Jump to content

NEON

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NEON

  1. אין לי אבל ידוע לי שהצמיגים נכנסים בלי בעייה(בדקתי) זה אומר שאני יכול לקבל אישור? ותודה
  2. היי אני חדש כאן ויש לי שתי שאלות אחד יש לי עכשיו צמיגים 175/65/14 אני רוצה לשים 195/50/15 זה לקרייזלר ניאון שנת 95 יתנו לי אישור לשים גודל כזה? שאלה מיספר שתיים איזה צמיגים טובים יותר TOYO: T1-S ULTRA PERFORMANEC 195/50R15 82V או GOOD YAER: 195/50R15 82V E-VENTURA ותודה מי ראש
×
×
  • תוכן חדש...