Jump to content

ירוני

  • הודעות

    386
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירוני

  1. ירוני

    FIAT 850 SPORT SPIDER

    משה תדייק שלאנשים לא יהיו אשליות.
  2. ירוני

    FIAT 850 SPORT SPIDER

    יאלללללללללללללללה משה סוף סוף רואים התחלה . זאת הדרך קדימה. כל עזרה אני פה . בהצלחה ירון
  3. תודה גדולה לאדם יקר מאוד שקם בבוקר בשבילך (6 בבוקר ), ולא פעם ראשונה, לבצע קניה באי ביי. קובי מילוא אתה יחיד ומיוחד. תודה תודה תודה 850 פעם להשתמע. ברנד ירון
  4. זה הסימלון הכי יפה.
  5. גם אני לא הצלחתי להגיע לצערי היום למפגש. האם מישהו צילם היום??????????????????? ירון
  6. ירוני

    FIAT 850

    לסודאי כבר אין חלקים לפיאטים ישנות.
  7. היי משה אני מאוד מצטער אם אכזבתי מישהו (אותך).אבל לצערי כל ארוע אני מגיע מקסימום אם הבת הגדולה שלי.והיום הצלחתי להגיע אם כל המשפחה והיה ממש כיף. לגבי הפיאט שלי . אחרי שראיתי את הישראלי המכוער בשעת פעולה. רק שמחתי שהספיידר שלי בבית. אירית כבר היתה על הסף מרוב שכעסה על אנשים. נחום ממש התחנן לאנשים שיזוזו מהרכבים. כל אחד חייב לגעת לבדוק ובעל הרכב שאמור "לחגוג" משמש כשומר. חייבים למצוא פתרון .כל פעם מדברים על הנושא ואף פעם אין פתרון. אזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז אתה עדין מאוכזב?????????????.
  8. קובי כל הכבוד על הניקוד המדוייק. סאחטן. לגבי יריב יאלה אם תרוצים שאתה חולה יש לך שיפוץ בהמתנה...(תהיה בריא) ירון
  9. אבי 850 פעם מזל טוב "אדם וידיי זהב לו" ירון
  10. משה אני מתפלא עליך שאתה מרים ידיים כול כך מהר??????????????????????????????????????????????????????? ירון
  11. צודק 1000 אחוז !!! בסוף לכולם יהיה אז למה לא עם הלוגו????? והמחיר סביר מאוד?????? אולי ננסה שוב . שכול אחד ישלח מייל לסמדר או כאן בפורום עם מ"ס האפודים שהוא מעונין . אני מעונין ב-3 אפודים ירון
  12. לרצינים בלבד המעונינים לשמר ריקשה http://www.classiccar.co.il/Ads/adDetail.asp?cat_id=14&sub_id=132&ad_id=5855 ירון
  13. בגימנסיה קומה 3 בצד ימין עד סוף המסדרון דלת אחרונה מצד ימין.
  14. היום החלתתי לקפוץ לביקור במשרדי המועדון כדאי לראות אותו ולא רק לשמוע עליו. לידיעתכם יש שם חומר רב על כל מה שחלמתם או לא חלמתם ואפשר פשוט להגיע ולינבור בסיפריה. כמו כן אם יש למישהו כל חומר שקשור לרכבי אספנות ויכול לתרום יבורך !!! אם יש למישהו רעיון נוסף לקדם .לשפר.או כל רעיון נוסף אני חושב שזה השירשור המתאים אני התרשמתי מאוד!!! ירון
  15. הי משה אתה חייב לי בורקסססססססססססס מחדרה ירון
  16. משה מוסך קובלנץ הראשון לפיאט אבל הוא מטפל בכל הרכבים וגם במיני
  17. תודה לכולם ותודה אישית לאיל פלד שנתן לי לככב אם הספיידר שלי בשער של האוטומוביל תודה ירון
  18. יש כבר שירשור על הנושא הזה יש מוסך שמטפל במכוניות אספנות בת"א. מוסך קובלנץ בנמל ת"א הישן .הם מטפלים ברכב שלי והם פשוט גדולים. ירון
  19. לגבי קוביה """ קוביה הוגרית """ אולי.. ופיאט יש אבל ??????????????? ירון
  20. ירוני

    כעמ

    כחאיטצו
  21. ירוני

    Fiat 850

    הי משה אתה צודק לגבי הסימלון רק יש בעיות: א. אם אני ימחק את הסימלון של האר-וי מה הוא יגיד?????? ב. יש לי בעיה במחשב ואני לא מצליח להקטין תמונה כדאי להכניס אותה לסימלון. ירון
  22. ירוני

    Fiat 850

    רק מוסך " קובלנ"ץ " מוסך משפחתי בגני התערוכה הישנים בת"א !!! מקצוענות.סבלנות.עדינות.יחס אישי .ידע והרגש לגבי מכוניות אספנות וסרוטים כמונו . דני ונתי שני חברים שהם כמו אחים שביחד הם מקצוענים ד"ק לפיאטים ובכלל. וזה מגיע להם!!! הטלפון שלהם: 03-6045408 03-5468898 לכל עזרה נוספת השמח לעזור ירון
  23. ירוני

    Fiat 850

    הי תן לנו טיפה יותר פרטים לגבי הרכב וגם תמונות כדאי שנוכל לעזור לך יותר. להסיג חלקים או כל דבר אחר. להשתמע ירון
  24. ירוני

    תמונות מההשקה

    יאלה מזל טוב אכשיו טסט. לירוני זה כל התמונות??????????????????? ירון
  25. ירוני

    תמונות מההשקה

    850 פעם ב ה צ ל ח ה :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: :multi: ירון
×
×
  • תוכן חדש...