Jump to content

NEON

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NEON

  1. NEON

    מפגש למבורגיני...

    איזה קמצנים אין להם כסף למכוניות נורמליות
  2. אולי יש עוד משהו זה לא אחי ספורטיבי שיש אבל בעל אחיזה ממש טוב על כביש רטוב(אמרו שהוא זכה בתחרות על אחיזה בכביש רטוב אבל אני לא בטוח) ועל כביש רגיל HYDRA GRIP מחיר שעלה לי הוא 425 באותה המידה..... זו התמונה שלו... NEON.
  3. עם 55 עולה זול יותר.... א תגיד איפה הGOODYAER שלך מיוצרים? ארץ יצור גם מאוד חשובה... NEON.
  4. לא משנה תימחקו אין לי כוח לריב NEON.
  5. אני מכיר מקום איפה שמוכרים את GOODYEAR Eagle F1 GS-D2 185.60/14 ב2200 -4 עם אתה רוצה פרטים דבר איתי בפרטי NOEN.
  6. התמונה שנתת היא של Dunlop Direzza DZ101
  7. אני ראיתי וזה ממש טוב אבל הבעייה שהאויר מגיע מי המנוע ולא מיחוץ למנוע: ואין לי איפה בדיוק לעביר צינור כל שהוא בשביל לקבל את האויר מי בחוץ... ביגלל זה יש לי 2 אפשרויות אחד להוציא את המצבר ולשים את הפילטר ולעשות כמו שאתה עשית ושניה זה לעשות כמו בתמונה הזו איפה שהפילטר מיתחת למכונית ויש לי צינור שמוליך אויר למצבר אני יכול להוציא אותו ולהוריד לשם את הפילטר ותודה על העזרה ומוטי שאלה קטנה אתה מכיר חברה בשם ICEMAN עם תוכל שלח לי תשובה בפרטי תודה א ואני חושב שאפשר ליסגור את הנושא או לימחוק כמה הודעות כי אתחלתי עם מצבר וסיימתי עם פילטר ) NEON.
  8. שמע אני לא מנסה לעשות מי אוטו שלי אוטו ספורטיבי ..... פילטר אני רוצה לשים במקום אחי טוב שאפשר כי אפילטר של נימצא במקום ממש גרוע כי הוא ליד המנוע (וממש חם שמה) וכלום אומרים לי שים את הפילטר הפתוח במקום איפה שהיא בדיוק באותו המקום . ועם אני ישים שמה זה היא עוד יותר גרוע.. ועוד מה זה משנה עם הוא אוטומתי או לא? לך?
  9. תודה על העזרה מוטי הנה התמונות (זה לא תא המנוע שלי אבל זה בדיוק כמו שלי) הנה אך שמים את הפילטר בניאון(אבל אני לא בדיוק מצליח גם פה לעשות משהו עם המצבר כי אני צריך להוציא את החלק שמחזיק את המצבר בשביל לעשות מה שהם עשו פה) תודה על העזרה עוד פעם NEON.
  10. אתה צודק אני רוצה לשים פילטר פתוח במקום של המצבר וזה אול יעזור לי בהמשך (אני רוצה לשים טורבו אבל זה יקח עוד זמן. לא קצת) תודה על כל התשובות זה עזר מאוד. NEON.
  11. אני רוצה לשים את המצבר בתא המטען. העם זה אפשרי?(קרייזלר ניאון 95....) תודה. NEON.
  12. האמת אני לא ממש יודע . אנל אני יודע שהצמיג הזה בדיוק הוא צמיג ספורטיבי (ויש ל אחיזה ממש טובה) GOODYAER F1
  13. NEON

    TURABO KIT(שאלה)

    תודה רבה מוטי זה עזר מאוד _____________________ ואני יודע ששמים על ניאון אוקטן 100 וזה מעלה הספק(פה אין לנו אוקטן 100)
  14. אבל כמו שאמרתי במידה 185.60/14 ____________________ זה הפרטים שלו צמיגי דור קריית חיים באזור כיכר האצטדיון 04-8492571
  15. NEON

    TURABO KIT(שאלה)

