היי לירוני
ראשית שתגיע לגיל 30 יש לך ממני את המפתחות (בדיחה דוקרת כמובן).
לגבי הצבע:
תתחדש, אהבתי את הצבע.
ממתין לראות את כולה.
לגבי הסימלון תתביש לך !!! מה זה ??????? התמונה הקודמת בהרבה יותר שווה.
אוהב :inlove:
ברנד ירון
הגעתי למוסך כרגיל לבקור. ואז אני רואה דבר נוסף יפיפה נמצא על אחד הליפטים חוץ מהספיידר שלי.
זאת כמובן "ביאנקינה" שהיתה שייכת לקובי מרמת השרון וכרגע משופצת ע"י חבר חדש במועדון.את המנוע כמובן "הקובלנצים" מבצעים.
כמה תמונות לשתוף את העיניים.
ירון
היי משה
דיברנו בעבר על הנושא.
הפולי האורגינאלי פשוט "דפוק" המהנדס שתיכנן אותו לא חשב שהפחיות האלו מאבדות צורה מהחום של הסיבוב והפולי נישחק.
אני שלחתי לחרט שיצר לי פולי מחומר מאוד קל .
לגבי המידה של הפולי יש כמה פירושים:
1. אם הפולי קטן מידי זרימת המיים כל כך מהירה (בסל"ד גבוהה) ולכן המיים לא מצליחים להתקרר ברדיאטור והמנוע מתחמם.
2.אם הפולי גדול מידי רק בסל"ד גבוהה מעבר המיים הוא כמו שצריך ולכן בסל"ד נמוך הרכב התחמם.
*אני לא זוכר את המידה המדוייקת. אבל הפולי שלי קטן מהמקורי בחצי ס"מ ועד מהירות של 80 קמ"ש + בערך הרכב נוסע מצויין .אם אני מעלה את המהירות המנוע מתחיל להתחמם. ושאני מוריד את המהירות הוא מתקרר בחזרה.
(((אני חושב שזה מסביר את התאוריה שלי ))).
***דבר נוסף שיש לבדוק בהרבה מכוניות הוציאו את הטרמוסטט חום שזאת תאוריה לא נכונה ויש להחזיר אותו. ((טרמוסטט של סובארו מתאים למי שמחפש רק צריך לפתוח לו עוד כמה חורים)))
להשתמע
ברנד ירון
850 פעם מזל טוב
לאיש וידי הזהב שלו.
:wave2:
:wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2:
להשתמע
ברנד ירון
ננעל עד ליום ההולדת הבא של חתן השימחה.
את הקודם הוא כנראה כבר שכח.
לאיש יקר מאוד (עם פוטנציאל אדיר שיש כאלו שלא רואים אותו וחבל...המבין יבין)
850 פעם מזל טוב
:beerchug: :beerchug: :beerchug: :smilecolr :smilecolr :smilecolr :smilecolr:multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug:
אוהב
ברנד ירון
לאיש יקר מאוד (שיש אנשים שלא רואים בו את הפוטנציאל האדיר והמבין יבין)
מזל טוב 850 פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם פעם
אוהב
ברנד ירון
התמונות באמת באיכות מעולה מאוד !
אבל אם אני לא טועה זה מועדון של רכבי אספנות לאאא????
(לא שיש לי בעיה עם כל האנשים שבאים ברכבים חדשים .כל מי שמגיע מבורך אבל... החניון מיועד לרכבי אספנות בימי שישי.ורכבי אספנות בסוף חונים בחוץ (לדומא MG) כי אין לה מקום????).
כיף לראות כל כך הרבה אנשים מגיעים למפגשים. בואו נחפש מקום גדול יותר.(אני כבר דברתי עם זמי על מקום אבל....?)
תודה
ירון
קובי מה אתה לגיד על זו??????? (כסף קטן)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fiat-850-SPIDER-850-FIAT-SPYDER-CONVERTIBLE-MINT-CONDITION_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6218QQitemZ4625661952QQrdZ1QQtcZphoto
ירון
כנסו ללינק הבא מחיר התחלתי 99 דולר.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1969-Fiat-850-Spider_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6783QQitemZ8046065947QQrdZ1QQtcZphoto