Jump to content

ירוני

  • הודעות

    386
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירוני

  1. מי יכול לתת פרטים על הרכב הנ"ל שבתמונות??? האם יש כאלו בארץ?????????? ירון
  2. "מוסך קובלנץ" היקר (דני/נתי) נהגתי בזהירות ולא גרמתי שום נזק. אם לא אתם שמטפלים לי בספיידר בשוטף, לא הייתי מרשה לעצמי להכנס למסלול. אבל עקב הטיפול המסור המיקצועי והיחס האישי שהספיידר שלי מקבלת ממכם, אני מרשה לעצמי טיפה יותר. תודה רבה 850 פעם ירון
  3. היו לכולם שם מצלמות. כמעט כל אחד צילם שם בלי הפסקה. אזזזזזז אנחנו ממתינים לתמונות????????? ירון
  4. אני מסכים עם קובי. תצוגה של המכוניות נוסעות ולא רק עומדות כמו פסלים. אני ראיתי את אותם אנשים שלא נירשמו ובאו בדקה האחרונה לדרור וקובי כדי להכנס למסלול, אז בבקשה............... * קובי את הועד לא ניתן לך לעזוב כל כך מהר. ירון
  5. אם כל הכייף שהיה והיה כייף . היה חסר מישהו באותו יום. מישהו שהוא חלק בילתי נפרד מהמפגשים של המועדון. ואני מדבר על משה אזולאי שלא הגיע וחבל. משה אתה חייב לנו. ירון
  6. מצטער אבל אני לא יודע על מה אתה מדבר??? אבל אם כן - אז סליחה. אולי חברה שלך גרמה לי להתבלבל ???? (בצחוק כמובן) ירון
  7. 850 פעם תודה לצלם שלנו "מצא" .שצילם את הסיבובים של מכוניות המועדון במסלול עם ציוד הצילום שלי. בהמשך אני יעביר את הסירטון לDVD ירון
  8. תמונות נוספות של צוות הנהגים .שדרן הרדיו המקומי והמדריך.
  9. ועוד תמונות
  10. ועוד תמונות
  11. עוד תמונות
  12. היה היום ארוע יפה מאוד כן ירבו ארועים כאלו. תודות לכל מי שגרם לארוע להיות כזה. לאירית "הקופאית". לדרור "המדריך". לקובי "המגיש בערוץ הרדיו המקומי + פרשנויות". ולכל מי שלא ציינתי תודה. מצורפות תמונות + סירטון בהמשך ירון
  13. מושיקו אתה יודע מי רק מיתחלף??????????????
  14. 1. הרכב יציב עם יודעים לנהוג בו נכון. 2. מותר בכל כביש כמו כל רכב אחר. 3. המהירות המירבית שהריקשה מצליחה להגיע בדגם הזה. מקסימום 90 קמ"ש. מאחר שיש לה מנוע קטן מאוד 218 סמ"ק בלבד ללא שיפורים מנוע אורגינאלי.(עם שיפורים אפשר יותר). 4. המנוע של ווספה של חברת פיאגו. 5. הריקשה רשומה ברישיון בתור" ריקשה תלת אופן פיאגו ווספה איטליה" וצריך רישיון לרכב כדאי לנהוג בה. ירון
  15. ירוני

    מפגש יום שישי

    ליסוע לאשדוד בבקר עד הצהרים !!!. המפגש בת"א מ - 16.30
  16. ירוני

    מפגש יום שישי

    למה שלה יהיה?????????????? ירון
  17. 218 סמ"ק . 4 הילוכים קדימה . 4 הילוכים אחורה. ירון
  18. כרגע היא שוכבת לה בתוך מחסן בצל וממתינה ל.............. ירון
  19. תמונות נוספות
  20. לקראת חג השבועות סידרתי את הריקשה והעברתי אותה טסט לכבוד תחרות טרקטורים מקושטים במושב. כולם עמדו דום .כשראו את הריקשה עם כל הילדים מאחור. נוסעת בראש שיירת הטרקטורים. קיבלנו מקום ראשון.(מגיע לריקשה לאחר כל כך הרבה שנים טיפה כבוד) מצרף לכם תמונות ירון
  21. ירוני

    מיני

    גיל בהצלחה כל הכבוד ירון
  22. לשאלתך אילו מכוניות ????? אני מצרף את התמונות .
  23. תמונות נוספות
  24. שלום לכום אתמול בערב נפגשנו בועז.זמי.דרור.מתניה ואני ב : 9.30 בערב עם כלי הרכב שלנו לתצוגה. התצוגה מאוד יפה ומרשימה שבוע איטליה מתחיל היום בשעה 5.30 בגן העיר בת"א עם השגריר האיטלקי וראש עירית ת"א יאלה תגיעו. להשתמע ברנד ירון
  25. כל הכבוד סוף סוף. מה עם כל התמונות הקודמות שהיו??????????? ירון
×
×
  • תוכן חדש...