להישתמע בפורום או במועדון שלא רואים אותך בחצי שנה האחרונה ירון
  17. שלום לכולם לאחר חיפוש באינטרנט היום. נכנסתי לאתר מאוד מענין שלא ידעתי עליו . (אני חושב שזה אתר חדש) בכל אופן אתר מאוד מקצועי ויפה. אני משתף אותכם בהתלהבות שלי . שווה להכנס ולשותת... תגובות בבקשה ירון http://www.dgamim.com
  18. מצב מעולה פרטים נוספים 054-3002629
  19. שלום שמי ירון (זוכר מהפגישה ביננו?) ואני עדיין מוכר את ה-600 שלי .אם אתה עדין מעונין ורציני (עם אישורים...) אני ב- 054-3002629 להישתמע ירון
  20. פשוט סוף הדרך כל הכבוד מחכים לעידכונים...(ותמונות) ב ה צ ל ח ה ירון
  21. ירון פיאט 600 אזור ת"א
  22. כל מילה נוספת מיותרת פשוט כל הכבוד... רק אם אתה יכול שתף אותנו בעוד תמונות. ירון
  23. שלום עופר לפיאט יש ראש מנוע חדש גיר משופץ משאבת מים ופולי חדש בקיצור המצב המכאני של הפיאט מעולה. אם אתה מעונין ברכב כדאי לשפץ . זה הרכב האידאלי בשבילך . צריך רק צבע חדש ואולי טיפה קוסמטיקה לפי דעתי. להישתמע ירון
  24. היי שלום רקפת 33 ראשית יש לציין שהשם מאוד יפה אתה אתה או את???? דבר שני יש למעלה בשירשור הודעות. אתר עם תמונה ופרטים לגבי הפיאט . אם זה לא מספק אפשר תמיד לבקש עוד... להשתמע ירון
  25. משתתף בצערך, שלא תדע עוד צער.
×
×
  • תוכן חדש...