-
הודעות
386 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ירוני
-
שלום לכולם אני משתף אותכם בתמונות נוספות של חלקים חדשים שהצלחתי להשיג : משאבת שמן.פאקומים. ברגים חדשים לראש מנוע. להשתמע ירון
-
נראה מבטיח????????????????????????????? סליחה על הביקורת . אבל רכב כזה יפה למה סתם עבודה של חובבנים????? דבר ראשון לפרק את כל הרכב:שטיחים. כסאות.פגושים.גלגלים פלסטיקים ו..... ורק אז מתחילים לשפשף למרוח לצבוע וכל מה שמצריך לעבודת הפחחות. אם כבר אז עד הסוף .דבר עם הפחח שימתין יום יומים שבוע ויאלה לעבודה ביקורת בונה להשתמע ירון
-
היי ניר "שחר מפעל לשיפוץ מנועי רכב" בר"ח הירקון בבני -ברק.((אני מאוד מאוד ממליץ)) לפנות ל:שלמה או עוזי .שני אחים מאוד נחמדים. תגיד להם שאני שלחתי אותך.. איזה מנוע אתה מעונין לשפץ????? ירון
-
-
מאיפוא אתה בארץ ????????? ירון
-
היי גיא תודה צרף לנו תמונות שנוכל להיתרשם ירון
-
תודה על הפירגון . ארנון אני מאחל לך שיפוץ זהה לשיפוץ היסודי שלי. יהיו עוד תמונות נוספות בהמשך + סיפור על חלק שלא מצאתי ןיצרתי חדש. להשתמע ירון
-
-
-
לא... הספיידר שזכתה בראלי שייכת למשה כץ מראשון ירון
-
סחטיין על הבדיחה ותודה ירון
-
היי לגבי המנוע זה ברור שהוא מסתובב הפוך . ולגבי הבוכנות אני שם בוכנות אורגינאליות כך שאין לי שום בעיה. כל החלקים כולל :הבורג הארוך. מיסבים. טלטלים ועוד רשימה ארו שאתה מדבר עלהם הכול אורגינאלי אבל תודה להשתמע ירון
-
היי קובי לשמחתי הגדולה המנוע היה "בתול"...הוא לא עבר אוברול מעולם וזה נותן לי תשובה אחת כללית לכול הבעיות שהיו לי!!!(קומפרסיה 45 ????). אני מבצע חריטה עם בוכנה 1 מ"מ טלטלים 0.10 שיפוץ :משאוות מיים.סטרטר. בקיצור הכול חדש ירון
-
-
אתה מוזמן להגיע גם ללא הספיידר שלך .כדאי לראות את זיו פניך .אפילו שכולם מעדיפים את הבונבונירה שלך במיפגשים. אני באותו סרט . להשתמע ירון
-
ידעתי שממך אני יקבל תשובה מפורטט אתה גדול קובי להשתמע ירון
-
-
שלום לכולם חזרתי מחופשה באילת. וישר אני מעלה תמונה של חיפושית מדהימה. ראיתי אותה בטיילת באילת היא רשומה כאספנות ויש לה מדבקה של המועדון. אם כי אני לא בטוח שהיא מקורית. חיפושית עם המון השקעה מישהו יודע לגביה????? סליחה על התמונות הלא מוצלחות להשתמע ירון
-
מה יום יומים????????????????? ירון
-
שלום לכולם סוף סוף ארוע ברמה גבוהה . לצערי לא הגעתי עם הספיידר שלי כי היא לא מוכנה עדין. לגבי העמדת המכוניות היה צריך לפי דעתי לסדר את כולם במעגל גדול עם חבלול וכול האנשים היו מתבוננים מתוך המעגל. לשימחתי הגיעו לא מעט אנשים ומכוניות שלא ראיתי ליפני(חבל שלא באים למפגשים)אם כי מעט אנשים עם חוצפה ישראלית שחייבים לגעת או להושיב את הילד בתוך הרכב. (ציטוט: רק לתמונה מה יש???). וזה מרגיז. תודה ענקית לכל מי שתרם להתממשותו של האירוע הזה. כן יירבו ארועים כאלו. חוויה בלתי נשכחת לארועים הבאים אני מתנדב לעזור להשתמע ירון
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות. שימו לב להנחיות בהודעה הראשונה
ירוני פרסם הודעה בנושא של יניב.ש בתוך רכבי אספנות
לא יודע ?????? צריך לברר החלון הקידמי מצד ימין או שבור או פתוח ואין אויר בגלגלים אז...................... להשתמע ירון -
ענתיקות בדרכים ובחצרות. שימו לב להנחיות בהודעה הראשונה
ירוני פרסם הודעה בנושא של יניב.ש בתוך רכבי אספנות
שלום לכולם פורד אסקורט אוטומאטית שראיתי נטושה בשדה בשכונת תל-ברוך בר"ח רוזנסקי במהלך לג בעומר של הבת שלי עם הגן. למי שמעונין. מצטער על התמנות הלא ברורות ירון -
לאחר סיבוב חניות לחלפים לספיידר שלי . מצאתי חנות בר"ח סלמה בת"א שיש לה גיר שלם חדש לגמריי לפיאט 600 . אם מישהו שיש לו פיאט 600 מעונין זה כדאי!!! לא כל יום מוצאים דבר כזה ועוד חדש. למי שמעונין שישלח לי בפרטי ואני ישמח לעזור לו. להשתמע ירון
-
היי הכול טוב ויפה אבל יש מישהו מיקצועי שיודע לבצע את הנ"ל???????????????? בתשלום כמובן. ירון
-
שלום לכולם מישהו יודע על מישהו שיודע לסדר גם פחחות של הפגושים לפני ציפויי הניקל????? כי אם הפגוש לא חלק הציפוי לא יוצא יפה . מנסיון אם רפי מגלבנומטה הציפוי יצא יפה אבל לא חלק .הוא לא משייף את הפגוש לרמה של חלק. ירון
