Jump to content

NEON

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NEON

  1. NEON

    AC DELCO

    אתה יודע את השם של הרחוב?
  2. NEON

    AC DELCO

    אז מישהו יכול לתת שם של מקום איפה שמוכרים אותם?(באזור חיפה ) (נו טוב בכל הארץ ותודה. NEON.
  3. NEON

    AC DELCO

    תודה, זה יכול לעזור מאוד
  4. מישהו יודע איפה מוכרים פילטרים של AC DELCO (פילטר שמן)באזור חיפה....(אפשר גם בצפון) תודה. NEON.
  5. + מאוד נוחות , מכונית חדשה , ניראת טוב - מנוע חלש (1400) ,לא אחי אמין וכנס לפה גם.... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=74230 ____________ עם אתה רוצה אמינות כך יפנית
  6. האיש רוצה לדעת מה אתם חושבים על המערכת של BOSS תגידו לו!!!!!!!!! אני חושב שאחי טובה זה מה שאמר Golf 2.0 בתקציב הזה
  7. זה יכול להיות המחשב של המנוע.........
  8. במחיר שלהם אתה יכול ליקנות.... GOOD YEAR F1 אבל גם EAGEL NCT 5 נחשבים לטובים.....מאוד א F1 עולים במידה 185.60.14 2200
  9. כנס לפה ותיקרא... http://www.max-tuning.com/articles/tech_articles/index.asp?Page=2&Item=item_1
  10. תודה אבל אתה במיקרה יודע איפה זה בדיוק? אוטו קיט NEON.
  11. שלום יש למישהו מיספר טלפון של היבואן של K&N או מקום כל שהוא בחיפה שמוכרים K&N(פילטרים) NEON.
  12. תודה על העזרה zvit
  13. צריך טלפון של מחלקת הטכנית של קרייזלר בבקשה מי שיודע שיגיד תודה עריכה: חחחח מיתקשר לשם כדי לקבל אישור לאחליף מידה של צמיג כיאלו בימקום 175/65/14 ל 195/50/15 אז בהתחלה מעברים אותי לערבי אחד שאומר לי פה מוכרים רק חלקים. אחרי זה הוא מעביר אותי למחלקה אחרת שמה אומרים לי תיפנה לפנצירי. מי שהוא יודע מה לעשות? לשים מידה אחרת בלי אישור? NEON.
  14. ראלי=צרפת פולו=גרמניה גרמניות תמיד יותר טובות אין מה להשוות לא שיש לי משהו נגד צרפתיות אבל באמינות גרמנים תמיד היו טובים יותר מי צרפתים וגם אני לא חושב שכדי ליקנות רכב ב10K יותר מי המחירון אני חושב קנה משהו אחר או תימצא מחיר נורמלי !!!
  15. עם אתה רוצה לדעת הכל על ניאון בלי דברים שסתם אומרים כנס לפה . http://www.neons.org ויש לי ניאון ובאמת אין לו שוק אבל אני לא קונה אוטו בישביל לימכור אותו!!! בעייה היחיד שהאיתה לי בוא היא שהלך מחשב המנוע וזה היא סיפור של 3-4 אלף. עם יש לך שאלות תפנה עלי פרטי NEON.
  16. תודה אחי יש California Boom 400W ו MAGNAT Xcite - 300 מה אתם חושבים יותר שווה? לקחת ? אני חושב MAGNAT לא? ותודה על התשובות
  17. אף אחד לא רוצה לעזור?
  18. תודה אבל כמו שאני מבין אני צריך מגבר בערך 400W לא?
  19. בבקשה עזרה
  20. היי אני צריך עזרה אני רוצה ליקנות מגבר בערך בסביבות ה450-500 שקל בישביל סאב וופר MAGNAT X-press 1200 הסאב הוא 360W מה אתם מציעים לי?
  21. יש לי גם קרייזלר ניאון אוטו נחמד מאוד מהיר ואוהב כביש פתוח אצלי הוא עבר 220 אלף לא היו לי ממש בעיות איתו חוץ מי זה שאלך מחשב של המנוע והוא אצלי שנת 95 אני חושב שזה אוטו לא רע מנוע חזק 133 כוח סוס מישקל 1250 אז תחליט אתה והוא לא לוקח הרבה דלק בישביל 2L. NEON.
  22. איפה אני יכול ליקנות פילטר פתוח בחיפה? ומה היא המחיר? ומה אתם חושבים על K&N? NEON.
  23. זה אומר שאני יכול לשים 195/50/15 תגיד חבר שלך שם מידה כזות ועם כן כמה עולה לאחליף מידה של הצמיגים? ותודה לכלום על תשובות זה עוזר מאוד
×
×
  • תוכן חדש...