תודה גדולה לאדם יקר מאוד שקם בבוקר בשבילך (6 בבוקר ), ולא פעם ראשונה, לבצע קניה באי ביי.
קובי מילוא אתה יחיד ומיוחד.
תודה תודה תודה 850 פעם
להשתמע.
ברנד ירון
היי משה
אני מאוד מצטער אם אכזבתי מישהו (אותך).אבל לצערי כל ארוע אני מגיע מקסימום אם הבת הגדולה שלי.והיום הצלחתי להגיע אם כל המשפחה והיה ממש כיף.
לגבי הפיאט שלי . אחרי שראיתי את הישראלי המכוער בשעת פעולה. רק שמחתי שהספיידר שלי בבית.
אירית כבר היתה על הסף מרוב שכעסה על אנשים.
נחום ממש התחנן לאנשים שיזוזו מהרכבים.
כל אחד חייב לגעת לבדוק ובעל הרכב שאמור "לחגוג" משמש כשומר.
חייבים למצוא פתרון .כל פעם מדברים על הנושא ואף פעם אין פתרון.
אזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז אתה עדין מאוכזב?????????????.
צודק 1000 אחוז !!!
בסוף לכולם יהיה אז למה לא עם הלוגו????? והמחיר סביר מאוד??????
אולי ננסה שוב . שכול אחד ישלח מייל לסמדר או כאן בפורום עם מ"ס האפודים שהוא מעונין .
אני מעונין ב-3 אפודים
ירון
היום החלתתי לקפוץ לביקור במשרדי המועדון כדאי לראות אותו ולא רק לשמוע עליו.
לידיעתכם יש שם חומר רב על כל מה שחלמתם או לא חלמתם ואפשר פשוט להגיע ולינבור בסיפריה.
כמו כן אם יש למישהו כל חומר שקשור לרכבי אספנות ויכול לתרום יבורך !!!
אם יש למישהו רעיון נוסף לקדם .לשפר.או כל רעיון נוסף אני חושב שזה השירשור המתאים
אני התרשמתי מאוד!!!
ירון
הי משה
אתה צודק לגבי הסימלון רק יש בעיות:
א. אם אני ימחק את הסימלון של האר-וי מה הוא יגיד??????
ב. יש לי בעיה במחשב ואני לא מצליח להקטין תמונה כדאי להכניס אותה לסימלון.
ירון
רק מוסך " קובלנ"ץ " מוסך משפחתי בגני התערוכה הישנים בת"א !!!
מקצוענות.סבלנות.עדינות.יחס אישי .ידע והרגש לגבי מכוניות אספנות וסרוטים כמונו .
דני ונתי שני חברים שהם כמו אחים שביחד הם מקצוענים ד"ק לפיאטים ובכלל.
וזה מגיע להם!!!
הטלפון שלהם: 03-6045408
03-5468898
לכל עזרה נוספת השמח לעזור
ירון