מחיר אני לא יכול להגיד לך עם סביר.....כי יש לנו מכוניות שונות
אבל אני קניתי אצל היבואן לקריזלר ניאון ב3500
מה אני יגיד לך על קוני ספורט הם מאוד טובים .
תרגיש כל אבן קטנה על הכביש(לא נוח ביכלל) אבל לפחות ברכב שלי ההיתנהגות הישתנת לטובה האוטו יותר חד וניכנס לפניות יותר מהר פשוט אהבתי(אבל עשיתי טעות שקניתי בלי קפיצים)
אבל צריך לדעת גם אך לכבן את הבולמים(אצלי מי קדימה יותר מוקשח ומי אחורה פחות)
אז המלצה שלי כך קוני(כך מי היבואן היא יותר זול)
NEON.