יפה...תיתחדש
אני רוצה לקחת את היזדמנות בידיים בשביל להודות לקובי(K&N) על השירות המעולה.
אני גם קניתי מימנו בולמי קוני ספורט צהובים לקרייזלר ניאון במחיר 3500שייח שזה יצא לי גם זול וגם ספורטיבי.
המקוראים עולים 3700שייח והם בולמי שמן.
חבר שלי עכשיו גם קונה מימנו(עוד ניאון עם בולמי קוני ספורט)
ועוד דבר אחד לסיום אני הבנתי למה קובי הוא הסוכן הראשי של א.ס ורטהיים.
ואני גם מקווה ליקנות מימנו גם קפיצים.
ועוד דבר קטן תאמינו לי שווה ליקנות בולמי קוני ספורט האותו פשוט מישתנה לטובה.
דמיטרי.
NEON.