    אני יעזור עם המישקל........ מישקל של ניאון.....1250 מישקל של סובארו STI ....1450 זה אומר משהו? ....... ________________________ כמו שאני רואה עכשיו שווה לי לרדת מי כל העניין.....ואנשים בפרום של NEON אומרים לי לשים את המנוע עם הטורבו של SRT4 זה יעלה יותר זול....ויותר חזק...(אבל יש אתה הבעייה להביא את זה לארץ.....)אז נחייה וניראה..... תודה על כל העזרה NEON.
  16. המידה אחי קטנה של F1 היא 185.60.14... בדוק...וזה מאה אחוז
  17. לא זה לא Ventura זה Hydra Grip זה דגם חדש....אומרים שהוא מחליף של Ventura
  18. GoodYear Hydra Grip אחיזה מצויונת.....אבל מחיר לאחד...425בערך(הוא עשה לי הנחה כי שילמתי חלק מזומן...1700שח 4) אבל שלי הם 185.60/14 אז הם יעלו קצת יותר... עם אתה רוצה פרטים דבר איתי בפרטי
  19. NEON

    TURABO KIT(שאלה)

    דבר אחד שאני חושב שזה טוב זה הטורבו ביגלל שקראתי בהרבה מקומות וכולם אומרים שהטורבינות של מיצובישי ממש טובים לניאון.... וכן אני יודע שחייבים מזרקים יותר גדולים ועוד דברים... ____________________ רק אמרתי שזה אפשרי...לא אמרתי שאני יודע שזה כך...ואני אפילו לא יודע עם הוא טוב.... תודה על העזרה.... ועם למישהו יש להוסיף משהו .... NEON.
  20. NEON

    TURABO KIT(שאלה)

    האמת שאלתי על החלקים....של ה KIT.... וHP200 זה אפשר......מיHP 133....לHP200...+67HP ו225....אתה מגיע מי150HP....ל225HP אז אני חושב שזה אפשרי...אבל שאלה שלי יותר על החלקים של הKIT....כיאלו עם הם טובים... אבל תודה.. בכאשר לזמן אני חושב שאתה צודק.... וזה מה שיש בו Super 16g Mitsubishi turbo (This turbo is highly known in the DSM communities for its efficiency, and fast spool up times and reliability.) Cast Stainless Steel Exhaust Manifold Ceramic coated, mandrel bent 2 1/4 Down Pipe Single pipe, stepped design from 2" to 2 1/4"air piping. Standard, OE 3000 GT Blow off valve Fuel pressure gauge for tuning of system Fuel pump regulator hoses fittings lines electronic mods K&N w/ mandrel bent piping NEON.
  21. היי אני רוצה לדעת מה אתם חושבים על ה KIT הזה...... ותודה... א זה בישביל קרייזלר ניאון.... NEON SOHC ATX בלינק הזה ה KIT.. http://www.modernperformance.com/dcx/hrcneon.shtml תודה על העזרה... NEON.
  22. ....... באמת לא שווה בסוף זה יוצא אותו דבר עם מישלוח ומיסים כמו ליקנות בארץ.....וגם עד שזה יגיע כבר... מחיר בארץ 600-700 לאחד ומוטי כתבתי "ובאמת ניתן להזמין אותו( את הצמיגים) מארה"ב לישראל?" זה היא בצחוק....(באמת קצת דפוק...) א איזה צמיגים יש על הרכב שלך?(רק חברה...) NEON.
  23. צמיג נחמד.....אבל F1 אני חושב שיותר טוכ(GOODYAER F1) ובאמת ניתן להזמין אותו מארה"ב לישראל? NEON.
  24. NEON

    AC DELCO

    אני יתקשר פשוט אני רוצה לדעת איפה עוד מוכרים... אז עם מישהו יודע שיגיד בבקשה. NEON.
  25. NEON

    AC DELCO

    אז מישהו יגיד לי איפה מוכרים אותם?(רחוב ושם חנות) בבקשה ותודה לרפי לין (רצוי אזור חיפה תודה. NEON.
×
×
  • תוכן חדש...