Jump to content

ירוני

  • הודעות

    386
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירוני

  1. ירוני

    תמונות מההשקה

    זמי לוין 850 פעם תודה אישית ממני ומהספיידר שלי שניהלתה את האירוע . תודה ברנדוינהנדלר ירון
  2. ירוני

    תמונות מההשקה

    תודה רבה יום שישי הבא לא רק בתמונות להשתמע ירון
  3. ירוני

    תמונות מההשקה

    כן כן אני זוכר המורה ללשוווווווווווון שלי מהיסודי. אבל את צודקת לא מתאימה לי טעות כזו. ירון
  4. ירוני

    תמונות מההשקה

    אם הם על הכרטיס אין שום בעיה. ירון
  5. ירוני

    תמונות מההשקה

    אכשיו אני יודע מי את! ירון
  6. ירוני

    תמונות מההשקה

    אני מאוד מאוד מקווה שאתה צוחק ירון
  7. שלום לכולם נחום אומנם לא הגיע היום להשקה והשמועות היו נכונות! ולשם שינוי ושינוי לטובה. הגיעו היום הרבה אנשים ואולי אפילו המון אנשים (אזזזזזז אולי זה בגלל שנחום לא בא ????????) מה אתם אומרים?????????????? (((כמובן הכול בהומור למי שלא מבין))) ירון
  8. ירוני

    תמונות מההשקה

    ועוד תמונות
  9. ירוני

    תמונות מההשקה

    עוד תמונות
  10. ירוני

    תמונות מההשקה

    תודה לכל מי שהגיע להשקה. תודות מיוחדות: לקובי מילוא שעזר לי המון . למשה כץ שגם עזר לי מאוד. ולאבי נוף שעזר לי בדש. לדני ונתי ממוסך קובלנץ שגם עזרו לי מאוד. ולכל מי שעזר לי ולא ציינתי פה. תודה תודה תודה 850 פעם והמבין יבין תמונות מצורפות: ירון
  11. יש חנות נוספת לדגמים בלבד בקניון 7 הכוכבים בשם "דגמים" כמו כן באלנבי 123 בת"א חנות בשם וילנציק ואתר אינטרנט :dgamim.com ירון
  12. אוולה צודק! אני יצור קשר ירון
  13. רוצים את המקור לא דיסקים צרובים ירון
  14. ועל נחום??????????????????????????????????????????
  15. אדון כץ במחשבה שניה אם אתה בא לי זה מספיק ירון
  16. תן הסברים משה ירון
  17. קובי יקר שלי שלא תחשוב על זה בכלל ואפילו לא בצחוק. כיייייי חלק לא קטן בעצם חלק גדול בהצלחה שלי אם הספיידר לא היה יכול להיות ללא קובי מילוא(ימים ולילות באי-ביי ביחד עד לשעות הבוקר)זוכר??????? אוהב ירון
  18. אלייך אני בכלל לא פונה כי זה מובן מאליו שאת מגיעה!!!!!! ואם לא אז..... דירבאלק אוהב :inlove: ירון
  19. 1 כבר בתוך המנוע פשוט בשלב הזה עצרתי לצלם ירון
  20. אני לא חושב שזה בגלל "חוסר מזל" נכון אזולאי??????????????????????????????????????
  21. יש שמועות שאולי נחום לא יגיע להשקה של הפיאט. דבר שלא יתקבל בשום מצב.(גם אם יש לו אישור מההורים). בקשה לכול חברי הפורום: לאסוף כמה שיותר חתימות בשירשור הנ"ל. (((יש לציין שהכל בהומור אם רצון חיובי))) להשתמע ירון
  22. תודה רבה לכולם על הפרגון וההסברים (ארנון.אזולאי.לירון) . גם לי כבר אין סבלנות ואני ממתין ליום שישי בתקווה שלא ירד גשם צו'פר קטן לגירוי ... תמונה מצורפת של 4 הלבבות של המנוע דקה לפני חיבורם למנוע להשתמע ירון
  23. תמונות ???????????????????????????????????
  24. משפחת יריב המון המון המון ועד המון בהצלחה בשיפוץ . אל תיתיחסו לכל אלו שלא יודעים לפרגן ולצערי יש לא מעט כאלו . כל הכבוד. להשתמע ירון
  25. ירוני

    מפגש פיאט.

    בלי נדר גם אני והבונבונירה שלי נגיע ירון
×
×
  • תוכן חדש...