Jump to content

NEON

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NEON

  1. ניסן אלמרה פרפקט 2001 נפח 1600סמ"ק צבע בורדו עבר רק 105.000ק"מ במצב מצויון אחרי טיפול גדול... יד 00 מחיר מחירון... פלאפון:0523459869 האוטו לא שלי(אוטו של חבר).....אז לפנות בבקשה בפלאפון.....
  2. מזל טוב והרבה בריאות...
  3. החלמה מהירה
  4. NEON

    נהרג לי חבר !!

    יהי זכרו ברוך.
  5. NEON

    הבדלי צבע בצורבי NEC

    אני קניתי דגם כזה בדיוק לפני שבוע בצבע לבן... ושבדקתי באתרים....הבנתי שזה רק הבדל של צבע....ולא יותר מי זה.... וגם ששאלתי את המוכר..הוא אמר לי זה רק הבדל של צבע... כלומר זה רק הבדל של צבע....
  6. אחלה שיר
  7. יהי זכרו ברוך
  8. NEON

    מונדיאלת ריגעי ההכרעה

    לדעתי כל המישחק היא מהיר וטוב......בין הטובים במונדיאל....
  9. שאלה קטנה עד מתי תהיו שמה? אני פשוט עובד עד 4... והמיפגש מה זה קרוב עלי( אני גר בנווה שאנן למי שמכיר)
  10. NEON

    Hit the biker

    1138.4m
  11. מחפש טמבון לקרייזלר ניאון. אבל לא הטמבון הרגיל אלה, טמבון של גירסת הספורט או גירסת הRT.. הנה התמונה של הטמבון... http://i8.photobucket.com/albums/a43/homaygfresh2000/PICT0014.jpg בדיוק טמבון כזה...... ICQ:232400279 MSN:[email protected] פלאפון:0526904027 לבקש את סלבה......ועם אותי אין לבקש את דימה... תודה.
  12. איזה חרא...אני לא יצליח להגיע... וזו הפעם הראשונה שאני סוף סוף....זוכה במשהו... אז מי שיכול ואין לו כרטיס...שישלח לי את הפרטים שלו...ואני שלח....הלאה.. חבל שאין לי אך להגיע:\(וגם בגרות דפוקה) הכרטיס כבר הלך לאבא של senda
  13. מזל טוב והרבה בריאות...
  14. אפשר את השם של הדגם? ואיפה ניקנה? תודה.
  15. טוב תודה רבה.
  16. אבל מוכרים אותם ביכלל? ואיפה מוכרים? תודה.
  17. מזל טוב...
  18. העם ניתן ליקנות בארץ TV TUNER חיצוני? ועם כן איפה ניתן ליקנות. אני רוצה את הTV TUNER לרכב. רק את TV TUNER כי מסך יש לי......ומכשיר DVD....יש. תודה . NEON.
  19. ינוביץ.ב טלפון:03-5377738 כתובת השומרון 2 תל אביב זהו היבואן הרשמי של K&N בארץ. תבקש את בן.....הוא מטפל בפילטרים..... ופעם הבא תעשה חיפוש כי דובר על זה רבות.... NEON.
  20. איזה מידות אפשר לשים על טיוטה קרינה 97..... תודה. NEON.
  21. מוטורולה A840.....
  22. NEON

    איזה אוטו ספורט אתה ?

    מורציאלגו....חבל רציתי וייפר You're not subtle, but you don't want to be. Fast, loud, and dramatic, you want people to notice you, and then get out of the way. In a world full of sheep, you're a raging bull. NEON.
  23. NEON

    פורד סיירה שנת 90 ?

    תודה רבה על העזרה. והדגם הוא 5 הילוכים. וכמה זה לא חסכוני במיוחד? תודה. NEON.
  24. טוב יש לי כמה שאלות על פורד סיירה שנת 90...ידני 1.6 האם היא נחשבת לאוטו אמין? אך הצריכת הדלק שלה? והאם שווה ביכלל לקחת....? האוטו לא בשבילי תודה רבה. NEON.
×
×
  • תוכן חדש...