Jump to content

NEON

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NEON

  1. עדיין מחפש. הנה תמונת שרואים בהם את הטמבון הקדמי. http://www.monchar.com/images/members/1356...35598_17983.jpg http://www.raleighlist.org/uploads/forsale/11250-1.jpg http://image1.frappr.com/pics3/i/20060120/...665790_full.jpg
  2. עדיין מחפש.
  3. הלוואי על כולנו ידיים כמו שלך סלבה.
  4. המנוע של האלמרה בשנת 97 עם שרשרת .
  5. מתחרט על קנית צינגר של אלפיין טעות גדולה!!!
  6. לידע כללי....אתה יכול ליקנות את הרכב שלך אחרי שהלך טוטלס במחיר סמלי.... וזה בדוק...מי חברת הביטוח... (דוד שלי אחרי שהרס את הקרינה שלו,אחרי זה קנה מי הביטוח את האוטו במחיר של 4 אלף...)
  7. מזל טוב והרבה בריאות!
  8. NEON

    חוקי "בלייזר"

    פשוט דבר ענק
  9. מיצטער שלא נתתי....הסבר למה שאני רוצה א... דבר ראשון, האם הוא מדוייק? כמה סלילים הוא? אך הוא נישמע בכלליות?
  10. Kicker C10vr ? אך הוא? תודה.
  11. מזל טוב והרבה בריאות
  12. הכל נימכר.
  13. למכירה מגבר Jensen ... דגם Jensen Mercury 4000 4 ערוצים במצב טוב ... 350 גמיש... סאב MAGNAT Xpress 1200 180RMS במצב חדש... 200 לא גמיש.. תיבה של Explosion (התיבה מי אוטו דיפו) 150.... עם לוקחים את הסאב עם התיבה אז ב300:) אני מי חיפה... זמין כל הזמן ...עם לא עונה אז אני יחזור.. טלפון נייד:0526904027 ICQ:232400279 MSN:[email protected] סלבה.
  14. NEON

    27.11 מפגש מכוניות בקריון

    המיפגש הולך להיות בקריון.... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 בחניה עם הגג... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 בשעה 4... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959
  15. משתתף בצערך . יהי זכרו ברוך.
  16. מזל טוב והרבה אושר ובריאות
  17. מזל טוב והרבה בריאות ועד 120:)
  18. מזל טוב והרבה בריאות ואושר.
  19. אחלה סרטון....עריכה פשוט אדירה....כל הכבוד לדורון...!תמשיך כך
  20. מזל טוב!!!
  21. אחלה עריכה זה ניראה מאוד יפה.....
  22. יש מצב שיש שידור בESPN
  23. NEON

    מיאטה בדריפט, סרטון ראשון

    אחלה סירטון ואחלה ביצועים חבל רק שקצר
  24. מזל טוב והרבה אושר ובריאות..!!!
×
×
  • תוכן חדש...