זה קשה מאוד וצריך גם מזל.......אני האיתי קרוב מאוד מי לעבור מי אוטומתית לידנית מצאתי אוטו יבוא אישי שהיא ידני......בפירוק......והציע לי הכל ב3 אלף מחשב,גיר,קלאץ...בקיצור כל הדברים שקשורים לגיר. אבל באתי ושרפו אותו ערבים מ*****!!!!!!!!!!!!!
האוטו הוא DODGE NEON
בקיצור עם יש לך את הכסף ואת הזמן ואת הרצון תעשה את זה עם אין על תעשה את כי זה לוקח הרבה זמן
לי לקח לימצוא רק את האוטו שנתים
NEON.