Jump to content

NEON

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NEON

  1. NEON

    Brabus CLS

    אין מילים פשוט אדיר NEON
  2. מזל טוב עד 120:) NEON.
  3. עם אתה אוהב מכוניות אמריקאיות אז כנס לפה ופה יכולים גם לעזור לך http://www.classiccar.co.il/forum/forum_topics.asp?FID=10 ותעשה כמו שאחרים אמרו יישור קו NEON.
  4. NEON

    דגם/גרסה נדירה/בודדת בארץ

    איפההה? ראיתההה קרייזלר ניאון קופה?(זה היא בטוח DODGE) אני מצאתי ניאון יבוא אישי למכירה גירסה אחי נמוכה אין אפילו חלונות חשמל....וגלגלי 13" ו4 ברגים..(הבן אדם קצת דפוק רוצה עלי 15 אלף) עם היו לי 10 אלף האיתי קונה(ניראה לי שהוא היא מוכר ב 10.אלף....) א עם מישהו רואה ניאון ידני תגידו לי NEON.
  5. תודה רבה על העזרה אני מקווה ליקנות אותו בזמן הקרוב NEON.
  6. ......תישאר עם סובארו וזהו..... _____________________________ הרמה יורדת.....(החופש הגדול ניגמר לא?) NEON.
  7. תודה רבה על העזרה.. אבל יש לי עוד שאלה מה אתם חושבים על The Rock 800 ? NEON.
  8. יש לי שני סאבים של MAGNAT Xpress 1200 כל אחד 180RMS עם מה אני יכול להגביר אותם? תקציב עד 1000.......(תקציב קטן אבל אין מה לעשות....) א ואני לא יכול ליקנות JBL(אין אפשרות) תודה. NEON.
  9. על תיקנה רב עונתי!!!!!(תמיד הוא היא טוב יותר לקיץ או לחורב) לישראל צריך רק של קיץ! אני חושב שרבים יסכימו NEON.
  10. NEON

    להתראות פורום יקר !

    בהצלחה ואחי חשוב תהנה!!!! NEON.
  11. טוב אתה באמת צודק זה V6:|(לא יכולתי לאמין לזה שראיתי 1.8 V6) טעות שלי(ולא אמרתי שאני יודע!) NEON.
  12. לא יכול להיות ש MX 3 זה V6 NEON.
  13. NEON

    שאלה קצת מצחיקה..(AMG.STI.)

    אבל היא עצמאית מי שנת 1967?(זה מה שחשוב..) תודה רבה על העזרה NEON.
  14. NEON

    שאלה קצת מצחיקה..(AMG.STI.)

    תודה רבה זה עזר מאוד אז מישהו יודע מתי קמה AMG?(הסדנה?) NEON.
  15. כך....תגידו לי בבקשה מי איזה שנה קמה AMG:)(סדנת שיפורים של מרצדס) ועוד שאלה תגידו לי עם אני צודק או לא STI זה סדנת שיפורים של סובארו?(אני בטוח שכן אבל חבר שלי מספר לי סיפורים שלא ואני רוצה להיות בטוח בעצמי) תודה. NEON.
  16. GOODYEAR Hydra Grip פשוט צמיג מצויון! אחיזת כביש מעולה! ואין מה להוסיף עוד... אבל המחיר שלהם לאחד בערך 425.... NEON.
  17. יש לי שאלה קטנה......למה בכל שירשור על צמיגים מזכירים Yokohama A539 ?:ז אני חושב שזה צמיג חרא שלא מחזיק ביכלל את הכביש...פשוט חרא . קח F1 ותאמין לי לא תיתחרט! NEON.
  18. מחיר אני לא יכול להגיד לך עם סביר.....כי יש לנו מכוניות שונות אבל אני קניתי אצל היבואן לקריזלר ניאון ב3500 מה אני יגיד לך על קוני ספורט הם מאוד טובים . תרגיש כל אבן קטנה על הכביש(לא נוח ביכלל) אבל לפחות ברכב שלי ההיתנהגות הישתנת לטובה האוטו יותר חד וניכנס לפניות יותר מהר פשוט אהבתי(אבל עשיתי טעות שקניתי בלי קפיצים) אבל צריך לדעת גם אך לכבן את הבולמים(אצלי מי קדימה יותר מוקשח ומי אחורה פחות) אז המלצה שלי כך קוני(כך מי היבואן היא יותר זול) NEON.
  19. אני מכיר בן אדם שאולי יש אצלו...F1..הנה הפרטים....שלו צמיגי דור קריית חיים באזור כיכר האצטדיון 04-8492571 NEON.
  20. ניראאאאההה מממממשששש פצצצצצצההההההה אבל שמה היא עוד יותר כייף NEON.
  21. טוב בחיפה זה היא קצת קשה לעבור לאופנעים אבל אין מה לעשות..... NEON.
  22. קבלו.... http://www.autoreview.ru/new_site/articles/2001/27_11/1.htm רק לאנשים שמבינים רוסית NEON.
  23. עם אתם לא יודעים ברוסיה היא מפעל שיצר מנועים רטורים ...והמחיר שלו ברוסיה היא מאוד זול... והרבה אנשים קנו אותו ויתקינו. NEON.
  24. אני ממש לא יודע .....תיתקשר ותישאל... NEON.
  25. קבל.........טלפונים של אלמנט החמישי: 09-8844448 זה היא בכרטיס הביקור שלהם אני מקווה שהוא עוד עובד..... NEON.
×
×
  • תוכן חדש...