טוב אז כך...
חבר של חבר שלי קנה רמקולים חדשים.(MORLE PLUS)
חיבר אותם והם עבדו ממש טוב...
ובקיצור היום הוא הוא חתך אותם ב80HZ ושהוא עשה את זה....כל הרמקולים ניכבו ולא עובדים ביכלל.
לפני זה הוא חתך את כל הרמקולים ב50HZ
הHU שלו הוא PIONEER 750
והקופננט הקדמי הוא PLANT AUDIO
ומי אחורה היא לו את MORLE PLUS
בלי מגבר...
מה זה יכול להיות?:\
תודה.
NEON.