Jump to content

NEON

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NEON

  1. אתה צודק במאה אחוז בעייה שלא מצאתי אחד.
  2. שלום לכולם , ברשותי הונדה אקורד 96 מנוע 2.0 אשר עבר הסבה למנוע 2.0 ויטק . המנוע החדש עובד עם המחשב המקורי אשר לא תומך בויטק (הויטק עובד אצלי ככפתור הדלקה וכבוי) . אתמול בזמן שנעשה למנוע כיוון שסתומים הוצאו הפלגים והם בצבע לבן ( כלומר מחסור בדלק ) , המכונאי שלי אמר לי שהוא חושב שהמשאבה שלי חלשה וצריך להחליף ולהוסיף ווסת לחץ דלק ( כדי לקבל יותר דלק מתי שניכנס ויטק). אני באמת צריך המלצה מה לעשות ? לעשות מה שהמכונאי אמר לי? או ללכת לכיוון אחר? תודה רבה. סלבה.
  3. יהי זכרו ברוך
  4. ברשותי אייפון 3GS בגרסה 4.1 ומודם 05.14.02 יש כבר אפשרות לפרוץ אותו
  5. מחיר לפנסים קדמיים ואחוריים להונדה אקורד 96 ביום המבצע
  6. יש אולי פנסים קדמיים לפונטו HGT 2002?
  7. אני יגיד לך ככה ,עם אין לך כיס עמוק אין לך מה להיתקרב לרכב הזה כי עם יתחילו איתו בעיות זה יעלה לך הרבה. אני האיתי בעל ניאון ,ואצלי למשל לא היו איתו בעיות +הרכב היה משופר(מתלים ומנוע ועוד דברים). דגם RT?,ניראה לי אתה טועה עם גירסת אבזור ספורט. כי דגם RT יוצר רק בגירסה ידנית. בהצלחה.
  8. מחיר לקפיצים +בולמים לבמוו קומפקט 95.
  9. ניראה לי יש אנשים שלא מבינים כמה דברים,ברגע שהממשלה תסיים עם רוכבי האופנועים הם ימשיכו איתנו בעלי המכוניות. בכל מיקרה בהצלחה לכם בהפגנה!
  10. למכירה רדיו דיסק דגם5950IB במצב מעולה רק לבוא ולקחת. כולל שלט וקורא MP3 3 יציאות RCA ושליטה על סאב מחיר :600 ש"ח טלפון:052-4467206 אני נימצא בחיפה לבקש את דימה או סלבה.
  11. עדיין למכירה! מחיר ירד!1800 ש"ח עדיין לא ממהר להיתפטר.
  12. לעולם לא ראיתי שעון גדישה בפורד F350 (אני נהג בסדיר). אבל בפורד F550 יש באמת שעון גדישה ! שמראה באזור ה20-18 PSI.(כלומר קצת יותר מי BAR)
  13. NEON

    Happy New Year 2009!

    שנה אזרחית חדשה מוצלחת לכלום!!
  14. אדם מיקצועות!
  15. רכב צבאי לשעבר . רכב צבאי עובר טיפול שבועי כל שבוע עם אין מדבקה של אך אני נוהג הוא לא עובר את הטיפול השבועי(אני אומר כאחד שהוא נהג בצבא). אז לפי כל זה ,זה מאה אחוז רכב צבאי לשעבר.
  16. המלצה ראשונה שלי תיקנה קיט של קוני +אייבך(בולמים +קפיצים). אחרי זה ממליץ לך עם אתה רוצה טורבו תנסה להזמין גיר ידני מי ארצות הברית למרות שהגיר האוטומטי יכול להחזיק גדישה של עד 0.4-0.5 באר. בעיות ראש מנוע? לא שמעתי אף פעם בחיים(הניאון שלי גם עבר 270 לפני שהלך לעולמו). עם אתה רוצה טורבו בכל מי'קרה אני מציע ראש מנוע מחוזק (בשביל העתיד). ועם אתה צריך עוד עזרה ויותר כיוון דבר איתי בפרטי.
  17. ניראת פשוט מצויין! מקווה ליראות אותה במיפגש הקרוב.
  18. מי נסיון אישי באמת מחרמים אותם בלי סיבה מוצדקת. וכן בחיפה עוצרים תמיד מכוניות עם חלונות שחורים.
  19. NEON

    מאיפה הגעתם לפה?

    אין לי מושג אך הגעתי ואין לי מושג אך אני עוזב.
  20. עדיין למכירה .
  21. בצער רב אני מוכר את הגנטים שלא הספקתי אפילו להרכיב . הגנטים בני שלוש חודשיים לעולם לא היו מורכבים על שום אוטו ,דגם LENSO BLITZ מידה 15 על 7 (קשה לימצוא כאלו) מרווח ברגים 5X100. בצבע לבן יחודי. ניקנו בפיט סטופ. אני מי חיפה . לבקש את סלבה. טלפון שלי :052-6904027 ICQ:232400279 MSN:[email protected] למי שמעוניין ליותר תמונות שיתקשר עלי מחיר? 2200 אבל שווה כל שקל(גנטים פשוט חדשים ומעולים). כמה תמונות: http://img231.imageshack.us/my.php?image=655656655665ny8.jpg http://img63.imageshack.us/my.php?image=dscf169265565656tq8.jpg
  22. אני גם גר באזור הזה(יד לבנים), בדרך כלל אין גנבות(לפחות של רכבים). בכל מיקרה ניראה שמי ניסה ליגנוב לך את האוטו הוא לא מיקצוען כי הם בדרך כלל לא משאירים את האוטו במקום. אז בזמן הקרוב תהיה מוכן (בגדים קרובים שתוך דקה אתה ליד האוטו) בקיצור בהצלחה. באמת בזמן האחרון זו לא אותה שכונה של פעם.
  23. מיצטרף לשאלה איפה ניתן ליקנות באזור הצפון(פילים אמריקאים).
  24. מגיע ומקווה שיהיה כייף כמו תמיד. (הולכים ליראות אנשים מי CF? נוספים?)
  25. גם אני יגיב, כאחד שיש לו ניאון עם קוני ספורט ופרו קיט אייבך(ועוד כמה דברים קטנים ועוד דברים בדרך). מי אתה שתגיד לי שאני לא יכול לשפר את הניאון? תיקרא קודם קצת על הרקע של המכוניות ותראה עד לאן להגיע עם הרכבים האלו רק אחרי זה דבר . והגיר המיושן הזה עם רק 3 הילוכים(אצלי בקרוב שינוי קטן נוסף) יכול להחזיק בקלות את ה250-290 סוסונים בלי חיזוקים ,שלך יצליח בזה? ולידע כללי אני יודע שזה לא אוטו ספורט, אבל אני לא אוהב לישמוע שאוסרים עלי לשפר אותו.
×
×
  • תוכן חדש...