Jump to content

NEON

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NEON

  1. אני חושב שהוא שאל עם זה מתאים לפונטו ספייס 2002..... תימחקו את ההודעה NEON.
  2. יש 2 מכוניות..... 1. DODGE NEON SRT-4(לפחות המנוע)(אפשרי) או 2. DODGE VIPER SRT-10 (חלום) NEON.
  3. NEON

    קליפ קארספורום

    אני חושב שכל אחד מי הפרום צריך לשים את האוטו שלו.....לא משנה איזה.... טוב....זה מה שיש לי....... דיסקים על האוטו עוד שבועים..(לא יודע עוד איזה בדיוק BORBAT (גרמניה)או GPEX(קוריאה)) NEON.
  4. אני שם הכל 35PSI כמו בהוראות היצרן(אבל ל 175.65.14) והצמיג שלי הוא 185.60.14 והאותו נוסע יפה כך(קרייזלר ניאון) אתה חושב שצריך לעשות שינוי מוטי? לנהיגה ספורטיבית?עד כמה שאפשר.....(אני עם בולמי KONI SPORT לא יודע מה זה קשור) NEON.
  5. זה קשה מאוד וצריך גם מזל.......אני האיתי קרוב מאוד מי לעבור מי אוטומתית לידנית מצאתי אוטו יבוא אישי שהיא ידני......בפירוק......והציע לי הכל ב3 אלף מחשב,גיר,קלאץ...בקיצור כל הדברים שקשורים לגיר. אבל באתי ושרפו אותו ערבים מ*****!!!!!!!!!!!!! האוטו הוא DODGE NEON בקיצור עם יש לך את הכסף ואת הזמן ואת הרצון תעשה את זה עם אין על תעשה את כי זה לוקח הרבה זמן לי לקח לימצוא רק את האוטו שנתים NEON.
  6. כל שנה גרוע יותר!!!! מי שנת 2000 פשוט מכוערת NEON.
  7. הוא מגיע לארץ עם זה NEON.
  8. דוד שלי(הוא תושב USA) קנה לי זוג פנסים אחורים ופילטר אויר פתוח ומציתים לקרייזלר ניאון בUSA מה הוא צריך לעשות בשביל להכניס אותם לארץ? הסכום הכולל של הכל הוא 180דולר NEON.
  9. NEON

    אמפרזה 1.6 שנת 2000

    כמו שאני רואה אתם לא קוראים!!! הוא כתב שהרכב עבר ראש מנוע וגיר!!!! אז אני חושב שהוא יראה את המוסך, לא קצת. NEON.
  10. NEON

    סקר: הישבן הכי יפה....

    אני ממש אוהב את התחת הזה NEON.
  11. כמו שאני יודע זה עובר טסט רק!!! עם רמת CO2 לא עולה על המותר !! NEON.
  12. NEON

    ייבוא מנוע

    טוב זה אומר עם אני רוצה ליביא מנוע לניאון......אני צריך לבקש מייבואן של קרייזלר? או מי מישהו אחר?ספרו מימי בדיוק בבקשהה המנוע שאני רוצה הוא....DOHC 2.0L 150HP (מי ניאון RT) NEON.
  13. NEON

    ייבוא מנוע

    מיצטרף לשאלה....ועוד שאלה אולי יש מישהו בארץ שיכול להביא מנוע מי חוץ לארץ(אני צריך/רוצה מי USA) NEON.
  14. שאלה אחרת.....יש לך ABS? פשוט יכול להיות ששמו לך את רפידות הבלם של ניסן אלמרה....החדשה..או עם זו שיש לה ABS.... בקיצור יש לך שריקות/רעש כאלו שאתה ...בולם? אז שמו לך משהו שלא בשביל האוטו שלך... NEON.
  15. NEON

    סרטון צרפתי משובח

    למה אתה חושב שזה כביש סגור?......... NEON.
  16. NEON

    דגם/גרסה נדירה/בודדת בארץ

    בסדר האוטו הנדיר שאני מכיר בארץ אפילו 2...... DODGE NEON MTX גיר ידני 133HP היא עד לפני שבוע הוא יבוא אישי מי USA אחרי חיפושים שלו מצאתי אותו לפני שבועים ורציתי להוריד מימנו את הגיר והמחשב...(הוא נימצא בשפראם בפירוק) ואני באתי כבר לפני שבוע להוריד את הגיר מה אני רואה שרפו אותו!!!!!!!!!!! לא נישאר כלום הורדי רק את המחשב:\ וזהו עכשיו אני ממשיך לחפש את הגיר הוא היא היחדי בארץ DODGE NEON SPORT-150HP אוטומת יש אותם 2-3 בכל הארץ וכולם באזור המירכז NEON.
  17. NEON

    סרטון צרפתי משובח

    מה שאני ראיתי פה זה ילדים שמסכנים אנשים אחרים!!!!!בכביש!!!! NEON.
  18. תודה אני יסע לשם מחר או יום שישי NEON.
  19. האיתי אצלו אין אצלו משהו יפה.... ומיבחר קטן מאוד במידה שלי (185.60.14 100X5) אבל תודה NEON.
  20. אני מחפש ליקנות ג'אנטים של OZ (או חברה אחרת טובה BBS דברים כאלו) במידה "14 באזור חיפה ועוד שאלה מישהו יודע את המחירים? בערך ל "14 100x5 תודה. NEON.
  21. אני מיצתרף לשאלה.... איפה אני יכול לימצוא ג'נאטים ואולי מישהו מכיר מקום בחיפה שמוכר OZ? אני מחפש 14" (185.60.14) בשביל קריזלר ניאון א וכמה הם יכולים לעלות לי (בערך) תודה. NEON.
  22. WOW הטמבון שלך ניראה מציון אתה עשית לבד אותו את התוספת(וגם תיקנת) ? NEON.
  23. קרייזלר ניאון 95 עבר 220,000 ק"מ.
  24. אתה נהגת על ה-H3? שאתה יכול להגיד שלא קל לחנות אותו ........ NEON.
  25. תגיד לי F1 שאתה מדבר אלהם מיוצרים בטורקיה?(לא מיצרים F1 בטורקיה אלה רק ליד גרמניה שכחתי את השם של המדינה) עם כן אין דבר כזה, זה זיוף....... ואין מחיר כזה ועוד במידה שכתבת פה... NEON.
×
×
  • תוכן חדש...