Jump to content

ירוני

  • הודעות

    386
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירוני

  1. מזל - טוב מזל - טובמזל - טוב מזל - טוב מזל - טוב מזל - טוב 850 פעם מזל טובי יאזולאי להשתמע ירון
  2. היי קובי חג שמח ובהצלחה במכירה להשתמע ירון
  3. כל הכבוד ירון
  4. ירוני

    חג שמח לכולנו.

    שלום לכולם לצערי אני לא חוגג את החג הזה עם הספיידר שלי . עקב השיפוץ שלה... אבל בסוף זה יהיה שווה. חג שמח לכולם להשתמע ירון
  5. שלום לכולם אני יודע שכבר דיברו בעבר על הנושא... אבל !!! אני זקוק למישהו שיודע לחדש דשבורד ברמה " גבוהה " באזור המרכז??? מישהו??????? להשתמע ירון
  6. שלום לכולם אני מעמין שכבר דיברו בעבר על הנושא... אבל !!! אני זקוק למישהו שיודע לחדש דשבורד ברמה " גבוהה " באזור המרכז??? להשתמע ירון
  7. אני מסכים וחושב שאחת לרבעון זה לא רק טוב זה מעולה... יש הרבה אנשים שקונים באי-ביי כי לא מוצאים פו בארץ וחבל כי אני בטוח שאם לא 100% אז 95% מהחלקים יש פו בארץ.פשוט צריך לחפש. דוגמא טובה. חיפשתי משאבת ברקס לספיידר שלי ולא מצאתי בארץ .דרך אי-ביי היה ובמחיר של 38 דולר. לא כולל משלוח. בשוק עתיק מצאתי חדשה ב-20 שקלים חדשים אזזזזזזזזזז מה אתם אומרים?????? להשתמע ירון להשתמע ירון
  8. היי לירון בזה הרגע אני ממנה אותך לצלם . בלי חרטות דרך אגב לא ראיתי אותך לא בשוק עתיק ולא במפגש??????? ובגללך אין לנו תמונות בשירשור (בצחוק) להשתמע ירון
  9. זה מה שאני בדיוק מבצע... ביום של ההשקה אני ממנה אותך לצלם. מה אתה אומר????????????? ירון
  10. תודה תודה תודה לכולם גם פו וגם בפרטי. כיף שאנשים מפרגנים. לגבי הספיידר שלי היא כרגע מחליפה חלקים לא מקוריים למקוריים . תיקונים מכאנים. החלפות של גומיות ישנות. החלפות/שיפוצים של חלקים. סידור כל מערכת החשמל. אני בכוונה לא מפרסם תמונות כדאי להשאיר אותכם ב... להשתמע ירון
  11. שלום לך זמי??? את לא יודע כמה שאתה צודק ... אם כי יש לי עוד עבודה מרובה ואני רוצה לראות את הנסיכה שלי גמורה יפיפיה עומדת בהשקה. אז עוד כמה לילות ללא שינה ואז... יאלה להשתמע ירון
  12. תמונות???????????????????????? יכול לעזור מאוד ירון
  13. תודה רבה אירית עוד טיפ טיפה סבלנות וזה יגיע. להשתמע ירון
  14. לא יודע על מה אתה מדבר??????? ירון
  15. שלום לכולם היום סוף סוף לאחר תהליך ארוך ומייגע הבונבוניירה שלי הגיע לביתה החדש ואני מדבר על: פיאט 850 ספיידר ספורט. יש לבצע בה שיפוץ לא גדול ואז:"השקה לעוד רכב למועדון" תודה לכול השותפים לסוד. תודה גדולה לאבי "מגרר שור"(חבר מועדון) שהיום עזר לי עם הובלת הספיידר .על הזהירות שלו ועל הסבלנות שלו (יש לציין שהיה היום חמסין) השקה בקרוב להשתמע ירון
  16. ירוני

