עדיין מחפש.
הנה תמונת שרואים בהם את הטמבון הקדמי.
http://www.monchar.com/images/members/1356...35598_17983.jpg
http://www.raleighlist.org/uploads/forsale/11250-1.jpg
http://image1.frappr.com/pics3/i/20060120/...665790_full.jpg
לידע כללי....אתה יכול ליקנות את הרכב שלך אחרי שהלך טוטלס במחיר סמלי....
וזה בדוק...מי חברת הביטוח...
(דוד שלי אחרי שהרס את הקרינה שלו,אחרי זה קנה מי הביטוח את האוטו במחיר של 4 אלף...)
למכירה מגבר Jensen ...
דגם Jensen Mercury 4000
4 ערוצים
במצב טוב ...
350 גמיש...
סאב MAGNAT Xpress 1200
180RMS
במצב חדש...
200 לא גמיש..
תיבה של Explosion
(התיבה מי אוטו דיפו)
150....
עם לוקחים את הסאב עם התיבה אז ב300:)
אני מי חיפה...
זמין כל הזמן ...עם לא עונה אז אני יחזור..
טלפון נייד:0526904027
ICQ:232400279
MSN:[email protected]
סלבה.
המיפגש הולך להיות בקריון....
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959
בחניה עם הגג...
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959
בשעה 4...
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959