שלום לכולם
נחום אומנם לא הגיע היום להשקה והשמועות היו נכונות!
ולשם שינוי ושינוי לטובה. הגיעו היום הרבה אנשים ואולי אפילו המון אנשים
(אזזזזזז אולי זה בגלל שנחום לא בא ????????)
מה אתם אומרים??????????????
(((כמובן הכול בהומור למי שלא מבין)))
ירון
תודה לכל מי שהגיע להשקה.
תודות מיוחדות:
לקובי מילוא שעזר לי המון .
למשה כץ שגם עזר לי מאוד.
ולאבי נוף שעזר לי בדש.
לדני ונתי ממוסך קובלנץ שגם עזרו לי מאוד.
ולכל מי שעזר לי ולא ציינתי פה.
תודה תודה תודה 850 פעם והמבין יבין
תמונות מצורפות:
ירון
קובי יקר שלי שלא תחשוב על זה בכלל ואפילו לא בצחוק.
כיייייי חלק לא קטן בעצם חלק גדול בהצלחה שלי אם הספיידר לא היה יכול להיות ללא
קובי מילוא(ימים ולילות באי-ביי ביחד עד לשעות הבוקר)זוכר???????
אוהב
ירון
יש שמועות שאולי נחום לא יגיע להשקה של הפיאט.
דבר שלא יתקבל בשום מצב.(גם אם יש לו אישור מההורים).
בקשה לכול חברי הפורום:
לאסוף כמה שיותר חתימות בשירשור הנ"ל.
(((יש לציין שהכל בהומור אם רצון חיובי)))
להשתמע
ירון
תודה רבה לכולם על הפרגון וההסברים (ארנון.אזולאי.לירון) .
גם לי כבר אין סבלנות ואני ממתין ליום שישי בתקווה שלא ירד גשם
צו'פר קטן לגירוי ... תמונה מצורפת של 4 הלבבות של המנוע דקה לפני חיבורם למנוע
להשתמע
ירון