    פיאט 600 למכירה

    שלום לך אני לא ראיתי את הרכב שלך ואני לא יודע לפי מה אתה אומר שאין מה להשוות ??? כל אחד חושב שהרכב שלו הכי הכי??? אני מכרתי במחיר "בדיחה" בגלל שיקולים אישיים שלי... הפיאט 600 שלי (כבר לא שלי) במצב מעולה. בכול אופן בהצלחה להשתמע ירון
  17. תודה אירית... וזה יגיע.
  18. ירוני

    פיאט 600

    אין שום בעיה להשיג כמעט כול חלק של פיאט 600 בארץ .ואים לא אורגינאלי אז חלופי. בפיאט 600 המנוע וכול המכאניקה פשוטים מאוד ובסיסיים מאוד . הרכב פשוט וקל מאוד לתחזוקה. לגביי כמות ה-600 וה- 500 בארץ כמעט אותה כמות. לצערי חבל שאין מספיק... ""עדיף לברר לפני שרושמים דברים לא נכונים"" להשתמע ירון להשתמע
  19. ירוני

    שברולט 1956 ה ת מ ו נ ו ת

    כל הכבוד סןף הדרך של תמונות . כיף לראות כל כך הרבה אנשים מגיעים למפגשים. כן ירבו... ולרכב החדש ברוך הבא להשתמע ירון
  20. תמונות????????????????????????????????
  21. שלום לכולם המילה שהרבה אנשים אוהבים להגיד זה: לא אקטואלי... אז תודה לכל אלה שהתקשרו לייעץ לי. ולכל הפונים אלי עם השאלות לגבי המחיר. נכון שהמחיר מאוד נמוך למצב הרכב. אבל כל אחד והשיקולים שלו...(יש בודדים שיודעים על מה אני מדבר)... הרכב עבר לאדם מאוד נחמד שאני בטוח שישמור על הרכב ועוד יבצע בו שיפוצי קוסמטיקה.אני מאמין לתמונות בהמשך. אז תודה תודה לכל הפונים ועל שיתוף הפעולה... ולגבי הפיאט 600 שלי??? כבר לא שלי לצערי וזה: לא אקטואלי להשתמע ירון
  22. שלום לכולם המילה שהרבה אנשים אוהבים להגיד זה: לא אקטואלי... אז תודה לכל אלה שהתקשרו לייעץ לי. ולכל הפונים אלי עם השאלות לגבי המחיר. נכון שהמחיר מאוד נמוך למצב הרכב. אבל כל אחד והשיקולים שלו...(יש בודדים שיודעים על מה אני מדבר)... הרכב עבר לאדם מאוד נחמד שאני בטוח שישמור על הרכב ועוד יבצע בו שיפוצי קוסמטיקה.אני מאמין לתמונות בהמשך. אז תודה תודה לכל הפונים ועל שיתוף הפעולה... ולגבי הפיאט 600 שלי??? כבר לא שלי לצערי וזה: לא אקטואלי להשתמע ירון
  23. היי גילי אתה צודק בכול מילה . ולכן אני מעונין במישהו שבאמת מעונין ברכב כדאי לשמור . ירון
  24. שלום ליאו אתה מתפלא שעוד לא מכרתי אותה ? זה פשוט לא יאמן מהבוקר אנשים מתקשרים. באו לראות את הרכב ולזיין את המוח... ושיסלחו לי כל אלה "שיפגעו" . אבל מי שלא מעונין אז פשוט לא! אפשר לחשוב כמה כבר אני מבקש. להשתמע ירון
  25. אני לא מבין איך אפשר לזלזל במשהו שלא יודעים אודותיו. לידעת כל המזלזלים הסובארו של משה אזולאי יכולה להמשיך לינסוע עוד הרבה הרבה אחרי שהרבה מכוניות "יעצרו " בדרך לצפון.לדרום... אז בבקשה ירון
×
×
  • תוכן חדש...