Jump to content

fatboy1340

  • הודעות

    2,981
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fatboy1340

  1. עבירת חניה על מדרכה מזכה בקנס של 500 שח. אין שום קשר אם יש או אין הפרעה. יחד עם זאת, לרוב לא נותנים דוחות לקטנועים שחונים על מדרכה. יש תמונה של העבירה?
  2. לפותש -אין סיבה להתייחס כך לדבריו של קרייזי. הוא צודק. בשביל להתמקח עם התובע , קודם כל צריך שיהיה לך קייס לכך. לכן הוא שאל אותך מדוע ביקשת להשפט. לגבי פגישה עם התובע שנתיים לפני המשפט, כנראה לא יעבוד, כי עדיין לא נקבע מי יהיה התובע באותו המשפט. האפשרות הנפוצה והיעילה ביותר לשוחח עם התובע, זה בבוקר המשפט , טרם כניסה לאולם. כל דבר אחר, זה לפנות בכתב למחלקה המשפטית בעיריה, ולקוות שיתייחסו.
  3. כל דוח ניתן על סעיף נפרד. לא ניתן לרשום יותר מסעיף אחד בדוח תעבורה. אם הדוח נכתב בכתב יד , תוכל לקבל רק את הסריקה שלו. למה אתה רוצה להשפט? אתה טוען שלא בצעת את העבירות?
  4. לפני כחודשיים יצאה הנחיה של אגף התנועה שלא להמיר לאזהרות דוחות על שימוש בטלפון. אולי את הדוח על הקסדה ניתן לבקש להמיר לאזהרה. בכל מקרה, הכי חשוב שתלמד לקח מהמקרה.
  5. כדאי להתחיל מזה, שהיא בכלל לא מחוייבת להשכיר רכב כלשהוא לאדם כלשהוא. בדיוק המקרה של לא להכניס ראש בריא למיטה חולה. בדיוק כמו שלא ישכירו רכב לנהג עם ותק נהיגה של חודשיים.
  6. ממקרים דומים שהיו, חשוב לקבל את תמונות הרכב החשוד כמשוכפל (גם כביש 6 וגם מנהרות כרמל מצלמות באיכות לא רעה), ועם זה לגשת למשטרה.
  7. 1.הפגיעה התרחשה בסמוך למעבר חציה, מיד אחרי כניסה שלך לכיכר. אז אלא אם כן היא צנחה מהשמיים, היא כבר הייתה בכיכר לפני כניסתך. 2. תכוון מצלמה לאמצע או לחילופין תקנה אחת עם עדשת 140 לפחות
  8. לפותש, תקרא על תמרור 303. אם הנהגת כבר הייתה בכיכר, כאשר אתה נכנסת, אשם שלך, כפי שספיראל ציין. מנסיון של עשור וחצי במשטרת תנועה, במצב הרכבים שתעדת, בוחן תנועה לא היה מגיע למקום. כך שהזזת הרכב בהחלט מוצדקת. הגשת עזרה? הנהגת כנראה הייתה מבולבלת מהתאונה, אפשר להבין אותה. זה לא שהיית מוטל על הכביש מדמם והיא לא הניחה עלייך ח.ע.
  9. היו 64 בעיקר בגלל שמירב מיכאלי לא הסכימה להתאחד עם מרץ. תבדוק את סך הקולות למלגות הקואליציה והאופוזיציה (כולל מרץ), ההבדל הוא מספר חד ספרתי של אלפים.
  10. יש לא מעט תמרורי נתצ שמתייחסים לימי שבוע, וגם לערבי חג. בכל מקרה, פותש ציין שהדוח ניתן ב18.05, למרות שהתמרור הגדיר שעות 10-18. זה כבר אומר דרשני. פותש-אם אכן מצויין על הדוח 18:05, תגיש בקשה לביטול הדוח בצירוף צילום התמרור שמציין שעות נתצ עד השעה 18.
  11. מכיר את פס"ד שצוטטו. כמו שבירו ציינה, אלה נוגעים לביטוח חובה (שם קיימת חובת המבטח ליידע את המבוטח בדבר סיום הפוליסה). אין כל חובה כזו לגבי ביטוח רכוש. אגב, בשני פס"ד הוטל אשם גם על המבוטח "לשעבר".
  12. על איזו הוראת מפקח אתה מדבר? אם הוראה על חידוש חוזה ביטוח, אז שליחת הודעה על סיומו מתייחסת רק לביטוח חובה. ובכל מקרה מצויין שהאחריות על חידוש היא של המבוטח. אם יש הוראה אחרת כלשהיא בנושא ביטוח מקיף, נשמח לקישור.
  13. לשלוח הודעת מייל לדואר זבל???? אף גורם לא מחליט לאן ינותב המייל שהוא שולח. היעד הסופי שלו תלוי בעיקר בהגדרות של תיבת המייל שלך, שרובו מסתמך על פעולות שלך. למשל אם אתה מרבה למחוק מיילים משולח מסויים, מבלי לפתוח אותם, התיבה תנתב את המיילים מאותו שולח לספאם בסופו של דבר.
  14. כבר מזמן אין לה יתרון כמותי. הזדמן לי להיות רוסיה לפני חודש, בערים שהייתי בכל קרן רחוב תלויה כרזת ענק המציעה תשלום מיידי למי שיתגייס למלחמה. הסכומים הנקובים נעו בין 1ל4 מיליון רובל. הכל כמובן במסווה של תיהיה גיבור לאומי, תילחם באויבים.
  15. https://cars.walla.co.il/item/3721362 יכול להיות שקיבלת סמס?
  16. שוב לחדד :אדום לבן=אסור לעצור.
  17. לא יודע בדיוק מתי שודר במקור, סביר להניח אמצע שנות 90, אחרי שביבס נבחר לראשונה. כבר אז קלטו מי האדם
  18. בסיפור שלך יש גם את חברת ההשכרה. אם הם קיבלו את את הדוחות בזמן החוקי, מתי יצרו איתך קשר? או שהסתפקו רק בהסבה ומשלוח הדוח אלייך?
  19. איך קיבלת את הדוח? ביד? הודבק על הרכב? אם לא -איך אתה בכלל יודע שקיבלת דוח? איך אתה יודע שנשלח סמס למספר טלפון שגוי? הסיפור לא ברור מספיק.
  20. המרה לאזהרה כרוכה בהודאה באשמה. אשתך תיהיה זכאית לאזהרה שוב כעבור 3 שנים ממתן אזהרה הנוכחית.
×
×
  • תוכן חדש...