Jump to content

ירוני

  • הודעות

    386
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירוני

  1. היי קובי מילאו בטח יודע ירון
  2. ירוני

    למכירה פיאט 600

    היי לפי מה אתה קובע שזו הפיאט שלי?????? אם המוכר הנכבד יכבד אותנו בתמונות נוכל לזאות!!! ירון
  3. ירוני

    למכירה פיאט 600

    איריתי אני שומר אמונים לחלום שהתגשם (לספיידר שלי כמובן) . אבל את יודעת מענין לראות תמונה של דבר יפה במיוחד שהיה לי "פיאט 600" אוהב להשתמע ירון
  4. יש לו גם גמין. ירון
  5. ירוני

    למכירה פיאט 600

    תמונות???????????????????????????????? ירון
  6. ירוני

    סוסיטא

    אם כבר מדברים על "סוסיתא" אז סוסיתא ולא סוסיטא ירון
  7. ירוני

    דגמי מכוניות

    אין שום בעיה ירון
  8. ירוני

    דגמי מכוניות

    יש לי יא גנוב רק תגיד מתיי ???????????? בוא אלי לחנות להשתמע ירון
  9. שלום לך חפש בפורום את "קובי מילוא" .יש לו MG ואני יודע שהוא יודע כמעט על כל MG בארץ אם לא על כולם . דבר איתו ירון
  10. שלום לך יש בפורום את ארנון שהעביר רכב מארה"ב לישראל ליפני כמה חודשים . דבר איתו אני בטוח שהוא יוכל לעזור לך. ירון
  11. ירוני

    מועדון פיאט

    בקרוב הרבה תמונות להשתמע ירון
  12. ירוני

    מפגש סוסיתא.

    אין שום בעיה אם עזרה אבל הספיידר ממתינה לך בציפיה להשתמע ירון
  13. איריתי חמודה אין לי שום בעיה עם השירשור הנ"ל .הפוך הוא הנכון. וגם אין לי שום נסיון בקבוצות כאלו . אבל את יודעת כך זה נשמע (ואני מחייך) כול אחד מספר על עצמו בצורה כזאת??????? love you להשתמע ירון
  14. ירוני

    מפגש סוסיתא.

    אזולאי די כבר ליפזול לצדדים (סובארו.סוסיתות.פורדים) די יש לך ספיידר ששוכבת היי שם מצפה ממך לטיפול .פינוק ! יאלה עם שטויות . להשתמע ירון
  15. שלום לכולם אני עובר על כול השירשור .וזה נשמע כמו פגישה קבוצתית עם אנשים עם בעיות שכול אחד מספר את הבעיות שלו ובסוף כולם אומרים :. we love you we love you we love you we love you we love you להשתמע ירון
  16. כרגיל אני מצדיע לך . ראיתי אותך בפעולה בשטח. המשך ... להשתמע ירון
  17. שלום לכולם ותודה לכל המיסטלבטים נכון אני בשלב של חלום שמיתגשם ולפעמים מרוב מילים זה מה שיוצא. אבל ... זו טעות שלא הצלחתי למחוק. אני מאחל לכולם שיגיעו לשלב כזה של הגשמת חלום .(ואז נישמע מה יוצא להם) אכשיו תגובות בבקשה להשתמע ירון
  18. קאי ראי עוןךף םפ םפ םפ
  19. לכל המעונין בשכונת "קירית - שאול" בת"א יש רנו 4 כחולה במצב מעולה לשיפוץ. אני רואה אותה כל יום במשך כמה חודשים .אף אחד לא נוסע בה או נוגע בה וחבל. אם מישהו מעונין ברכב כזה אז יש פו בונבוניירה. אני לא יודע אם מוכרים אותה או לא. אבל שווה לנסוות. אני בטוח שלבעל הרכב אין שום רגש לרכב הזה . כי המקום אתר בניה בזמן האחרון והרכב שוכב בצד בלי שום התיחסות מצידו וחבל. אם מישו צריך כיוון אני מוכן . תמונות מצורפות. להשתמע ירון
  20. שלום וחג שמח יאלה סוף סוף מתחילים לראות את הסוף .כמו שתמיד אני אומר "סבלנות" זו מילת המפתח ויש לך אותה .ולכן הפרוייקט שלך יוצא כמו שצריך. אני מחקה בציפיה כמו כולם לסוף(לסוף של השיפוץ ולדרך החדשה שלה) וגם להשקה. כול הכבוד ובהצלחה חג - שמח להשתמע ירון
  21. היי רפי החנות נמצאת בתוך הקניון והקניון הזה פתוח גם בשבתות וגם בחגים. אזזזזזזז כן החנות פתוחה . ירון
  22. היי ירון דבר ראשון יש לך שם יפה!!! יש מכוניות ואופנועים בכול גודל גם 1 ל- 18 .יותר גדולים ויותר קטנים. ירון
  23. היי כן יש שם דגמים של אופנועים חדשים וענתיקות כמעט בכול הגדלים. ירון
  24. היי לירון תודה על כל התמונות המצורפות. אני שמח שלקחתה את תפקיד צלם המועדון(שמיניתי אותך)בכול כובד הרצינות!!! כמו כן עוד מעט יהיה לך לצלם עוד יפיפיה אדומה במפגשים . חג שמח ולהישתמע ירון
  25. שלום וחג שמח לכולם לידיעתכם נפתחה חנות חדשה ראשונה ויחידה בארץ ברמה של חו"ל שכול כולה לדגמים בלבד בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה .קומת קרקע בצד הצפוני. יש שם דגמים של מכוניות חדשות וכן מכוניות עתיקות. כדאי ומומלץ מאוד להשתמע ירון
×
×
  • תוכן חדש...