לכל המעונין בשכונת "קירית - שאול" בת"א יש רנו 4 כחולה במצב מעולה לשיפוץ.
אני רואה אותה כל יום במשך כמה חודשים .אף אחד לא נוסע בה או נוגע בה וחבל.
אם מישהו מעונין ברכב כזה אז יש פו בונבוניירה.
אני לא יודע אם מוכרים אותה או לא. אבל שווה לנסוות.
אני בטוח שלבעל הרכב אין שום רגש לרכב הזה . כי המקום אתר בניה בזמן האחרון והרכב שוכב בצד בלי שום התיחסות מצידו וחבל.
אם מישו צריך כיוון אני מוכן .
תמונות מצורפות.
להשתמע
ירון