Jump to content

ירוני

  • הודעות

    386
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירוני

  1. היי יש חנויות של"מתנות לגבר" שיש שם מכשיר כזה. ירון
  2. מוסך קובלנץ בת"א יבצע לך את השרות הזה! 03-6045408 קוראים לו דני ותגיד לו שירון שלח אותך ירון
  3. לא תהיה השקה כי היא עדיין לא אספנות (בוא נישמור על יחודיות המועדון) ירון
  4. ירוני

    מזל טוב לירוני!

    תודה היא מילה קטנה לכמות הברכות בפורום וגם בפרטי. אני מודה לכולם ממש כיף לקבל כל כך הרבה ברכות ו תודה רבה לכם 850 פעם תודה ירון והפיאט ספיידר
  5. כן יש בארץ חלקים אין שום בעיה. זה מנוע של ווספה. ירון
  6. הריקשה לאחר הפחחות והצבע. אכשיו נשאר רק לאסוף את כל החלקים ולנקות אותה. ירון
  7. 850 פעם מזל טוב ירון
  8. כן זה שלי! תודה ירון
  9. רעיון טוב ירון
  10. מושיקו ! אתה צריך תמונות של הכלים שלי??? ירון
  11. אחלה כלי שבעולם יש לי אחד כזה ששיפצתי אותו לסטייל קאסטום ממש יפה. אולי אני יגיע איתו למפגש מחר. ירון
  12. חן ידידי מה עם מוסיקת הרקע???? אין תודות לבעלים של הדיסק????? ירון
  13. באיזו פיאט מדובר?????????? ירון
  14. אבי ידידי כשביקשו מכוניות איטלקיות בלבד זה היה לארוע של שגרירות איטליה "שבוע איטליה".ארוע סגור של השגרירות. אם ח"ב מרצדס היתה מבצעת ארוע סגור "שבוע מרצדס" או משהו כזה... אף אחד לא היה אומר כלום אני בטוח.אבל זה ארוע התנדבותי למען גיוס כספים למען ילדי "וראייטי". ((זה לא ארוע פרטי )) והמטרה לכמה שיותר כסף לילדים.! ואבי אני לא גרידי. נ.ב מה קרה לבונבונירה שלך????? חברך ירון
  15. היי אירית אני עדיין לא מקבל את מה שאת אומרת. אם ח"ב מרצדס (הגדולה) תורמת כסף עבור כול רכב מטעמה אין שום בעיה! אבל ציטוט: כולל עבור כל כלי רכב אספנות של המועדון,. * אנחנו צריכים להגיע כמה שיותר רכבים ולא משנה מאיזה סוג כדאי שהם (מרצדס) יכניסו טוב טוב את היד לכיס למען מטרה מוצדקת.(ואני מעמין שאין להם בעיה) אבל מה לעשות הם רוצים פרסומת במינימום כסף. כי מהמועדון .מכוניות מרצדס לא יגיעו הרבה!!! ירון
  16. ירוני

    מחפש חרט טוב

    היי לגבי שיפוץ ראשים: מכון " ש.ח.ר " בבני ברק ליד קניון איילון בר"ח הירקון. אתה יכול להגיד לו שאני שלחתי אותך הוא ממש מעולה. לגבי חרט: יש חרט מעולה בר"ח צלנוב פינת סלמה בת"א .(חרט מעולה) ירון
  17. כל הסיפור הזה של "ראלי וראייטי" זה התנדבות ועוד יש להם בקשות מיוחדות: "מדגם מרצדס בלבלד" לא פחות ולא יותר. אוולה יופי! מה את אומרים?????? ירון
  18. כנסו ללינק הבא זה כדאי! http://cgi.ebay.de/Oldtimer-Fiat-850-Spider_W0QQitemZ4650041033QQcategoryZ9801QQtcZphotoQQrdZ1QQcmdZViewItem ירון
  19. ירוני

    נורות 6v

    חנות בשם "לבנון" נמצאת בר"ח אלנבי ת"א. הם היבואנים של כל המנורות שלא חלמתה עליהם. ירון
  20. לא שכחנו. אבל הבעלים שלה רדום לא רואים ולא שומעים אותו????? בשמחה שרק יגיע. ירון
  21. לא מושיקו!!! אתה חייב להגיע איתה למפגש . ירון
  22. תמונות מהיום במפגש . אני ומשה עם המכוניות. ומי עוד לא הגיע עם הספיידר שלו??? ( משא אזולאי / ארנון)???????? ירון
  23. רעיון טוב מאוד אם כי בדגם של הריקשה שלי המרחק בין הגלגל הקידמי לאחורי גדול יותר . ירון
  24. רעיון טוב מושיקו! מה אתה אומר ??? לאחר שינוי היא תעבור טסט????? ירון
×
×
  • תוכן חדש...