Jump to content

NEON

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NEON

  1. מזל טוב....והכי חשוב הרבה בריאות NEON.
  2. הוא צריך לבקש את בן... בן מטפל בכל הנושא של הפילטרים... NEON.
  3. דבר מצחיק....וגם עצוב מאוד...הוא שגם השנה גנבו לאיבו את הידית הילוכים....(או שהם לבד הורידו?) NEON.
  4. תודה. מגיע מאה אחוז(אין מה לעשות בבית) NEON.
  5. אז כמה בסוף עולה כרטיס רגיל לתערוכה?:\ NEON.
  6. אחרי בדיקה..(הפיוז) לא עוזר...לא עובד... אמרו לו שתיקון עולה 500 שקל...האם זה מחיר נורמלי? ועוד דבר עם מישהו מכיר מקומות יותר זולים?(בצפון)לתיקון? תודה. NEON.
  7. תודה. אחרי בדיקה הבנו שזה המגבר הפנימי של הרדיו דיסק...שמת.. אבל בכל מיקרה תודה.
  8. טוב אז כך... חבר של חבר שלי קנה רמקולים חדשים.(MORLE PLUS) חיבר אותם והם עבדו ממש טוב... ובקיצור היום הוא הוא חתך אותם ב80HZ ושהוא עשה את זה....כל הרמקולים ניכבו ולא עובדים ביכלל. לפני זה הוא חתך את כל הרמקולים ב50HZ הHU שלו הוא PIONEER 750 והקופננט הקדמי הוא PLANT AUDIO ומי אחורה היא לו את MORLE PLUS בלי מגבר... מה זה יכול להיות?:\ תודה. NEON.
  9. ניראה נחמד.. תוסיף ספויילר אבל לא גבוה מידי... NEON.
  10. אני רואה את הרכב הזה תמיד ליד סוכנות סובארו בעיר תחתית(חיפה) הוא ניראה ממש טוב ושמור מאוד. NEON.
  11. תזמינו את מועדון FS... NEON.
  12. בקרוב בארץ?(יש תקווה) NEON.
  13. NEON

    מזל טוב.

    אני יכול להגיד רק מזל טוב.... ונקווה להרבה מסלולים.. NEON.
  14. שאלה קטנה....איפה זה היא? פשוט אין שמה אפילו מקום איפה לחנות....ליד רדיו ליין.....? זה היא מי אחורה? מקווה להגיע כצופה.. NEON.
  15. מזל טוב
  16. מישהו? אף אחד לא מכיר?|:...... תודה. NEON.
  17. מה אתם אומרים על Alpine CDE-7856 ?(אני יכול להביא אותו בממש זול) NEON.
  18. הילד הקטן הזה...פרץ רק את הדף הראשי כלומר הפרומים עבדים. NEON.
  19. מזל טוב NEON.
  20. זה לא צמיג all-season ......... זה צמיג Summer......(של אירופה כלומר עם גשמים אבל זה לא all-season) ..... NEON.
  21. א....אף אחד לא רוצה ימכור?? NEON.
  22. עם אתה קונה ניאון דגם אמרקאי או אוסטרי אין בעיות ביכלל.... עם אתה קונה דגם מקסיקני מוות. כל הבעיות היו רק בדגם המיקסיקני...מחשב וצבע.... ועם אתה רוצה הסבר מפורט לך לאתר הזה....www.neons.org שמה יתנו לך הסברים מדוייקים. א ועם אתה רוצה יש לי טלפון של אחד שמוכר ניאון ידני 5 הילוכים(לא יודע מה המצב שלה ......) ב9 אלף. NEON.
  23. תיבדוק עם חסר שמן. NEON.
  24. עדיין מחפש. NEON.
  25. מחפש גנטים 14" לקרייזלר ניאון. מידה: 100X5 6 14 לישלוח הודעה בפרטי. NEON.
×
×
  • תוכן חדש...