שלום לכולם
לאור המצב שאני נימצא בו ואין צורך בפרוט אני נאלץ להוריד מחיר (מחיר בושה)
כי פשוט אין לי בררה .
מהמחיר שהפיאט באמת "שווה".
אז אם מישהו רציני או יודע על מישהו רציני שמעונין בפיאט כדאי לשמור עליה???
אני דורש ((( 6000 ש"ח )))
אני ב: 054-3002629
להישתמע
ירון
שלום לכולכם
לאור התמונות היפות שמידי פעם מישהו מצלם מהמפגש בימי שישי .(ותודה לכל הצלמים)
אולי נפתח שירשור קבוע ?
כל יום שישי מישהו יצלם תמונות מהמפגש "במרכז ובצפון".
לתגובתכם...
ירון
במושב כפר - מע"ש ליד פ"ת משפחת " פישר " יש להם טרקטור בחצר שלפי ידיעתי הוא שלם מפחינת חלקים.
אני לא יודע איזה טרקטור זה? אבל יש לו 3 גלגלים והם מברזל .
כדאי להניע אותו מסובבים מעייו גלגל שמחובר למנוע מהצד.
טוב אני לא מבין גדול בטרקטורים אבל רציתי לתת כמה שיותר
בהצלחה
ירון
לכל המעונינים
מזה חודש ימים חונה בשכונת ק'שאול בת"א רנו 4 כחולה.
אני לא יודע למי שייכת הרנו ? אבל היא במצב יפה מאוד. וחבל שמישהו לא לוקח אותה לטיפול מסור. מכיוון שהיא עומדת בגשם וחבל.
מי שמעונין צרו קשר במייל ואני ינסה לעזור
ירון
רועי
האתר לא קשור למועדון ה-5 לפי דעתך בלבד!!! יש שחושבים אחרת...
לגבי ה-600 שלי אני עדין שומר אותה לעצמי.
לגבי 500... יש לי סופרייז בשבלך...
לגבי דגמים של המכוניות הנ"ל וגם של "ויני" יש לי
להשתמע
ירון
שלום לך רועי
א.מה עם ה-בימבה שלך נו כולם מצפים...
ב. אין לי שום כוונה לפרסם שום דבר לאף אחד.
אם אתה חושב שהאתר לא יפה או לא קשור למועדון שלנו(שגם אני חבר בו אם אתה לא יודע) או כל בעיה אחרת שיש לך אלי אפשר לשלוח לי בפרטי.
ג. באתר יש דגמים "ישנים מאוד" "ויפים מאוד" שקשורים למועדון האספנות ולכן דיווחתי לכל החברים בפורום אז בבקשה ממך.
להישתמע בפורום או במועדון שלא רואים אותך בחצי שנה האחרונה
ירון
שלום לכולם
לאחר חיפוש באינטרנט היום. נכנסתי לאתר מאוד מענין שלא ידעתי עליו . (אני חושב שזה אתר חדש) בכל אופן אתר מאוד מקצועי ויפה.
אני משתף אותכם בהתלהבות שלי .
שווה להכנס ולשותת...
תגובות בבקשה
ירון
http://www.dgamim.com
שלום עופר
לפיאט יש ראש מנוע חדש גיר משופץ משאבת מים ופולי חדש בקיצור המצב המכאני של הפיאט מעולה.
אם אתה מעונין ברכב כדאי לשפץ .
זה הרכב האידאלי בשבילך . צריך רק צבע חדש ואולי טיפה קוסמטיקה לפי דעתי.
להישתמע
ירון
היי
שלום רקפת 33 ראשית יש לציין שהשם מאוד יפה אתה אתה או את????
דבר שני יש למעלה בשירשור הודעות. אתר עם תמונה ופרטים לגבי הפיאט .
אם זה לא מספק אפשר תמיד לבקש עוד...
להשתמע
ירון