Jump to content

NEON

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NEON

  1. תודה רבה. NEON.
  2. תודה רבה. יש עוד שאלה איזה מידות מאושרת לניסן אלמרה 1996? תודה. ואיפה ניתן לימצוא מידות מאושרת לקרייזלר ניאון בכלליות?. NEON.
  3. איזה מידות מאושרת ל: קרייזלר ניאון 1995 2.0 תודה. NEON.
  4. איפה זה נימצא בדיוק? ובאיזה אזור NEON.
  5. כנס לפה ותישאל www.neons.org...... אבל ביקרון מנוע מאוד אמין..גיר 4 הילוכים(133hp) שנוסע לא רע ביכלל. ובמחיר הזול הזה אתה מקבל די הרבה פינוקים....אז מה צריך עוד? ודע בתמונה זה דגם לא רגיל....זה דגם RT...... כלומר 150HP גיר ידני... NEON.
  6. אתה יכול להגיד איפה קניתה? ותיתחדש NEON.
  7. יפה...תיתחדש אני רוצה לקחת את היזדמנות בידיים בשביל להודות לקובי(K&N) על השירות המעולה. אני גם קניתי מימנו בולמי קוני ספורט צהובים לקרייזלר ניאון במחיר 3500שייח שזה יצא לי גם זול וגם ספורטיבי. המקוראים עולים 3700שייח והם בולמי שמן. חבר שלי עכשיו גם קונה מימנו(עוד ניאון עם בולמי קוני ספורט) ועוד דבר אחד לסיום אני הבנתי למה קובי הוא הסוכן הראשי של א.ס ורטהיים. ואני גם מקווה ליקנות מימנו גם קפיצים. ועוד דבר קטן תאמינו לי שווה ליקנות בולמי קוני ספורט האותו פשוט מישתנה לטובה. דמיטרי. NEON.
  8. פשוט מדהים. NEON.
  9. תנחומי למשפחה. יהי זכרו ברוך. NEON.
  10. המידה שלו היא.....195.65.15... NEON
  11. קרייזלר ניאון 233K 1:9-9.3 בנסיעה עירונית NEON.
  12. אני יגיד לך כך אח של אישתי עובד במוסך מירכזי של ניסאן בחיפה אז אצלהם היו הרבה פיטורים בשביל לחסוך כסף..... עכשיו שמה עובדים פי שניים מאשר לפני כמה שנים. ולניסאן יש גם בעיות כמו לכל מכונית אחרת ...... NEON.
  13. שאלה כזו....העם אתה נהגת בקרייזלר ניאון ?ולא 10 דקות.... אלה כמה ימים או שבועות שאתה יכול להגיד שהיא לא מדד?(לנוחות) אני יכול להגיד כך...סיוויק פחות נוחה מי ניאון מי ניסיון בן כמה שנים עם ניאון וחודשים על סיוויק. ועל קסרה אני לא יכול להגיד כלום כי לא נהגתי בה ולא נסעתי בה..... NEON.
  14. עם אתה מחפש אמינות אז רק אלמרה....(חוץ מי האמינות אין מה לרכב הזה לתת....) NEON.
  15. אני קראתי וזה צמיג קיץ ארופי......כלומר...שהוא טוב..גם לגשם וגם לכביש יבש..... http://www.reifenpresse.de/CDML007/en/gast/detail.php?tk=249449&t=unt&RecID=5188&wert1=13160&wert2= אתה מסכים איתי? NEON.
  16. אז יש מזל איזה אנשים.....למה לעשות ביכלל משהו......כזה..... NEON
  17. פרצו את classiccar http://www.classiccar.co.il/ כנסו לאתר ותיראו...את זה... NEON.
  18. נסיך עכשיו גם תגיד לי ש F1 זה צמיג חורף..... GOOD YEAR HYDRAGRIP =צמיג קיץ..... NEON.
  19. NEON

    AXN מאניה - מחר!!!!!

    טוב ראיתי את זה ניראה נחמד....... נקווה שזה יעזור NEON.
  20. חג שמח ושנה טובה. NEON.
  21. לי זה קרה בקרייזלר ניאון הוא פשוט אתחיל ישר להיתחמם וזהו ולא ניגרם שום נזק למנוע NEON.
  22. NEON

    קרייזלר סרטוגה

    המנוע שלה הוא מנוע של מיצובישי סיגמה...... ויש ל170HP ולא 138:| NEON.
  23. אנשים יש מדריך או משהו? אני רוצה גם לעשות NEON.
  24. סיאט עם סמל של סובארו? NEON.
×
×
  • תוכן חדש...