Jump to content

ירוני

  • הודעות

    386
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירוני

  1. ביקשתם פרטים אז בבקשה בקישור הנ"ל: http://www.classiccar.co.il/ads/adDetail.asp?cat_id=2&sub_id=1&ad_id=2908 וחברה אם יש מישהו רציני או יודע על מישהו שמעונין אז בבקשה .אני אדם קל ואפשר להיסתדר איתי . כי כל היום מיתקשרים אנשים שליפעמים אני לא יודע אם זה מיתוך שיעמום או שסתם לבלבל את ה... אז בבקשה תודה
  2. כן זו אותה אחת שחונה בתל ברוך צפון יפה נכון???
  3. ירוני

    עידכון תמונות

    היי ליאו כל הכבוד לזה אני קורא שיפוץ .(פרוק עד הבורג האחרון שיפוץ או החלפת חלקים וחיבור מחדש) אל תיתייאש ותמשיך לישלוח לנו תמונות. ושוב כל הכבוד
  4. תודה קובי ...
  5. אני מוכר אותה לצערי אם מישהו מעונין אני ב- [email protected] לרצינים בילבד ירון
  6. איפה התמונות????? אין יותר טוב מליראות...
  7. ירוני

    המלצה על רכב

    היי יש לי פיאט 600 וזה אחלה רכב פשוט וקל לאחזקה אין שום בעיה להשיג חלקים חדשים/משומשים/או לא מקוריים. אני מאוד ממליץ ירון
  8. פיאט 500 חדשה שנת 2004 . כרגיל מכוניות יפות לארץ לא מגיעות?????? פיאט 500 חדשה שנת 2004.doc
  9. לא לא לא 1כוח פרה...
  10. סימו לב במקום של ה"אין מנוע" יושב לו העגלון ולמעלה יושבים 2 אנשים פשוט מדהים...
  11. סתם תמונה נחמדה שמצאתי.
  12. ירוני

    מוסך ווספות בת"א

    שלום רמי אני לא יודע לגבי ת"א אפילו שאני גר בה אבל יש מוסך בשם" איציק אופנועים" אדם מבוגר (יחסית) שכל החיים שלו טיפל רק בווספות וגם היום .שאני צריך מידע אני פונה אליו . את הכתובת שלו אני לא זוכר אבל זה ליד תחנה מרכזית פ"ת כול אחד שתישאל לגבי המוסך יגיד לך נ.ב יש מוסך בת"א בשם:"צדוק אופנועים" ליד תחנה מרכזית חדשה בר"ח לבנדה אבא ובן האבא כול חייו בווספות בהצלחה ירון
  13. ירוני

    Album Fiat

    לכול מי שמעונין אלבום יפה מאוד המסכם את כל דגמי "פיאט" מליפני שנולדנו ועד היום "זה כדאי"":multi: http://fiat.modeles.free.fr/Web_albums/index1.htm
  14. סוף הדרך של תמונות
  15. רעיון טוב
  16. אני מבקש על הרכב 17.000 ש"ח אבל אני גמיש מאוד אם יש מישהו רציני כי הרכב במצב ממש טוב
  17. היי רעיון טוב בגלל שרכבים מחליפים ידיים וצבעים ויש גם רכבים חדשים מחו"ל ומהארץ בקיצור חובה כרך ב
  18. ירוני

    פיאט 850 ספיידר

    יש לך אפשרות לישלוח לי תמונות של הפיאט שלך כדאי לישתוף תעינים????????
  19. ירוני

    פיאט 850 ספיידר

    הרכב שווה אולי 1000 ש"ח לחלקים
  20. ירוני

    פיאט 850 ספיידר

    אז למה אתה מציע לי את הרכב הזה עם אתה יודע מראש??? יש לך אפשרות לישלוח לי תמונות של הפיאט שלך כדאי לישתוף תעינים????????
  21. ירוני

    פיאט 850 ספיידר

    הי משה לגבי הפיאט בלאגרדיה ת"א ראיתי אותה וחבל על הזמן לפי דעתי הרכב הזה או לפרוק או שצריך המון אבל המון "כסף" כדאי להגיע עם הרכב הזה למצב טוב. הרכב כולו חלודה וחבל . אם הבעלים היה שומר עליו בתוך חניון או משהו כזה ????????????
  22. הפיאט 600 שלי למכירה . ראש מנוע חדש .ברקסים חדשים. במצב טוב מאוד . יש לה טסט ונוסעת שיגעון. אז עם מישהו מעונין אני בפלאפון שלי: 050-6822722 ירון
  23. אני מעונין בפיאט 850 ספיידר מי שיודע לגבי רכב כזה במצב טוב ??????????
×
×
  • תוכן חדש...