היי אני חדש כאן
ויש לי שתי שאלות
אחד
יש לי עכשיו צמיגים 175/65/14
אני רוצה לשים 195/50/15
זה לקרייזלר ניאון שנת 95
יתנו לי אישור לשים גודל כזה?
שאלה מיספר שתיים
איזה צמיגים טובים יותר
TOYO: T1-S ULTRA PERFORMANEC
195/50R15 82V
או
GOOD YAER: 195/50R15 82V E-VENTURA
ותודה מי ראש